Home » Izdelava spletnih strani » Optimizacija strani » Naj vaša spletna stran postane popularna!

Naj vaša spletna stran postane popularna!

Spletna stran, katere namen je opraviti delo neke on-line brošure, zagotovo ne more učinkovito pridobivati kontaktov, pa četudi nekdo nanjo zaide povsem slučajno.
Popularna spletna stran
Pri izdelavi ali prenovi spletne strani seveda ni važno samo to, kako ugaja našemu okusu in ali je všeč ženi, možu ali šefu. Pomembno je predvsem, da bo všeč potencialnim kupcem, ki bodo na njej iskali informacije in želeli opraviti nakup. Kakšna naj bo spletna stran, je torej potrebno vprašati njih.

Izdelava spletne strani

Pri načrtovanju se je najprej potrebno zavedati, čemu bo služila spletna stran. Je njen namen pridobivanje kontaktov, predstavitev in povečevanje zavedanja znamke ali zgolj osebna predstavitev, na primer v obliki pisanja bloga? Hkrati je potrebno določiti tudi ciljno publiko in temu primerno prilagoditi barve dizajna, jezik spletne strani ter seveda marketinško sporočilo, ki bo ciljalo zgolj na izbrani segment. Od pravilne izbire tega segmenta je nato odvisno, kakšne možnosti ima spletna stran tudi za visoko uvrščanje po določeni ključni besedi. Ključne besede pa se morajo določiti vnaprej ter jih upoštevati že pri sami izdelavi vsebine. Še pred samo objavo je potrebno poskrbeti tudi za učinkovit sistem pridobivanja kontaktov preko kontaktnih obrazcev in pa domeno, ki bo na spletu spletno stran predstavljala kot čim bolj prepoznavno.

Pridobivanje obiska

Če je spletna stran popolnoma nova, je pridobivanje novih obiskovalcev včasih oteženo, saj ta potrebuje kar nekaj časa, da jo iskalniki postavijo na določeno pozicijo. Ta je seveda izračunana v skladu z rangom, ki si ga glede na iskalni algoritem spletna stran zasluži. To je lahko 10. stran v iskalniku ali pa 10. mesto na prvi strani. Odvisno spet od tega, za katero ključno besedo gre in kakšna je tam konkurenca. Seveda se problem s takojšnjim pridobivanjem obiska lahko reši zelo hitro ter enostavno, in sicer tako, da se najprej zakupi ključne besede v iskalniku Google. Na ta način dokaj hitro na spletno stran začnejo prihajati kvalificirani kupci, ki bodo s svojo akcijo na strani (bodisi nakupom bodisi odhodom iz spletne strani) nakazali, ali je spletna stran še potrebna popravkov, ki bodo obiskovalce še hitreje in bolj učinkovito pripeljali do oddaje kontakta.

Zakup ključnih besed pa ima poleg takojšnjega pridobivanja kupcev še dve prednosti. Ena je ta, da skozi čas pridemo do najbolj učinkovitih ključnih besed, po katerih se nam na dolgi rok najbolj izplača optimizirati spletno stran; druga pa je, da z najboljšimi oglasi dobimo tudi marketinško sporočilo, ki najbolje deluje za segment, kakršnega smo si pri tem izbrali. V primeru, da v sklopu zakupa ključnih besed pridemo do seznama besed, zaradi katerega se investicija v oglaševanje povrne vsakokrat in večkrat, potem vemo, da lahko v oglaševanje investiramo še naprej, delež prihodka iz tega naslova pa namenimo še za SEO optimizacijo spletne strani, ki bo na daljši rok omogočila, da obiskovalci začnejo pritekati tudi iz prve strani naravnih rezultatov. S tem ubijemo dve muhi na en mah.

Vzpostavljanje odnosa – e-mail marketing

Ker na spletno stran v začetku večinoma pritekajo novi obiskovalci, ki ali opravijo nakup ali pa samo zbirajo informacije, bi bil greh, če od njih ne bi dobili kontakta. Torej tudi kontakta tistih, ki ta trenutek morda niso zainteresirani za nakup, a jih bo reč zanimala kasneje. Tem kontaktom, ki so nekako že pokazali interes in nam zaupali (ker so oddali kontakt), lahko začnemo pošiljati tedenske ali mesečne e-novice, v katerih se poleg nasvetov in zanimivosti iz naše dejavnosti ob strani nahaja tudi ponudba. Na ta način, ki je preizkušen, počasi a učinkovito začnemo vzpostavljati odnos z obstoječimi in potencialnimi kupci, kar pomeni, da bodo na dolgi rok pri nas kupovali tudi tisti, ki jih ta trenutek zadeva morda ne zanima. Če ne drugega, se lahko nadejamo, da bodo ti našo spletno stran priporočali naprej.

In spletna stran bo postala popularna!

Za več informacij nas kontaktirajte.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*