Home » Izdelava spletnih strani » Čemu služi naša spletna stran?

Čemu služi naša spletna stran?

Večina podjetij se odloči za izdelavo spletne strani, vprašati pa se je potrebno, ČEMU? Ker imajo spletne strani tudi njihovi konkurentje? Poglejte si tiste prave razloge in preverite ali ima vaša spletna stran podoben namen. Morda pa se vam porodi še kakšna ideja.

Prodaja

Namen spletnih straniNamen mnogih spletnih strani je seveda prodaja. Na sami spletni strani lahko izpostavite svoj produkt ali storitev, omogočite kupcem različne oblike plačil (kreditna kartica, paypal, plačilo po poveztju…) in zadeva je praktično zaključena.

Mnogi spletno prodajo uporabljajo kot podpora fizični trgovini, nekateri pa se osredotočajo le na prodajo preko spleta in se s tem izognejo stroškom najema prostora za trgovino. V primeru, da želite preko spleta prodajati večje število različnih produktov, vam namesto spletne strani priporočam izdelavo spletne trgovine, s pomočjo katere boste na preprost način upravljali s prodajnimi izdelki.

Svojo spletno trgovino lahko brezplačno preizkusite tukaj.

Izpostavitev znamke ali podjetja

Nekateri se za izdelavo spletne strani odločijo za širjenje prepoznavnosti znamke ali svojega podjetja. Spletna stran deluje kot podpora fizičnim trgovinam, sama pa ne omogoča prodaje izdelkov. Obiskovalci teh spletnih strani se lahko poučijo o specifikacijah izdelkov, si preberejo kakšno informacijo o njihovi kakovosti ali pa preverijo informacije o samem podjetju. Taka stran je le še eden izmed mnogih virov tako imenovanega »brandinga«.

Pridobivanje povpraševanj

Preko spletnih strani lahko tudi pridobivamo povpraševanja po naših storitvah in izdelkih. Obiskovalci na spletni strani izpolnijo obrazec za povpraševanje, pustijo svoje podatke in s tem pokažejo zanimanje za vašo ponudbo, kar posledično pomeni večjo možnost konverzije obiskovalca v kupca. Poleg tega se navadno pri oddaji povpraševanja od obiskovalca zahteva vpis kontaktnih podatkov (telefon, e-mail naslov, domači naslov…), na podlagi česar ga lahko preko različnih kanalov privedemo do nakupa naše storitve.

Pridobivanje kontaktov potencialnih kupcev

Nekatere spletne strani vsebujejo mnogo vrst »lead generatorjev«, preko katerih pridobivamo kontaktne podatke obiskovalcev, predvsem njihove e-mail naslove. Lead generatorji so navadno brezplačni produkti, aplikacije, e-knjige ali storitve, za katere je potrebno oddati le svoj e-mail naslov, ki ga lastniki spletne strani tudi ustrezno segmentirajo in s tem uporabniku čez čas ponudijo točno tiste storitve, ki so zanj najprimernejše.

Informiranje

Veliko spletnih strani je le informativne narave. Te pokrivajo interesna področja uporabnikov, kar povzroči kontinuirano vračanje obiskovalcev na spletno stran. Take spletne strani zelo dobro kotirajo v iskalnikih, njenim lastnikom pa je potrebno le ugotoviti, kako izkoristiti veliko število obiskovalcev. Ponekod se take strani uporabljajo kot podpora glavni dejavnosti, mnogi pa na omenjenih straneh oddajajo oglasni prostor zainteresiranim podjetjem

Vzdrževanje odnosov s strankami

Spletno stran lahko uporabite tudi za vzdrževanje odnosov s strankami. Na njej lahko pripravite kakšne interaktivne vsebine, kvize, strankam lahko ponudite posebne ugodnosti ali pripravite nagradno igro. V vsakem primeru poskrbite, da se obiskovalci strani pri vas ne bodo dolgočasili. Obiskovalci bodo tako ob vaših produktih imeli pozitivne občutke, kar posledično pripelje do povečanja prodaje le teh.

Seveda obstaja še več namenov spletnih strani a smo se odločili izpostaviti najpogostejše. Seveda lahko spletna stran zajema več zgoraj naštetih ciljev, je pa pri tem zelo pomembna njena struktura in organiziranost.

Če ste v dilemi glede najboljšega namena spletne strani za vaše podjetje, nas kontaktirajte.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*