Home » Google oglaševanje » Google oglaševanje s funkcijo ponovnega trženja – Remarketing

Google oglaševanje s funkcijo ponovnega trženja – Remarketing

Ponovno trženje (Remarketing) je inovativen način oglaševanja potencialnim kupcem, ki so v preteklosti že izrazili interes za vaše izdelke oziroma storitve in so obiskali vaše spletno mesto.

Ideja

To je trenutno eden najbolj ciljanih načinov oglaševanja z visokim ROI (dobičkom na investicijo). Ideja, ki stoji za tem načinom oglaševanja, je oglaševanje oziroma prodaja potencialnim strankam, ki so nekoč že bili na vaši spletni strani in so si ogledovali vašo ponudbo. Bili so v nekem delu konverzijskega lijaka in so bili ponavadi le korak stran od tega, da se kot obiskovalci konvertirajo v kupce. Zaradi tega so bolj vroči potencialni kupci, kot tisti, ki jih določeno področje samo informativno zanima in ne poznajo vašega spletnega mesta ter ga niso nikdar obiskali.

Velika prednost je tudi v tem, da omogoča ponudbe, tako po modelu CPM kot tudi CPC in CPA, kar pripomore k večjemu ROI oglaševalca.  Ker deluje v sklopu prikaznega omrežja, pa so poleg klasičnih tekstovnih oglasov na voljo tudi slikovni oglasi v vseh podprtih formatih prikaznega omrežja.

Kako deluje?

Da lahko pričnete uporabljati funkcijo ponovnega trženja, mora vaša kampanja biti vpeta v prikazno omrežje. V razdelku Knjižnica v skupni rabi izberete opcijo ciljne skupine. Ko izberete opcijo ponovnega trženja in vstavite avtomatsko generirano kodo iz programa Adwords v »shared« element vašega spletnega mesta (najbolje v nogo spletnega mesta), določite še nastavitve seznama za ponovno trženje.

Potem ko ustvarite seznam za ponovno trženje in vstavite kodo na spletno mesto se na seznam začnejo zbirati piškotki uporabnikov, ki so obiskali vaše spletno mesto. Seveda lahko seznam kadar koli uredite in spremenite. Ustvarite pa lahko tudi več seznamov z različnimi ciljnimi skupinami.

V sklopu nastavitev seznama ciljne skupine za ponovno trženje imate opcijo, da nastavite kot kriterij za vključitev obiskovalca na seznam ponovnega trženja poljuben URL naslov vaše spletne strani. S pomočjo slednje lahko definirate obiskovalce v različnih stadijih konverzijskega lijaka in oglase prilagodite tej ciljni publiki.

To pomeni, da lahko v nastavitvah seznama na primer določite URL podstrani, kjer je obiskovalec že hotel oddati povpraševanje oziroma dokončati nakup, pa si je zaradi nekega razloga premislil. Takemu obiskovalcu lahko kasneje servirate ciljane oglase povezane s točno tematiko izdelka ali storitve, za katerega je izkazal interes, vključite posebne ponudbe, ki se nanašajo na dotični izdelek ali storitev in tako naprej.

Na ta način lahko vidno izboljšate vaš ROI same kampanje, saj ciljate samo na tiste najbolj vroče potencialne kupce. Seveda pa seznam lahko tudi posplošite in v nastavitvah kot kriterij vpišete vašo domeno. V tem primeru se bodo oglasi prikazovali vsem obiskovalcem vaše spletne strani, med brskanjem po spletnih straneh, ki so vključene v prikazno omrežje in na katere cilja vaša kampanja.

Nastavite lahko tudi trajanje članstva obiskovalca na vašem seznamu. Privzeta nastavitev je 30 dni, vendar je priporočljivo članstvo nastaviti glede na čas, za katerega pričakujete, da bo oglas relevanten povprečnemu obiskovalcu na seznamu. Članstvo torej nastavite na obdobje, ki je skladno z dolžino vašega prodajnega cikla.

Ko ste ustvarili seznam za ponovno trženje, ga dodate oglasni skupini in določite ponudbo za to ciljno skupino. To naredite tako, da izberete skupino oglasov, kateri želite dodati seznam in kliknete kartico prikazno omrežje. Za tem izberete ciljanje za prikazno omrežje in v razdelku zanimanja in ponovno trženje kot ciljno skupino dodate vaš seznam za ponovno trženje ter potrdite.

Lahko pa ustvarite novo kampanjo, ki je vpeta v prikazno omrežje in izberete nastavitev ponovno trženje. Na ta način pridobite večji nadzor, preglednost in lažje upravljanje s kampanjo ponovnega trženja.

Preden se oglasi pričnejo prikazovati, pa mora na seznamu za ponovno trženje biti vsaj nekaj sto uporabnikov. S to zahtevo je Google poskrbel za zaščito zasebnosti uporabnikov na seznamu in zagotovil, da se oglasi ponovnega trženja prikazujejo dovolj veliki ciljni skupini, da je mogoče računati na učinek. Število obiskovalcev na seznamu pa navzgor ni omejeno.

Primeri dobrih praks za kampanje ponovnega trženja

Če se boste držali sledečih dobrih praks, boste bolj pametno uporabili vaš oglaševalski budžet, vaša kampanja ponovnega trženja pa bo nastavljena optimalno in tako prinašala merljive rezultate.

  • Vključite tekstovne in slikovne oglase vseh pogostih formatov in tako povečajte doseg vaše kampanje.
  • Ciljajte tiste obiskovalce, ki so prišli na spletno mesto, šli skozi večino konverzijskega lijaka, vendar se niso konvertirali in prihranite denar.
  • Najprej ciljajte na relevantne umestitve čez celotno prikazno omrežje in postopoma zmanjšujte nabor umestitev, glede na učinek.
  • Preglejte poročila za umestitve kot običajno pri kampanjah, ki so vpete v prikazno omrežje in jih odstranite, oziroma jih dodajte kot upravljane umestitve glede na  CPA posamezne umestitve. Prav tako optimizirajte ponudbe za umestitve glede na rezultate in vaš ciljni CPA.
  • Za namen ponovnega trženja ustvarite ločeno samostojno kampanjo.
  • Glede na rezultate razširite uspešne oglasne skupine in izpopolnite tiste, ki se niso najbolje obnesle.
  • Vključite oznake na podstrani spletnega mesta z veliko obiska.
  • Kombinirajte ponovno trženje in  kontekstualno ciljanje, dosežite večjo relevantnost in izboljšajte CPA

Ponovno trženje je torej vsekakor funkcija programa Adwords, ki jo je vredno preizkusiti v primeru, da je še ne uporabljate, saj vam omogoča natančno ciljanje na ciljne skupine, ki se zanimajo za vaše izdelke ali storitve, in so v preteklosti že obiskali vašo spletno mesto!

Če želite učinkovito  remarketing in Google kampanjo, oddaj povpraševanje zdaj!

Lep pozdrav do prihodnjič,

Domen čot

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*