Home » Izdelava spletnih strani » Izboljšajte bounce rate strani za višje uvrstitve v iskalnikih

Izboljšajte bounce rate strani za višje uvrstitve v iskalnikih

Le kdo si ne želi višjih uvrstitev v iskalnikih? Pa veste kako jih doseči? Spoznajte skrivnosti faktorja “bounce rate”.

Bounce rateSeveda si vsi želimo čim višjih uvrstitev spletne strani v iskalnikih, za kar lahko postorimo mnogo stvari. Poleg onsite in offsite optimizacije o katerih smo napisali že kar nekaj prispevkov, je vse bolj pomembna statistika spletne strani, ki temelji na dobri uporabniški izkušnji. Ena izmed najpomembnejših statističnih vrednosti je »bounce rate« ali po naše stopnja odboja.

Omenjeni podatek lahko pridobimo s katerim od analitičnih orodij. Najpopularnejše med njimi je orodje Google analytics, ki je v primerjavi z ostalimi brezplačen, pa še last iskalnika v katerem se želimo visoko uvrščati je. Če boste tudi vi uporabili omenjeno orodje, boste podatek našli kar na osnovnem namizju, tako pomemben je. Vrednost bounce rate-a se izraža v odstotkih (0-100) in nižji odstotek predstavlja boljšo uporabniško izkušnjo v očeh iskalnikov.

Kaj je bounce rate?

Poglejmo si kaj bounce rate sploh je in kako se meri. Bounce rate ima za posameznega obiskovalca le dve vrednosti, 0% in 100%. V primeru, da obiskovalec poleg vstopne strani obišče še katero drugo stran, se stopnja odboja zabeleži z vrednostjo 0%. V nasprotnem primeru, če obiskovalec obišče le vstopno stran, se zabeleži vrednost 100%. Za končno vrednost stopnje odboja se tako izračuna odstotek obiskovalcev, ki so vstopno stran takoj zapustili v primerjavi s preostalimi, ki so se po strani še nekoliko sprehodili. Spletna stran ima dobro stopnjo odboja v primeru, da je ta pod 50%, vse kar se nahaja nekje pod 30% pa je odlično. Seveda je vse skupaj odvisno od ciljev strani in pa področja v katerem deluje.

Konflikt med bounce rate-om in uporabniško izkušnjo

Vseskozi poudarjamo kako pomembna je uporabniška izkušnja in tudi sama stopnja odboja naj bi ocenjevala le to. Za dobro prakso izpostavljamo strani, na katerih hitro, s čim manj kliki, pridemo do potrebnih informacij, to pa pomeni, da so te informacije kar na vsaki vstopni strani, oziroma na najpopularnejših straneh spletne strani. V tem primeru obiskovalec pridobi informacijo in zapusti spletno stran, v statistiki pa se zabeleži bounce rate 100%, kar nikakor ni OK.

Tukaj bi opozoril, da se še naprej držite prakse, da obiskovalcem hitro ponudite želene informacije, stopnjo odboja pa znižate z manjšimi triki.

Načini za znižanje stopnje odboja

Kakor vemo, si želimo obiskovalce strani po pridobljeni informaciji preusmeriti še na katero od preostalih strani in s tem znižati bounce rate. Poglejmo si nekaj primerov, ki nam to omogočijo.

Obrazec za povpraševanje

Na popularnih straneh ali kar na vseh straneh izpostavite obrazec za povpraševanje. V primeru, da ga obiskovalec izpolni, ga preusmerite na zahvalno stran, kjer se obiskovalcu zahvalite za oddano povpraševanje in mu omenite, da ga boste v kratkem kontaktirali.

Akcija

Objavite sporočilo o akciji, o kateri se bodo obiskovalci podučili, če kliknejo na povezavo, ki jih preusmeri na stran, kjer je akcija predstavljena.

Brezplačno darilo/nagradna igra

Podobno kot pri akciji, lahko na strani izpostavite brezplačno darilo ob nakupu vašega produkta ali storitve ali pa organizirate nagradno igro. V vsakem primeru bodo obiskovalci našli več informacij, ko bodo s klikom prišli do strani, kjer se te nahajajo.

Priročnik

Na strani izpostavite priročnik, ki bo odgovarjal na najpogostejša vprašanja. S klikom na priročnik obiskovalce preusmerite na stran, kjer si bodo le tega prenesli.

Pogosta vprašanja

V navigaciji izpostavite jeziček s pogostimi vprašanji, saj veliko obiskovalcev želi še dodatne informacije o vaših izdelkih in storitvah. S pomočjo pogostih vprašanj si boste tudi prihranili mnogo časa pri nudenju supporta vašim obiskovalcem.

Tako, našteli smo nekaj rešitev za znižanje stopnje bounce rate-a, sedaj pa je na vas, da jih implementirate na vaše spletne strani. Seveda je možnosti še precej, če se vam poraja kakšna dobra, nam jo lahko tudi sporočite ali nas povprašate za nasvet.

Za spletno stran, ki se bo v iskalnikih visoko uvrščala, nas kontaktirajte!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*