Home » Izdelava spletnih strani » Kakšne slike so primerne za spletno stran

Kakšne slike so primerne za spletno stran

Slika je zgovoren del vaše spletne strani, zato ni vseeno kakšne slike dodajate. Sploh če gre za naslovno (header) sliko.

Naslovna slikaKot izdelovalci spletnih strani imamo večkrat težave, ker nam naši naročniki pošljejo slike slabe kvalitete ali pa nam jih sploh ne pošljejo. A imamo za to plan B, saj lahko na spletu kupimo in dobimo primerne fotografije, ki bodo primerne za naročnikovo spletno stran.

In katere slike niso primerne? Take, ki niso jasne, ki imajo poleg še del vašega vrta ali otroške igrače. Ali take, ki imajo vključen datum na sliki. Sicer pa, vam bo že vaše oko hitro povedalo katera slika je primerna za vašo spletno stran in katera ne. Če veliko časa preživite na spletu, najbrž že imate občutek kaj je primerna fotografija in kaj ne.

Še prej pa si poglejmo nekaj glavnih značilnosti dobrih slik za spletno stran:

Naslovna slika

Naslovna slika (header slika) sporoča zgodbo. Pooseblja vse, s čimer se vaše podjetje ukvarja in kakšna je vaša ponudba. Njena velikost naj bo nekje 900px, saj zavzema glavni, naslovni del spletne strani. Prav tako je potrebno paziti pri kvaliteti slike, saj bo najbolj izpostavljena.

Dober primer naslovne slike si poglejte tukaj: http://www.bi-terapija.si/domov.html. slika že sama po sebi pove zgodbo, ki je hkrati tudi prijetna. Vsaka slika sporoča veliko, zato previdno pri izbiri le teh.

Slike vaše »ponudbe«

Če slike vaše ponudbe ne bodo dovolj jasne in kvalitetne, boste nanjo vrgli slabo luč. V kolikor prodajate izdelke, se potrudite, da jih slikate tako, da  je že iz same slike razvidna oblika in velikost. Naj bo kupcem ob prvem pogledu slike jasno, kako izgleda vaš izdelek. Saj veste, nihče noče kupovati mačka v žaklju.

V kolikor je vaša dejavnost sestavljena iz storitev, dodajte fotografijo, ki povzema to, kar vaša storitev je. Če je to striženje – naredite fotografijo stranke, ko je na stolu, slikajte njene lase. Če je vaša storitev avto servis, je že dovolj slika razstavljenega avtomobila. Ne pozabite na kontekst, da ne bo obiskovalca vaše spletne strani preveč zmedlo. Vedno so tudi dobrodošle slike, ko ste vi v akciji. Če boste izpostavili sebe in svoj obraz, bodo ljudje hitreje dobili občutek kdo ste in vam zato hitreje zaupali. Tudi če vam je nerodno, nič za to. Rezultat je tisti, ki je pomemben.

Dober primer slik za storitve: http://salon-figaro.si/domov.html

Dober primer slik za izdelke: http://www.vetdoo.si/domov.html

Kaj pa če dobrih slik nimate?

Na voljo imate dve možnosti.

1.    Obiščite spletne strani, kjer lahko s pomočjo iskalnika najdete sliko, ki je del vašega konteksta. A izbira je dokaj omejena. Vseeno pa lahko raziskujete na naslednjih spletnih straneh:

2.    Registrirajte se na plačljive spletne strani, kjer je izbira neskončna. In prepričana sem, da boste lahko našli tako naslovno sliko kot vse ostale slike, ki so potrebne za vašo spletno stran.

Slika pove več kot 1000 besed in lahko proda. Zato naj vam ne bo škoda časa in denarja, da spletno stran opremite s slikovnimi materialom, ki bo obiskovalce prepričal.

Nimate časa za iskanje slik? Nimate niti prave ideje, kaj bi bilo za vaš posel primerno? Kontaktirajte nas!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*