Home » Google oglaševanje » Razširitve Google oglasov na iskalnem omrežju

Razširitve Google oglasov na iskalnem omrežju

Razširitve Google oglasov so nekakšni podaljški navadnih tekstovnih oglasov in služijo za predstavitev dodatnih informacij o vašem poslu oziroma dosegu večje relevantnosti.

Oglas s podaljškom na strani z iskalnimi rezultati zasede več prostora na strani je bolj opazen in tudi bolj učinkovit. Trenutno Google ponuja lokacijske razširitve, razširitve za klic, razširitve povezav do spletnih mest, produktne razširitve, socialne razširitve, razširitve oglasa za dinamično iskanje in razširitve za mobilne aplikacije.

Poglejmo si torej vsako od njih.

Lokacijske razširitve

Google Adwords razširitveLokacijske razširitve so super stvar, če imate lokalni posel kot na primer picerijo, frizerski salon, bar itd. Prikažejo se kot odgovor na lokalne poizvedbe iskalcev in dopolnjujejo tekstovne oglase. Podatki o lokaciji se lahko vpišejo v dodatna polja v sklopu Adwordsa (opcija še ni na voljo za Slovenijo), ali pa jih sistem vleče iz vašega Google Places računa.

Razširitve za klic

S to razširitvijo lahko pridobite telefonske klice vaših potencialnih strank. Telefonska številka se pojavi pod oglasom in sicer lahko uporabite vašo trenutno telefonsko številko ali pa posebno Googlovo.  Googlova se pojavi na vseh napravah, na vašo pa vas lahko pokličejo samo s pomočjo pametnega telefona.

Produktne razširitve

Te razširitve so vam na voljo, če imate Google Merchant Center račun in so uporabne predvsem za spletne trgovce. S to funkcijo se v vašem oglasu lahko pojavijo slike vaših izdelkov in povezave do njih ter njihove cene. Vaši izdelki so torej vidni že kot odgovor na iskalno poizvedbo v oglasu.

Razširitve povezav do spletnih mest

Te razširitve omogočajo, da v tekstovne oglase vključite še dodatne povezave. Z njimi lahko v oglas vključite več vstopnih strani. Če npr. prodajate računalnike lahko dodate vstopno stran za namizne računalnike, stran za prenosne računalnike, vstopno stran kjer ponujate tablične računalnike, vstopno stran kjer se nahaja kontaktni obrazec in tako dalje.

Socialne razširitve

Ta funkcija vam omogoča povezavo vašega spletnega mesta s stranjo Google plus. Na ta način je oglas lahko bolj prepričljiv, saj so v oglasu vidne slike oseb, ki jim je všeč vaša blagovna znamka.

Dinamični oglasi v iskalnem omrežju

Ta funkcija se razlikuje od ostalih v tem, da za določanje kdaj se bodo oglasi prikazali ne potrebuje ključnih besed. Namesto tega dinamični iskalni oglasi avtomatično prikažejo vaš oglas glede na vsebino, na vašem spletnem mestu. Te oglasi so za vas primerni če vaše spletno mesto predstavlja različne izdelke ali storitve, če se vaša ponudba storitev pogosto spreminja in če prodajate sezonske linije izdelkov ali ponujate drugo sezonsko ponudbo.

Razširitev s povezavo do aplikacije za mobilne naprave

S pomočjo te funkcije lahko vašim tekstovnim oglasom za mobilne naprave dodate povezavo do katerekoli aplikacije za mobilne naprave iz trgovine Google Play ali Apple App Store. Na ta način lahko oglašujete vašo aplikacijo in jo predstavite potencialnim kupcem. S klikom na oglas, uporabnik obišče vaše spletno mesto, s klikom na povezavo pod oglasom pa neposredno aplikacijo za mobilne naprave.

Google Adwords torej ponuja kar nekaj razširitev s katerimi lahko opremite vaše oglase. Jih že uporabljate? V primeru, da bi želeli pričeti z oglaševanjem na Googlu ali vas zanima oglaševanje z vključitvijo katere od razširitev, nas seveda kontaktirajte oziroma oddajte povpraševanje.

Lep pozdrav do prihodnjič,

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*