Home » Facebook » Česa NE počnite z e-novicami

Česa NE počnite z e-novicami

Če e-novic še ne pišete, potem je skrajni čas, da to začnete početi. Pa ne le zato, ker to počnejo vsi, ampak predvsem zato, da svojim obstoječim in novim naročnikom pokažete, da ste aktivni, da spremljate trende in z njimi delite trike in nasvete.

Obstaja pa seveda nekaj stvari, ki jih ne počnite, saj boste izgubili na branosti, obiskanosti in sledenju.

a.)    Ne obupajte po nekaj objavah

e-noviceSte objavili nekaj e-novic pa se vam ne zdi, da vse skupaj ni imelo učnika? Počakajte, uspeh se ne zgodi čez noč, ljudje se bodo morali na vaše e-novice navaditi. No, pa nekaj je tudi takih, ki se bodo od novic takoj odjavili. A nič zato, vedno se bo našel nekdo nov, ki se bo prijavil. Če ste se lotili pošiljanja e-novic, potem morate vztrajati. Zastavite si cilj, da boste e-novice redno pošiljali vsaj leto dni. In če v tem obdobju res ne bo učinka, potem brez slabe vesti prenehajte. A dejstvo je, da boste z e-novicami veliko pridobili, sploh če bodo le te koristne narave.

b.)    Ne pišite o stvareh, ki niso relevantne za vaše bralce

Preprosto – če pišete modni blog, pišite le o temah, ki so sorodne in povezane z modo. Saj ste zaradi vsebine pridobili bralce, ki jih vaša vsebina zanima in radi berejo o tej temi. Seveda lahko malo zaidete, a ne pišite o kolesarstvu, lahko pa o novi Adidas kolekciji kolesarske opreme.

c.)    Ne trudite si biti kot drugi – bodite prvi in samosvoji

Kot članek v e-novicah lahko vedno objavite vsaj eno novost, ki se tiče vaše panoge. Ne poskušajte kopirati konkurence, ki piše o istih stvareh kot ostali v panogi, ampak najdite temo, o kateri še skoraj nihče ni pisal. Jaz osebno si pomagam s tujimi blogi, ki so v času in razvoju pred nami, zato lahko vedno najdem nekaj novega. Prav tako ne skrivajte svojih trikov, kako biti najboljši v svoji panogi, saj se ljudje radi učimo od najboljših. Zato e-novice izkoristite tudi za pametne nasvete vašim bralcem. Prepričana sem, da vam bodo sledili!

d.)    Ne pišite dolgih in dolgočasnih člankov

Ker e-novice največkrat prejmemo med delovnim časom, nimamo prav veliko časa, da bi jih na dolgo in široko brali. Naj bodo e-novice kratke in jedrnate. Če pa že imate namen objaviti daljši članek, le tega objavite na svojem blogu in tistega, ki želi prebrati več, povabite na vaš blog. Kjer si bo lahko vzel več časa in »prelistal« kakšen članek več. Poskušajte biti jedrnati tudi v pisanju, če pa vam uspe dodati še nekaj malega humorja, pa še toliko bolje.

e.)    Izogibanje socialnim medijem je »out«

Kljub temu, da niste ljubitelj socialnih medijev, vključite vsaj tiste najbolj popularne na svoj blog. Že zato, da bodo obiskovalci lahko delili vaš nasvet na svojem Facebook profilu ali Tweeterju. Tudi če imate občutek, da vas je čas povozil in da ste prestari, da bi to počeli, vsaj dajte vtis, da ste na tekočem.

Še ne pošiljate e-novic? Preizkusite naše brezplačno orodje Newsletter.si.

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*