Home » Google oglaševanje » Izognite se najpogostejšim napakam Google AdWords oglaševanja

Izognite se najpogostejšim napakam Google AdWords oglaševanja

Se vam je že zgodilo, da ste se odločili zagnati kampanjo iskalnega marketinga, kot je na primer Google AdWords kampanja in ste pri tem dobili občutek, da se ta ne obnese ter ste z njo prenehali?

Najpogostejše napake Google oglaševanjaIskalni marketing je lahko odličen prodajni kanal za tako rekoč vsak proizvod ali storitev. Da pa boste učinkovito prodajali na primer vaše računovodske storitve ali preko spleta povečali prodajo avto delov pa se je potrebno držati osnovnih smernic, ki vašo marketinško kampanjo še izboljšajo. Google je ustvaril pravila igre in namige za izboljšavo vaših oglasov zato, da jih izkoristite sebi v prid. Držite se jih in povečajte možnosti za uspeh vaših kampanj. Predstavljamo vam 7 pogostih napak pri vzpostavitvi in pri optimizaciji Google Adwords iskalnih kampanji.

1. Kombinirana uporaba iskalnega in prikaznega omrežja že na samem začetku

Oglasi na prikaznem omrežju se obnašajo drugače, kot iskalni oglasi. Priporočljivo jih je urejati ločeno. Oglaševanja se lotite premišljeno. Različne tipe oglasov in različne možnosti spoznavajte postopoma. Nekaj časa uporabljajte samo iskalno omrežje za oglaševanje in spoznajte katere ključne besede, pozivi k dejanjem in oglasi so najbolj učinkoviti. Ko boste osvojili ta del, prestavite v višjo prestavo in se posvetite urejanju oglasov na prikaznem omrežju.

2. Pomanjkanje testiranja vaših oglasov

Testiranje je neizogiben del optimizacijskega procesa pri iskalnem oglaševanju. zelo redko se zgodi, da oglaševalska kampanja doprinese optimalne rezultate na podlagi prvotno izdelanega seznama ključnih besed ali prvotno strukturirane oglasne kampanje. Oglasno kampanjo je potrebno spremljati in različne elemente oglasa neprestano prilagajati. Že majhna sprememba v postavitvi elementov na vstopni strani lahko močno vpliva na rezultate oglaševanja.

3. Slabo poznavanje analitike

Paziti morate, da se osredotočite na primerne cilje. Lepo je spremljati visok CTR in opazovati kako se stroški na klik oglasa zmanjšujejo, vendar se morate vprašati ali sta to edina cilja vaše kampanje? Ena izmed pomembnejših meritev pri iskalnih kampanjah bi morala biti cena na pridobljen kontakt (lead) ali cena na opravljen nakup.

4. Raba napačnih ključnih besed

Sestavljanje seznama ključnih besed mora biti dinamični proces. Nabor ključnih besed je potrebno stalno prilagajati iskalnim potrebam na spletnemu trgu. Običajno prvotno pripravljeni seznam ključnih besed ne bo žel optimalnih rezultatov in potrebno bo neučinkovite ključne besede menjati z učinkovitejšimi alternativami. Ključne besede z visoko stopnjo konverzije je potrebno spraviti na sam vrh oglasnega prostora in za klik na njih ponuditi večjo vsoto. Na dolgi rok, se vam bo to obrestovalo. Ključne besede z zelo nizko oceno kvalitete ali slabo CTR stopnjo pa je potrebno ponovno ovrednotiti. Tako imenovane “ubijalske” ključne besede, pa je potrebno čim hitreje izbrisati, saj ustvarijo ogromno število klikov na oglas hkrati pa zelo malo konverzij.

5. Slabo strukturiran oglas

Čeprav Google navaja jasne smernice za oblikovanje oglasov, je težko ugotoviti katere besede, ki sestavljajo oglas, bodo požele največ uspeha. Oblikujte več oglasov in spremljajte njihov učinek. Tiste oglase, ki ne dajejo želenih rezultatov zamenjajte z novimi variantami.

6. Slabo načrtovan razpored oglasov

Najlažje je oglasno kampanjo nastaviti in pustiti, da se izvaja 24 ur na dan in vse dni v tednu. Ali je to učinkovito? Odvisno od dejavnosti podjetja. Oglasna kampanja, ki se izvaja ob 3. uri zjutraj, med vikendom, je morda učinkovita za restavracijo ki je odprta čez noč. Za podjetnika, ki se ukvarja s čebelarstvom pa po vsej verjetnosti oglasna kampanja, ki se predvaja ob 3. zjutraj ne bo imela posebnega učinka.

7. Slabo pripravljen poziv k dejanju (call to action) ali slaba izdelava vstopne strani

Slabo pripravljena vstopna stran ali nejasen poziv k dejanju lahko odvrneta potencialnega kupca, ki se je preko oglasa znašel na vaši vstopni strani. Visok klik na oglas in nizko število konverzij na vstopni strani običajno pomenita, da slabo pozivate ali nagovarjate potencialnega kupca k želenem dejanju. Poziv k dejanju mora biti jasen, vstopna stran pa mora ustvariti intuitivno navigacijsko okolje za potencialnega kupca.

Oglaševalske tehnike na iskalnem omrežju je potrebno prilagajati glede na produkt ali storitev, ki jo podjetje ponuja. Napisal sem nekaj smernic, ki naj služijo kot izhodišče za nadaljnji razmislek in za nadaljnje testiranje vaših oglasov.

Certificirani strokovnjaki v podjetju Spletnik imajo dolgoletne izkušnje s postavitvijo in vodenjem učinkovitih Google AdWords kampanj. Prepustite nam načrtovanje vaših spletnih kampanj, vi pa se osredotočite na vaš posel. Stopite v stik z nami!

Damjan Avsec

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*