Home » Izdelava spletnih strani » 9 namigov za izdelavo učinkovite vstopne strani

9 namigov za izdelavo učinkovite vstopne strani

Vstopne strani so najmočnejše orodje za pridobivanje kvalitetnih kontaktov. Na njih usmerjate obiskovalce iz različnih kanalov, njihova funkcija pa je, da obiskovalce na učinkovit način pozivajo k dejanjem. Te specializirane strani so pri nabiranju kontaktov mnogo bolj uspešne, kot kontaktna polja na ostalih spletnih straneh.
Nasveti za učinkovito izdelavo vstopne strani
Vstopne strani se osredotočajo na specifičen cilj (nabiranje kontaktov, nakup, posebna ponudba) in ne odvračajo pozornosti z nepotrebnimi elementi na spletni strani. V praksi je izvedljivost dobre vstopne strani stvar premišljenega načrtovanja in upoštevanja osnovnih smernic, ki kvaliteto vstopne strani še povečajo. Predstavljamo vam 9 nepogrešljivih namigov za izdelavo učinkovite vstopne strani.

1.     Spoznajte ključne elemente učinkovitih vstopnih strani

Vstopne strani služijo temu, da od obiskovalca pridobijo kontakt ali ga pretvorijo v kupca. Da to dejansko dosežejo, mora vstopna strani vsebovati naslednje elemente:
jasen naslov,

  • kratek opis ponudbe,
  • najmanj eno sliko,
  • obrazec za pridobivanje kontaktnih podatkov,
  • elemente podpore: izjave naročnikov, značke zaupanja.

2.     Znebite se navigacije

Namen vstopnih strani je, da obiskovalce spodbujajo k želenemu dejanju (nakup, pridobitev kontakta). Vsakršne povezave, ki ciljajo na zunanje strani, odvračajo pozornost od vašega namena in tvegajo, da bodo obiskovalci usmerjeni drugam. Tveganje zmanjšamo že tako, da iz vstopne strani odmaknemo navigacije.

3.     Razkrite namen vstopne strani že v naslovu

Vaše sporočilo mora biti konsistentno. Obiskovalci pričakujejo točno tisto ponudbo, ki ste jo obljubljali, ko ste jih usmerjali na vstopno stran. V nasprotnem primeru tvegate izgubo kredibilnosti in zaupanja. Poziv k dejanju (call to action), ki je obiskovalce pripeljal na vstopno spletno stran, naj bo viden tudi v naslovu.

4.     Manj je več

Vam je izraz znan? Naj služi kot vodilo pri pripravljanju vsebine vstopnih strani. Natrpana stran povzroča zmedo in občutek preplavljenosti s vsebino. Ne ubadajte se z zapolnjevanjem praznega prostora (white space) in se raje osredotočite na preprosto in uporabniku prijazno vsebino.

5.     Spodbujajte deljenje vsebine preko družabnih omrežij

Ne pozabite na gumbe, ki omogočajo obiskovalcem deljenje vsebine na družabnih omrežjih. Uporabite gumbe zgolj za tista družabna omrežja, ki so za vaš posel najbolj primerna. Deljenje vsebin na družabnih omrežjih širi vaš domet. Več ljudi bo seznanjenih z vašo ponudbo in več bo možnosti za nakup.

6.     Vstopne strani naj postanejo stalnica

Ideja, ki stoji za trditvijo je enostavna. Radi imamo posebne ponudbe, nagrajevanja in brezplačne nasvete. Bolj radodarni boste pri številu takih ponudb, več možnosti boste imeli, da pridobite kontakt ali dosežete nakup. Ponudbe preko vstopnih strani naj postanejo načrtovana stalnica in ne samo muha enodnevnica.

7.     Poziv k dejanju!

Ali bomo več pozornosti namenili energičnemu predavatelju, ki nas poziva in vključuje v debato ali bomo bolj zainteresirani poslušati staromodnega, dolgočasnega predavatelja? Se mi je kar zdelo. Izogibajte se suhoparnim pozivom k dejanju. Izrazi kot so »klikni tukaj« so »out«. Dodano vrednost predstavite obiskovalcem tako, da jim že v pozivu namignete prednost vaše ponudbe: »zagotovite si brezplačen izvod«.

8.     Obrazci naj bodo krajši

Nobeno kosilo ni zastonj in tudi obiskovalci v osnovi niso pripravljeni deliti svojih podatkov kar tako. Dobra ponudba bo obiskovalce pritegnila in povečala možnost konverzij. Obrazci, ki zbirajo podatke morajo biti kratki in zajemati vnos bistvenih podatkov. Če ste v dilemi in vseeno želite pridobiti več kontaktnih podatkov, kot je potrebno, potem ustvarite polja z vnosom neobveznih podatkov in obiskovalcem prepustite odločitev o tem ali vam bodo dodatne podatke pustili ali ne.

9.     Testirajte vsebino in elemente

V marketingu enostavno ne moremo prevečkrat poudariti: testirajte, testirajte in testirajte še enkrat! Na ta način boste lahko ugotovili koliko je vaša pristajalna stran učinkovita. Pripravite več različic pristajalne strani, na njih pa spreminjajte po en element. Že majhna sprememba, kot je drugačen poziv k dejanju (call to action) lahko povzroči precejšnje spremembe pri odzivu obiskovalcev. Z majhnimi spremembami boste ugotovili, katera oblika vstopne strani je bolj uspešna.

Učinkovita vstopna stran zahteva svoj čas za načrtovanje in izdelavo. Pri nas posedujemo dragoceno znanje in neprecenljive izkušnje za izvedbo kvalitetnih vstopnih strani. Naši strokovnjaki bodo vaše cilje jasno posredovali preko učinkovite vstopne strani. Zaupajte nam in naročite izdelavo še danes!

Damjan Avsec

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*