Home » Izdelava spletnih strani » Nepogrešljiva orodja za spletni marketing

Nepogrešljiva orodja za spletni marketing

Digitalni marketing se razvija in uveljavlja s tako hitrostjo, da je včasih težko slediti vsem trendom. Ker je digitalni marketing zelo širok koncept, ki zajema procese od same izdelave spletne podobe vse do spremljanja dogajanja na spletnih mestih, sem pripravili seznam orodji s katerimi si boste lahko marketing pohod na spletu olajšali.

1. Google opozorila (Alerts) Nepogrešljiva orodja za spletni marketing

Želite spremljati kje vse na spletu se vaša blagovna znamka pojavlja? Hkrati želite ugotoviti tudi katere spletne strani omenjajo blagovno znamko vaših tekmecev? Google opozorila so brezplačno orodje, ki vam lahko prihrani kar nekaj časa in dodatnega brskanja. Nastavitev Google opozoril je zelo preprosta. V polje za iskalno poizvedbo vnesete na primer, ime vaše blagovne znamke in nastavite nekaj dodatnih parametrov, ki se nanašajo na možnosti poročanja. Rezultate poizvedb vam bo Google poslal kar v vaš e-poštni predal.

2. Google trendi

S tem praktičnim orodjem lahko dobite predstavo o iskalnem obsegu za specifične izraze, v različnih regijah. Orodje vam pomaga razumeti spreminjanje trendov pri iskanju, po regijah. Lahko si pomagate tudi tako, da vnesete sorodne pojme in rezultate med sabo primerjate. S pomočjo orodja lahko tudi raziščete najbolj “vroče”, iskalne teme o katerih je smiselno pisati zanimive blogovske vsebine.

3. Google orodje za ključne besede

Želite izvedeti katere ključne besede so tiste okoli katerih se splača graditi vsebino? Google orodje za raziskavo ključnih besed vam omogoča prav to. S pomočjo orodja boste izvedeli kakšen obseg iskanja določena ključna beseda uživa na globalni in na lokalni ravni. Dobili boste tudi občutek o konkurenčnosti specifičnih ključnih besed ali izrazov. S pomočjo takšnih podatkov, se boste lažje odločili ali se splača okoli izbrane ključne besede graditi vsebino.

4. Spletnik monitor ključnih besed

Razvili smo brezplačno orodje s katerim lahko sledite kako visoko se vaša spletna stran uvršča za določene ključne besede v iskalniku Google in kako se ta uvrstitev spreminja skozi čas. Vmesnik je zelo preprost za uporabo, rezultati pa so prikazani na intuitiven način. Zares nepogrešljivo orodje pri načrtovanju in spremljanju rezultatov spletne optimizaciji.

5. RSS bralec

V primeru, da se lotevate pisanja bloga, kar je dan danes pomemben element pri spletni optimizaciji, nikakor ne smete pozabiti ustvariti sistema spremljanja novičk (RSS). Google RSS bralec (Google Reader)  omogoča prav to. Sledite priljubljenim blogom in poiščite tiste teme, ki vas zanimajo. S tem enostavni orodjem boste lažje sledili vse večjim številom vsebin na spletu in se navadili izločiti zgolj tiste prispevke, ki so za vas ali za vaš posel relevantni.

6. Orodje za e-mail marketing

Noben marketing cikel se ne zaključi brez pošiljanja e-poštnih novic. Pri Spletniku smo razvili orodje Newsletter.si, sistem za izvajanje e-poštnih marketing akcij. Napredni sistem omogoča enostavno oblikovanje e-sporočil po meri, enostavno upravljanje s seznami kontaktov in celovit sistem merjenja odzivov na poslano e-pošto. Brezplačno lahko pošljete do 1000 e-sporočil 100 prejemnikom mesečno. Pri tem imate na razpolago prav vse funkcionalnosti.

7. Google analitika (Analytics)

To zmogljivo orodje omogoča natančno spremljanje dogajanja na vaši spletni strani. Pridobili boste ogromno koristnih podatkov o navadah vaših obiskovalcev. Orodje vam prikaže kako obiskovalci najdejo vašo spletno stran, katere strani na vaši spletni strani obiskujejo in tudi podatek o tem koliko obiskovalcev se je odločilo za nakup, če imate nastavljene tovrstne cilje. Orodje vam pomaga pri odkrivanju marketinških priložnosti. Ne obstaja tehten izgovor, ki bi upravičil izostanek uporabe tega orodja.

8. Google URL graditelj  (URL builder)

URL graditelj je orodje znotraj Google analitike, ki se uporablja za sledenje povezavam. Večino spletnih marketing aktivnosti deluje tako, da promet usmerjajo na spletno stran. S pomočjo URL graditelja lahko stranke, ki so recimo opravile nakup, povežete z specifično marketing aktivnostjo, ki je stranko pripeljala, da tega, da se je odločila za nakup. Na ta način lahko hitro ugotovite kateri marketing kanali delujejo bolj uspešno od ostalih, kar vam prihrani čas in denar pri načrtovanju uspešnih marketing aktivnosti.

9. Orodje za analizo povezav (Open site explorer)

Orodje je namenjeno ovrednotenju avtoritete vaše spletne strani. Stran ima večjo avtoriteto ali težo, kadar na njo ciljajo povezave iz drugih spletnih mest. Če imajo tudi tista spletna mesta visoko avtoriteto, toliko bolje. Na ta način se vzpostavi mreža zaupanja in tiste strani, o katerih se veliko piše in na katere se veliko preusmerja iz drugih virov, bo iskalnik smatral za koristne. Te bodo uvrščene višje! Orodje Open site explorer analizira povezave na vaši spletni strani in povezave, ki ciljajo na vašo spletno stran. Vašo stran lahko primerjate tudi s tekmeci.

10. Spletnik sistemi

Jedro spletnega marketinga je zagotovo vaša spletna stran ali spletna trgovina. Večina spletnih marketing aktivnosti se odvija okoli preusmerjanja prometa v vaš virtualni prostor. Slabo strukturirani in zastareli spletni strani ne bo pomagala še tako dobro premišljena marketing kampanja. Spletna stran mora biti na pogled prijetna, navigacija po spletni strani pa mora biti za uporabnika intuitivna. Stran mora ponujati točno tiste informacije, ki jih je obiskovalec prišel iskati. Pri Spletniku smo razvili orodje za izdelavo in za urejanje spletnih strani, Sistem Spletnik. Urejevalnik je opremljen z vsemi sodobnimi funkcionalnostmi, ki vaše delo s spletno stranjo spremenijo v prijetno opravilo.

Načrtovanje in vodenje spletnega marketinga je časovno zajetna aktivnost. Na spletu obstaja veliko orodji, ki so zelo dovršena in natančna pri merjenju učinkovitosti marketing aktivnosti. Izbral sem tista orodja, brez katerih si sam ne bi mogel predstavljati vodenja učinkovitih marketing kampanj in tista orodja, ki moje marketing delo precej olajšajo. Namenite jim nekaj časa in jih spoznajte. Prepričan sem, da vam utegnejo priti še kako prav. Ker pa vsako orodje zahteva kar nekaj časa, da ga osvojimo in ga zares dodobra izkoristimo, moramo premisliti ali se nam dejansko splača energijo in čas usmerjati vanj. Saj veste, čas je denar. Pri nas se marketinškim orodjem in tehnikam posvečamo vsak dan in nam je to prišlo že v kri. Obiščite našo spletno stran in se dogovorite ali nas kontaktirajte za nasvet.

Damjan Avsec

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*