Home » Google oglaševanje » 9 odličnih Google AdWords funkcionalnosti

9 odličnih Google AdWords funkcionalnosti

Edina stalnica pri Googlu je razvoj. Podjetje si prizadeva za izboljšavo sistema oglasnega trženja, ki ga ponuja preko svoje mreže spletnega oglaševanja. Oglaševalsko platformo nadgrajuje in dopolnjuje z zanimivimi funkcionalnostmi, ki rednim uporabnikom AdWords oglaševanja delo olajšajo in pričarajo zanimivejšo uporabniško izkušnjo. Pri Googlu je v navadi, da spremembe izdajajo postopoma. Najprej jih lansirajo na domačem terenu, postopoma pa jih izstrelijo globalno. Na žalost je Slovenija tista majhna dežela, ki ni ravno prva na seznamu Googlovih novosti. Funkcionalnosti opisane v nadaljevanju so prisotne že nekaj časa, pri nas pa se jih postopoma vendar z gotovostjo že navajamo.

1. Ponovno trženje (Remarketing)

Funkcija remarketing je bila razvita z namenom povečanja konverzij oglaševalskih kampanj. Remarketing se odvija na Google prikaznem omrežju in omogoča prikaz obstoječih oglasov ožjemu segmentu ljudi: tistim, ki so vašo spletno stran v preteklosti že obiskali. S pomočjo remarketinga oglaševalec ostane v stiku s potencialnim kupcem tudi po tem, ko ta spletno stran zapusti. Uporabnik vašo spletno stran zapusti, brez da bi opravil nakup. Z njem se lahko ponovno povežete takrat, ko brska po drugih straneh tako, da mu prikazujete specifičen oglas. Na tak način lahko s ciljnim sporočilom in privlačno ponudbo uporabnike ponovno privabite na vašo spletno stran.

2. Spreminjevalec za široko ujemanje (Broad match modifier)

To zmogljivo orodje omogoča, da ustvarite ključne besede z širšim dometom, kot ga omogoča frazno ujemanje ključnih besed, hkrati pa imate več nadzora kot pri uporabi širokega ujemanja ključnih besed. Nastavitev je preprosta: pred ključno besedo vnesete znak “+” v programu AdWords. Iskana beseda, ki v nastavitvah vsebuje znak “+” se bo pojavila v iskalni poizvedbi potencialnih kupcev kot taka ali z manjšimi odstopanji: kratice, različne oblike ednine-množine ali napačno črkovanje. Iz iskalnega prikaza bodo izvzete sopomenke in sorodne iskalne poizvedbe.

3. Sledenje klicem (call tracking)

Sledenje klicem je orodje v obliki poročila, ki prikazuje število klicev, do katerih je prišlo, kot rezultat specifičnega oglasa. Podatek nam razkrije produktivnost oglasa in povrnitev investicije (ROI). Na podlagi učinkovitosti oglasa se lahko odločate za nadaljnjo optimizacijo oglasa. Takšno početje lahko poveča možnost pridobivanja kontaktov in povečanje prodaje. Ko ustvarite kampanjo, se v oglas samodejno vstavi edinstvena koda. Ta vsebuje vašo telefonsko številko. V primeru, da potencialna stranka pokliče telefonsko številko, se dejanje zabeleži v poročilo.

4. Ocene prodajalcev (Seller ratings)

Ta del  razširitev se opira na koncept verodostojnosti, kot sredstvu za izboljšanje konverzij. Potrošniki se običajno hitreje odzovejo takrat, ko dobijo občutek, da podjetju lahko zaupajo. Ocene prodajalcev se prikazujejo v obliki zvezdic, ki se pojavijo na dnu oglasa. Na tak način, potencialni kupci dobijo predstavo o podjetju še preden kliknejo na oglas. Funkcionalnost je podeljena najbolj uspešnim oglaševalcem. Njihovi oglasi morajo imeti zelo visoko oceno kakovosti oglasov (quality score).

5. Iskalni lijak (search funnels)

Poročilo je namenjeno razvoju strategije ključnih besed in konverzij. Konverzije oglasov lahko občutno izboljša tako, da preveri način ki ga potrošniki uporabljajo za iskanje produktov s pomočjo Google iskalnika. Poročilo prikazuje preko katerih ključnih besed se potrošniki odločajo za nakup (konverzije). Razumevanje navad potrošnikov je ključen proces pri ustvarjanju oglasov, ki pospešujejo prodajo. Iskalni lijak se v takšnem primeru izkaže kot izredno uporabno orodje. Podjetja, ki prikazujejo več različnih oglasov dobijo vpogled v tiste oglase, ki so ustvarjajo nakupe in tudi tiste pomožne oglase, ki posredno vplivajo na odločitev za nakup. Slednji so znani kot “click-assist” oglasi.

6. Samodejno izvajanje sprememb (AdWords automated rules)

S funkcijo si lahko prihranite ogromno časa pri vodenju različnih kampanj. Funkcija omogoča urnik s pomočjo katerega izvajate avtomatske spremembe vaših AdWords nastavitev. Dnevni proračun namenjen oglaševanju lahko samodejno prilagajate tako, da se poviša takrat, ko pričakujete večji naval nakupov (mesec december).

7. Izboljšana cena na klik (enhanced CPC)

Avtomatska nastavitev, ki ceno za klik oglasa (CPC) prilagodi glede na verjetnost, da bo povpraševalec dejansko izbral ogled oglasa. Pri določanju cene na klik upošteva vneseno iskalno frazo, lokacijo, podatke o brskalniku in zgodovino morebitnih konverzij. S pomočjo nastavitve si oglaševalec zagotovi večjo možnost klikov na oglas. Ko pride do pogojev, ki so ugodni za morebitno konverzijo se vaš oglas ne ozira na zgornjo mejo nastavljene cene za klik ampak stremi k temu, da dejansko pride do konverzije in temu primerno tudi prilagodi ceno za klik oglasa.

8. Programski vmesnik aplikacije za AdWrods (AdWords API)

Programski vmesnik je aplikacija, ki se poveže z .xml datotekami med izvajanjem kampanje. Program je primeren za večja podjetja, ki prodajajo veliko proizvodov in produkte ki cenovno nihajo (letalske vozovnice). Program posodablja cene kar med oglaševanjem. AdWords se s pomočjo programa povežejo na podatkovno bazo kar omogoča samodejno ustvarjanje iskalnih oglasov, ključnih besed in poročil po meri.

9. Preizkus oglaševalskih akcij (AdWords campaign experiment)

S pomočjo tega orodja lahko razkrijete najbolj učinkovite oglase tako, da izvajate vzporedno primerjavo dveh podobnih oglasov. Preizkus bo preverjal majhne spremembe v ponudbi, oglasnih skupinah, umestitvah in v ključnih besedah. Rezultat merjenja vam prikaže kateri oglas ustvari največ prometa in kateri oglas je najbolj donosen. Metoda omogoča primerjavo oglasov znotraj enakega časovnega okvirja. To pripomore k bolj verodostojnim rezultatov primerjave.

Zgoraj opisane funkcionalnosti Google AdWords oglasov bodo zagotovo vašo oglasno kampanjo popeljale na višji, kvalitetnejši nivo. Na prvi pogled se nekatere funkcionalnosti in nastavitve morda zdijo komplicirane, ko pa jih podrobneje raziščete in jih nekaj časa uporabljate v praksi, pa postanejo prijetna stalnica. Pri nas so naštete oglaševalske metode stalnica že od samega začetka in zelo dobro smo se z njimi naučili “krmiliti” spletne oglase. Načrtujte Vašo Google oglasno kampanjo z nami in si prihranite ogromno časa in energije pri eksperimentiranju in raziskovanju. Do potencialnih kupcev vas loči le še en korak!

Damjan Avsec

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*