Home » Email marketing » Povečajte odpiranje e-poštnih vsebin

Povečajte odpiranje e-poštnih vsebin

V naših e-poštnih nabiralnikih se dnevno kopiči ogromno sporočil. Le redka dejansko pritegnejo našo pozornost. Obstaja nekaj načinov, da odziv na vaše e-poštne novice povečate.

Klik na e-poštne vsebineOdstotek odprte e-pošte (open rate) je osnovno vodilo pri merjenju uspešnosti e-poštnih kampanj, saj nihče ne bo spoznal vsebine vašega sporočila, dokler sporočila ne bo najprej odprl. Visok odstotek odpiranja e-poštnih vsebin (click through rate) pa je tisti podatek, ki pričara zadovoljstvo nosilcem e-poštnih kampanj, kadar je odstotek visok. Odstotek odpiranja e-poštnih vsebin (CTR) predstavlja število klikov na povezave znotraj e-poštnega sporočila izraženih v odstotku. E-poštni marketing predstavlja krasno priložnost za A/B testiranje vsebine, ki jo lahko pričnete izvajati takoj. V nadaljevanju predstavljamo nekaj namigov ki vam bodo pomagali pri izboljšavi tega podatka.

1. Prenehajte pošiljati neželeno pošto (spam)

Kvaliteten seznam prejemnikov je ključ do uspešne e-poštne kampanje. Vaše kontakte zbirajte tako, da pridobite njihovo dovoljenje za pošiljanje e-poštnih novic. Naj od vas zahtevajo, da jih dodate na seznam prejemanja novic in ne obratno. Tako kvalitetni kontakti bodo vsebine vaše e-pošte odpirali bolj pogosto.

2. Segmentirajte prejemnike

Ne dolgočasite prejemnikov z neustrezno vsebino. Ustreznost e-poštnih vsebin povečate tako, da ne pošiljate enakega sporočila vsem kontaktom. Seznam kontaktov segmentirajte postopoma, tako da boste sčasoma lahko pošiljali tudi zelo personalizirana sporočila.

3. Manj vsebine, več pozornosti

Vsebinsko dolga e-poštna sporočila postanejo dolgočasna. Vaši kontakti želijo nameniti čim manj časa prebiranju vsebin vašega e-poštnega sporočila, ker ta običajno ciljajo dalje na blogovske članke ali ostale ponudbe, ki jih je prav tako potrebno prebrati. Sporočila naj bodo kratka in naj preidejo k bistvu.

4. Vsebine e-poštne kampanje personalizirajte

Del učinkovitega „negovanja“ kontaktov je dobro poznavanje le teh. Podatki kot so zgodovina nakupov, zgodovina prenosov datotek iz vaših spletnih strani, ocena zadovoljstva strank in aktivnost na vaši spletni strani, vam pomagajo pri pripravi najbolj relevantnih ponudb za vaše kontakte.

5. Odstranite elemente ki odvračajo pozornost

Podobno kot pri postavitvi učinkovite pristajalne strani, je namen e-sporočila ta, da pritegne in ohrani zanimanje naročnikov. Uprite se izpostavljanju več ponudb hkrati, v upanju, da bodo vaši kontakti vsaj eno opazili. Pomislite na cilj e-poštne kampanje. Katera je tista najpomembnejša stvar, ki jo želite doseči. Če je cilj ozaveščanje o novi akciji, potem morate pripraviti vsebino okoli te teme. Vašim kontaktom ne smete dati priložnosti, da svojo pozornost odvrnejo od vašega cilja.

6. Ustvarite občutek nujnosti

Metoda se obnese zelo dobro takrat, kadar oglašujete posebno produktno ponudbo. Vaši ponudbi dodajte omejen rok trajanja in to jasno sporočite. Poziv bo prisilil prejemnike, da se na ponudbo hitro odzovejo, kar lahko precej poveča klike vsebine vašega e-poštnega sporočila. Če je vaš seznam kontaktov povrh vsega še premišljeno segmentiran, bodo vaše skupine prejemnikov prejele ponudbo, ki je njim pisana na kožo in se ji ne bodo zlahka uprli!

Še niste pričeli pošiljati e-poštnih novic? Pri podjetju Spletnik smo razvili uporabniku prijazen sistem za pošiljanje e-pošte. 1000 e-poštnih novic lahko mesečno pošljete brezplačno! Odprite brezplačni račun.

Damjan Avsec

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*