Home » Email marketing » Poosebljena e-poštna sporočila v praksi

Poosebljena e-poštna sporočila v praksi

Nemalokrat prejmem e-poštno sporočilo, pri katerem dobim vtis, da se je personifikacija ustavila tako hitro, kot se je pričela: pri naslavljanju sporočila po imenu. Želite pustiti trajni vtis in vašim sporočilom dodati mero osebne note? Zgolj poimensko naslavljanje dan danes ne bo zadoščalo. Ne trdim, da morajo biti e-poštna sporočila zapletena in tekstovno ter slikovno bogata. Menim pa, da se poosebljena vsebina vrti okoli ustreznih vsebin, zaradi katerih vaše marketing sporočilo postane bolj koristno za prejemnike.

Iz svojega e-poštnega arhiva in iz arhiva na spletu sem izbrskal nekaj primerov poosebljenih e-poštnih sporočil, ki koristno ponazarjajo moje mišljenje.

1. Dropbox

Dropbox je pripravil krasno poosebljeno sporočilo, ki je bilo kratko in poučno. Ker sem delil ustvarjeno mapo z drugim uporanikom, mi je Dropbox podaril dodatni prostor na strežniku, o čemer me je tudi obvestil. Na koncu sporočila sem bil deležen tudi namiga, kako si lahko zagotovim še dodatni prostor. Sporočilo je prijetno na pogled, vsebinsko nevsiljivo, podalo mi je točno tiste informacije, ki so me zanimale in me na tak način dodatno poučilo o njihovi storitvi.

Primer poosebljene e-pošte: Dropbox

2. Twitter

Twitterjeva sporočila so zares po meri. Algoritem, ki predlaga komu slediti, na podlagi preteklih povezav, je zelo natančen in velikokrat ne vidim potrebe po dodatnem rudarjenju za novimi sledilci, saj me predlogi Twitterja usmerijo na tiste profile, ki me zanimajo. Za podjetje, ki razpolaga s tolikšno količino podatkov, tovrstno podajanje informacij ni nič nenavadnega. Pred kratkim sem sledil glasbeni ustanovi, kmalu po tistem, pa sem prejel e-sporočilo po meri, v katerem mi je Twitter predlagal ogled in povezavo s profili, ki so me dejansko tudi zanimali.

Primer poosebljenega e-sporočila: Twitter

3. ModCloth

Po spodnjem primeru bi se lahko zgledovali vsi ponudniki e-spletnih trgovin. Verjamem, da bi tovrstno sporočanje izgubilo svoj čar, če bi se ga vsi posluževali, kot pa kaže za enkrat, te bojazni ni na obzorju. E-poštni nagovor je spretno sestavljen po meri kupovalke. Nagovor je nevsiljiv, hkrati pa spodbuja k nakupu s pomočjo ustvarjanja občutka “zamujene priložnosti”. Kupovalki na duhovit način sporoča, da bo artikel, ki ga je imela ogledanega, kmalu pošel. Sporočilu niso pozabili dodati kanček osebne note z rabo emotikonov.

Primer-poosebljenega-e-sporočila-Modcloth

4. AmazonLocal

E-poštno sporočilo je kratko vendar sladko. Vsebuje samo en poziv k dejanju (call to action): klikni na povezavo in sporoči katere ponudbe všečkaš in katere ne všečkaš. Kupčije, ki vam jih pošljejo bodo prilagojene vašim željam. Konsistentnost uporabniške izkušnje je očitna. E-poštno sporočilo usmerja na prijetno pristajalno stran, ki je usklajena s predhodnim e-poštnim sporočilom, njen namen pa je pridobiti natančnejše informacije o uporabnikovih potrošniških navadah.

Primer poosebljenega e-poštnega sporočla: Amazon

Poosebljanje sloga in tona vašega e-poštnega sporočila je prav tako pomembna, kot je pomembna raba segmentacije in spremljanje statistike, pri vodenju e-poštnih kampanj. Razmislite o vašem sporočilu in o vaših ciljih in nastavite primeren potek dela oz. e-poštnega sporočanja. Prejemnike morate voditi, skozi prijetno in personificirano uporabniško izkušnjo. S takšnim načinom boste povečali njihovo samovoljno vključitev v procese, ki so vezani na pridobivanje novih informacij o uporabniških navadah.

Uporaba Spletnik orodja, Newsletter.si, za pripravo in vodenje e-poštnih kampanji je gotovo prvi korak pri ustvarjanju uspešnih sporočil za vaše kontakte.

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*