Home » Izdelava spletnih trgovin » Izboljšajte konverzije nakupovalnih vozičkov

Izboljšajte konverzije nakupovalnih vozičkov

Splet je lahko krut prostor, še posebej do e-prodajalcev, če  pomislimo, da uporabniki več kot 50% nakupovalnih vozičkov zapustijo tik pred nakupom, po podatkih “Marketing Experiments”. Najuspešnejši spletni trgovci se posla lotijo strateško in preračunljivo, s poudarkom na strukturi produktnih straneh in z dodelano uporabniško izkušnjo nakupovalnih vozičkov. izboljšajte konverzije nakupovalnih vozičkovŽe manjše, samoumevne spremembe lahko precej izboljšajo rezultate spletnega poslovanja. E-trgovski velikani, kot je Amazon, se dobro zavedajo pomena hitrega nalaganja spletnih mest za uporabniško, nakupovalno izkušnjo. Ta podjetja vam znajo z utemeljenim izračunom prikazati prodajni izpad, zaradi počasnega nalaganja spletne trgovine.

Predstavljamo nekaj ključnih sprememb, ki bodo proces spletnega nakupovanja naredile učinkovito in zmanjšale možnost opustitve nakupov tik pred koncem nakupovalnega procesa.


1.   Usmerjajte uporabnika

Jasna navigacija na strani je pomembna iz dveh vidikov: optimizacija spletne trgovine za iskalnike in nakupovalna izkušnja. Navigacija na spletni trgovini ne smeti biti zapletena, uporabniki pa morajo na vsaki strani vedeti kje se nahajajo znotraj arhitekture spletne trgovine. Uporabnikom olajšate brskanje po spletni trgovini z interno navigacijo (breadcrumbs). “Breadcrumbs” je komponenta navigacije, ki uporabnikom omogočajo sledenje nakupne poti. Če uporabnik iz iskalnika pristane na produktni strani, si lahko pomaga z interno navigacijo in z lahkoto nadaljuje z brskanjem po ostalih produktih. Hierarhija spletne trgovine je jasnejša, uporabniška izkušnja pa je hitra in neboleča.


2.   Bodite dostopni

Ne glede na to, da poslujete preko spleta, morate razumeti, da večina ljudi še vedno prisega na stik preko telefona. Tudi če sprejemate naročila izključno preko spleta, boste izžarevali strokovnejši vtis s telefonsko dostopnostjo, preko katere boste odgovarjali na produktna vprašanja. Strankam omogočite stik na način, ki njim najbolj odgovarja. Vaš telefonski kontakt lahko brez zadržkov umestite v vsako podstran, če ste s pomočjo A/B testiranja ugotovili, da je odzivnost strank večja.


3.   Vključite najboljše prakse pri izdelavi produktne strani

Produktne strani naj bodo enostavne a hkrati vpadljive. Opraviti morajo test utripa: 3 sekundni vzdržnost uporabnikov na spletni strani. To pomeni, da ob prihodu na produktno stran uporabnika ne preobremenite z goro dodatnimi, nepotrebnimi podatki, zaradi katerih bo produktno stran zapustil. Povprečni razpon uporabniške pozornosti je kratek. Oris produktne strani naj bo jasen in učinkovit. Gumbi za nakup naj bodo postavljeni zraven večjih slik, ki pritegnejo pozornost. Produktna stran naj ne bo sestavljena iz več kot treh stolpcev, produkt pa naj bo vidno izpostavljen.


4.   Vključite možnosti podajanja ocene in mnenj uporabnikov

Pri opisih produktov bodi izvirni. Poizkusite generične opise proizvajalcev oplemenititi z ocenami uporabnikov. S tem boste ustvarili prostor za dodano vrednost vaših proizvodov in potencialne kupce nagovarjali bolj prepričljivo. Spodbujajte uporabnike, da podajo lastno izkušnjo produkta.


5.   Nagovorite tiste uporabnike, ki se (še) niso odločili za nakup

Najprej je potrebno sprejeti dejstvo, da niso vsi uporabniki na spletni trgovini pripravljeni na nakup. Pri nagovoru te skupine lahko uporabite sekundarne pozive k dejanjem (call to action). Pozivi naj ponujajo dodano vrednost. Pazite, da sekundarni poziv k dejanju ne bo zasenčil vašega osrednjega poziva k dejanju, “dodaj v košarico”. V primeru, da je za vaš proizvod smiselno, ponudite “neodločnim” uporabnikom izdelek za preizkus ali možnost takojšnje vrnitve produkta, če se izkaže, da ni tako uporaben, kot se je zdel na prvi oddaljen pogled na spletu. Uporabnik se tako otrese občutka zavezanosti ali strahu pred napačno izbiro produkta. Lahko si predstavljate, da je sončna očala enostavneje izbrati v fizični trgovini, kot preko spleta.

Vodenju spletne trgovine se morate popolnoma posvetiti, če želite, da vaše spletno mesto postane pravo nakupovalno središče, v mislih pa morate imeti končnega uporabnika oz. kupca in njegovo nakupovalno izkušnjo napraviti naravni in enostavno. Naročniki spletnih trgovin Shop123 že nekaj časa uspešno poslujejo z našo pomočjo. V tok spletnega poslovanje se z našo pomočjo vključite tudi vi in prepustite načrtovanje učinkovite spletne trgovine našim strokovnjakom. Vprašajte nas za nasvet.

Želim vam obilo uspehov, pri spletnih podvigih.
Damjan Avsec

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*