Home » Google oglaševanje » Ali uporabljate A-B testiranje pri Google oglasih?

Ali uporabljate A-B testiranje pri Google oglasih?

Google AdWords, sistem za spletno oglaševanje, je poln trikov, ki na prvi pogled niso vidni in se je potrebno do njih dokopati. Občutek imam, da Google spodbuja metodo samoiniciativnosti in od posameznikov želi, da se sami dokopljemo do dodatnih znanj in informacij. a-b testiranje oglasnih kampanjNekatere trike lahko odkrijemo tako, da raziščemo AdWords platformo, drugi pa so očem bolj skriti in zahtevajo določeno oglaševalsko “kilometrino” in nekaj kreativnega razmišljanja. A-B testiranje oglasov (po angleško tudi “split testing”) je odličen preizkus vaše oglaševalske kreativnosti, vaši oglasi pa tekmujejo med sabo. Tisti, ki se odrežejo slabše, izpadejo.

A-B testiranje oglasov je naj postane vaša rutina po tem, ko sistem AdWords oglaševanja dobro spoznate v praksi. Testiranje bo zahtevalo dodaten vložek časa, dobra plat tega pa je, da boste vaše oglase stalno izboljševali, kar se bo obrestovalo pri rezultatih.

A-B testiranje oglasa pomeni hkrati testirati dva različna oglasa iz enake oglasne skupine (po angleško “Ad group”). Možnosti za testiranje so (skoraj) neomejene! Test lahko izvedete tako, da objavite različna naslova oglasa. Lahko pa objavite različni oglasni sporočili in na koncu “tekme” preverite kateri oglas se je bolje odrezal. Pri tem se mi zdi pomembno, da testirate samo en element oglasa hkrati, npr. samo naslov oglasa in da testirate najmanj 3 tedne in si zagotovite zadosti obsežno število statističnih podatkov, za primerjavo med oglasi. Običajno, bo boljši oglas imel večji CTR in zasedal boljšo pozicijo v iskalniku.

Ko boste ugotovili kateri oglas prinaša boljše rezultate prekinite prikaz tistega oglasa, ki je tekmo izgubil. Pomembno je, da ga ne izbrišete (vsaj v začetni fazi ga ne rabite) in s tem ohranite podatke, ki so se nabrali med testiranjem. Podatke lahko kasneje primerjate še z ostalimi “poraženci” in morda se bo izkazalo, da oglas niti ni bil tako slab, kot se je na začetku zdelo.

Spoznajte katere oglasne parametre lahko spreminjate in naj testiranje postane redna praksa. Vaše oglase boste tako znova in znova izboljševali. Spremljajte katere spremembe v oglasu se odrežejo bolje in sčasoma boste postali pozorni na tiste “malenkosti”, ki vaš oglas izstrelijo v nebo učinkovitosti in dobrih rezultatov.

Pri nas, na PovečajObisk.si, je testiranje oglasov stalna praksa, rezultati takega početja pa naše stranke nagrajujejo z boljšimi izzidi oglasnih kampanj. Želite izpeljati oglasno kampanjo z našo pomočjo? Stopite z nami v stik.

Hvala za namenjeno pozornost.

Damjan Avsec

E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*