Home » Email marketing » Kakšnih e-novic NE smete poslati

Kakšnih e-novic NE smete poslati

Veste, da je kar 80% pošte, ki jo zazna e-mail klient kot nezaželeno, ravno spam pošta? In to samo zato, ker vsebuje elemente, ki si jih bomo pogledali danes. Če ne želite, da vaša e-mail kampanja konča v spam predalu, potem berite naprej.

1.     Naslov e mail sporočila je generičen

kakšnih e-novic ne pošiljatiNaslov e pošte je prvi vtis, ki ga bo bralec dobil o vaši poslani e-pošti. Če bo la te nek generičen stavek, ki po možnosti kriči o popustih, znižanjih in ostalih »klic k akciji« elementih, bo po večini prezrt ali kar takoj izbrisan. Naslov pošte naj bo čim bolj oseben, naj se navezuje na temo vaši novic, lahko je celo komičen. Ali pa le postavite vprašanje za katerega se odgovor skriva v prejetem sporočilu.

2.     E mail naslov pošiljatelja na katerega ne morete odgovoriti

Pomislite, kakšen je vaš odziv, ko dobite e novice z naslova, na katerega ne morete odgovoriti. Čuden občutek. Zato naj vaše novice pridejo z naslova resnične osebe, ki zares obstaja. Z naslova na katerega je možno v istem hipu odgovoriti, vzpostaviti stik ali le poslati povpraševanje. Resnični osebi namreč tudi bolj zaupamo, zato le upoštevajte ta nasvet.

3.     Zmešan dizajn e novic

Ker smo ljudje vizualna bitja, nas lahko sama grafična predloga hitro zmoti ali pa navduši. Navdušuje nas predvsem pregleden in enostaven dizajn. Držite se torej načela, da je manj več, saj boste le tako obdržali bralce.

4.     Jezik, ki ga bralci ne razumejo

Četudi vaše e novice vsebujejo bolj strokovne članke, pomislite na to, da ne bo na drugi strani vedno posluha za strokoven jezik. Poskušajte se čim bolj približati bralcu, ki ga imate na drugi strani. Pomislite kdo so vaši potencialni in obstoječi kupci in se jim prilagodite. Z veseljem vam bodo sledili, saj bodo imeli občutek, da jih razumete in se bodo hitro počutili domače »pri vas«.

5.     Nikjer ni klica k akciji

Kljub temu, da e novice, na prvi pogled, niso namenjene prodaji, temu služijo. Ker nočemo, da bi e novice romale v spam, moramo s prodajnimi elementi biti čim bolj previdni. Zato vključite klic k akciji, a previdno. Naj zgleda tako, kot, da ne prodajate. To lahko naredite tako, da kadar podate nasvet o uporabi vaše storitve, zraven vključite link do kontaktnega obrazca, ki ga vključite v kontekst kot na primer: »Imate vprašanje? kontaktirajte nas!«

6.     Odjava od e-novic ni mogoča

Dejstvo je, da se bo vedno nekaj ljudi želelo odjaviti od vaših e-novic, iz različnih razlogov. Zato je obvezen del vaše e-novice, možnost odjave. Če ste ljudem dali možnost prijave na e-novice, potem jim morate dati tudi možnost odjave. Kar nekaj zakonitosti je, ki e-novice ločijo dobre od slabih. Mate tudi vi kakšen predlog, ki se vam zdi ključen? Pomemben? Delita ga z nami! V primeru, da pa želite izvedeti več, nas kontaktirajte!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*