Home » Google oglaševanje » Google+ na pohodu

Google+ na pohodu

Čeprav je družabno omrežje Google+ (Google plus) na “sceni” že od sredine 2011, je v zadnjem času dvignil precej prahu s tem, ko se je povzpel na lestvici po aktivnih uporabnikih. Podatek je privrel v javnost v začetku letošnjega leta, velja pa za mesec december 2012.
Google+ na pohoduV tistem obdobju je prehitel celo Twitter in se zasidral na drugo mesto. Natančne podatke si lahko ogledate v prispevku PCWorld. Čeprav omrežje Facebook še zmeraj prednjači po številu aktivnih članov, so ostala družabna omrežja dejstvo vzela resno, kot signal za izboljšavo in za krepitev nadaljnjega razvoja. Prizadevajo si za čim uporabnejšo in enostavnejšo integracijo v digitalno okolje uporabnikov, ki želijo dostopati do kvalitetnih podatkov in se povezovati na profesionalnih in družabnih ravneh. Kolikor se na spletu le da.

Kako je omrežju Google+ uspelo prehiteti Twitter in YouTube? Google+ je po svojem rojstvu razvil nekaj zelo uporabnih lastnosti, ki poganjajo njegovo rast.

Celostna integracija

Google+ je  integriran z ostalimi Google produkti, kot so sam Google iskalnik, Gmail, Google drive in Google koledar. S stališča uporabnika je tovrstna integracija z osnovnimi spletnimi orodji priročna, saj se v osnovi družabno omrežje Google+ ne potrebuje povezovati z zunanjimi aplikacijami, ampak je lastno nadzorno ploščo uspel povezati z vsakdanjo izkušnjo spletnih aplikacij in brskanja.

Hangouts (klepetalnica)

Klepetalnica je orodje, ki je Google+ ločila od ostalih družabnih omrežji. Orodje omogoča skupinski video klepet brezplačno. Video klepet omogoča konferenčne povezave do 10 uporabnikov in so idealne za video srečanja s strankami in naročniki, komunikacijo znotraj podjetja in za projektno sodelovanje. Omogočite lahko tudi klepete v etru, kar je krasen pristop za prenos živih klepetov.

SEO koristi Google+ omrežja

Tesna povezava med Google iskalnikom in omrežjem Google+ ima ogromno prednost pri umestitvi vsebine v organskih zadetkih brskalnika. Objave iz omrežja Google+ so zelo dobro uvrščene v iskalniku (search rank), še posebej pri poosebljenih iskalnih rezultatih in v krogih vaših povezav na omrežju Google+. SEO vašega podjetja boste izboljšali tako, da spodbujate zaposlene, da delijo vašo vsebino na lastnih Google+ profilih. Povezanost znotraj tega omrežja je zares dovršena. Kombinacija objav na ostalih vodilnih omrežjih kot sta Facebook in Twitter z objavljanjem na Google+ omrežju je dobra pot, do višjih organskih umestitev v Google iskalniku.

Avtorstvo

Google omogoča povezavo med vašim Google+ profilom in vašo avtorsko vsebino, ki jo objavljate na spletnih mestih. Na ta način gradite vašo avtorsko avtoriteto na iskalniku Google. Če imate avtorstvo vzpostavljeno, se znotraj prikaza vašega članka na iskalniku prikaže tudi vaše ime in vaša prikazna slika ob članku. Vsebina, ki je povezana z avtorstvom pa uživa prednost v prikazu na iskalniku.

Prepričan sem, da se v tej bitki za prevlado v ekosistemu družabnih omrežji Google+ še ni vdal. Facebookovi prevladi za enkrat ne gre oporekati. Dobra plat tega pa je, da se ostali trudijo pritegniti uporabnike z inovativnimi funkcijami, ki so uporabniku prijazne in koristne. Na dolgi rok imamo več od tega prav mi: uporabniki.

Želite osvojiti Google+ omrežje? Za vas smo ta mesec pripravili odličen brezplačni e-priročnik: Pustite da Google+ izboljša vaš posel. Prenesita si ga lahko v spodnjem okviru.

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec