Home » Google oglaševanje » Zakaj Google oglaševanje?

Zakaj Google oglaševanje?

Pomlad je tu in ptičje čivkanje je vedno glasnejše. In tudi to pomlad bodo čivkali o Google oglaševanju. Če ste med zimo spali in pozabili zakaj Google oglaševanje, potem berite naprej.

10 razlogov, zakaj investirati v Google oglaševanje:

Zakaj google oglaševanje?

1.      Nizki začetni stroški

Začnete lahko z nizkimi vložki, ki jih po potrebi višate, glede na vaše zmožnosti in rezultate.

2.      Sami definirate dnevni, mesečni ali letni budget

Imate sezono pa bi radi v tem času okrepili oglaševanje? Imate veliko dela, pa ne potrebujete več toliko povpraševanj? Na vse to imate vpliv, s prilagajanjem vašega budgeta.

3.      Visoka stopnja povračila investicije

Google oglaševanje slovi po dejstvu, da se investicija splača, saj na spletno stran pridejo zares samo tisti, ki si želijo vaše ponudbe in so zainteresirani za nakup. Pridejo taki, ki jim rečemo vroča roba.

4.      Ciljano oglaševanje – ciljani oglasi – zainteresirani kupci

Bolj kot je oglas ciljan, več možnosti je, da bo ciljno publiko motiviral. In prednost je ravno v tem, da oglašujete za tiste, ki si vaše ponudbe želijo zdaj!

5.      Testiranje ključnih besed in oglasnih sporočil

Ne veste katere so tiste ključne besede, ki prodajajo? Ne veste kateri oglasi so bolj učinkoviti? Vse to lahko testirate v sklopu Google kampanje in tako izluščite najbolj zanimive oglase in ključne besede, ki prodajajo.

6.      Stalen dotok novih obiskovalcev

Če vas ni na prvi strani Google iskalnika, potem ne bo niti obiska na vaši spletni strani. Google oglaševanje poskrbi ravno za stalen dotok tistih, ki jih vaša ponudba zanima.

7.      Merjenje uspeha

Google kampanja nam omogoča, da izmerimo število tistih, ki so kliknili na oglas in nato tudi oddali povpraševanje. A tu so tudi tisti, ki so vas na podlagi oglasa poklicali, vam poslali e-mail sporočilo…

8.      Lokalno oglaševanje

Če delujete lokalno, lahko tudi oglašujete lokalno! Tako si še bolj zožite krog tistih najbolj zainteresiranih, ki so v vašem okolju.

9.      Ključne besede, ki prodajo

Denar porabljate le za tiste besede, ki prinašajo posel, ostale lahko ugasnete. Torej plačate le za tisti del oglaševanja, ki vrača investicijo.

10.      Večja prepoznavnost spletne strani

Bolj ko bo vaša spletna stran vidna, več obiska bo imela in več kot bo obiskovalcev, le ta bo bolj popularna. In Google ima rad take strani.

Smo vam povedali premalo? Bi radi izvedeli še več? Vas zanima kako mi izvajamo Google oglaševanje?

Kontaktirajte nas!

Andreja Ogrinc

 

E-priročnik: Google AdWords za začetnike