Home » Izdelava spletnih trgovin » Skriti kupec v spletni trgovini

Skriti kupec v spletni trgovini

Vsi vemo, da od časa do časa v fizično trgovino pridejo tako imenovani skriti kupci, ki ocenjujejo vašo kvaliteto dela ali storitve na podlagi izkušnje z vami in potem poročajo vodstvu podjetja, kako ravnajo zaposleni s kupci. Verjetno ta način poznamo vsi. Sedaj bom predstavil še eno, manj poznano metodo skritega kupca, ki se odvija kar v spletni trgovini. Tako je, skriti kupci obiskujejo tudi spletne trgovine. Verjamem, da se verjetno sprašujete kako je to mogoče in kako deluje. Skriti kupec v spletni trgovini je nov pristop preko katerega dobimo rezultate nakupovalne izkušnje z zornega kota stranke v vaši spletni trgovini. Z različnimi testi v vaši spletni trgovini se pripravi analiza, ki vam na koncu pomaga, da ugotovite kaj so vaše prednosti in katere so tiste stvari ki bi jih lahko izboljšali v vaši spletni trgovini in dosegli boljše rezultate v primerjavi z konkurenco.

Kako je opravljena analiza in kaj zajema?

Vsako stran v spletni trgovini se pregleda po nekem strukturiranem načinu. Nato se vse strani in njihove funkcije analizirajo po najrazličnejših parametrih. Na podlagi teh analiz pa dobimo neko sliko oz. poročilo o tem, kaj dejansko ljudje počnejo v vaši trgovini in kje so ozka grla. Ugotovimo pa tudi kakšne so prednosti vaše spletne trgovine v primerjavi z vašimi tekmeci in katere so prednosti poslovanja spletne trgovine na splošno.

Poročilo zajema različne taktike, ki se uporabljajo za:

  • Prikaz izdelkov
  • Izvajanje akcij
  • Skrb za stranke
  • Navigacijo in isaknje po spletni trgovini
  • Kako so olajšani plačilni procesi v spletni trgovini
  • Politika vračanja izdelkov
  • Uporaba socialnih omrežij
  • Kako hitro odgovarjate na elektronsko pošto strankam

Primer analize, za lažjo predstavo:

Trgovina Število ur do odgovora na poslano e-pošto Odgovornostp podjetja do kupca (ocena od 1-3) Število klikov od izdelka do blagajne Trajanje dostave (delovni dnevi)
Vaša e-trgovina 4,5 Klic ni bil vrnjen 5 3
Konkurenčna e-trgovina 1 0,3 3 4 3
Konkurenčna e-trgovina 2 8 3 4 2
Konkurenčna e-trgovina 3 16 2 5 4
Konkurenčna e-trgovina 4 20 2 4 4

Tovrstna storitev v Sloveniji še ni tako poznana, vendar pa če upoštevamo da se število slovenskih spletnih uporabnikov, ki nakupujejo v spletnih trgovinah, iz leta v leto povečuje, je le še vprašanje časa kdaj se bo tovrstna storitev začela izvajati tudi v Sloveniji. Bodite na to pozorni in funkcionalnosti ter odzivnost vaše spletne trgovine približajte obiskovalcem, za boljšo uporabniško izkušnjo.

Pri Shop123 smo izdelali že veliko trgovin. Vabljeni k ogledu naših referenc! V kolikor imate dodatna vprašanja, smo vam na voljo na brezplačni številki: 080 3339.

Lep pozdrav,

Benjamin Vindiš

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*