Home » Marketing in prodaja » [Video] Povečajte prodajo s pomočjo idealnega spletnega ekosistema!

[Video] Povečajte prodajo s pomočjo idealnega spletnega ekosistema!

Idealni spletni ekosistem tvorijo spletna stran, ki pridobiva kontakte, pridobivanje relevantnega obiska na spletno stran in vzpostavljanje odnosa z obiskovalci in motivacija za (ponovni) nakup. Vas zanima, kako ga vzpostaviti, da bo učinkovita tudi vaša prodaja preko interneta?

Oglejte si v videu:
YouTube Preview Image

 

Ni vse v tem, da imaš spletno stran in na njej svoje kontaktne podatke. To je tako kot, da bi imel fizično trgovino z oblačili in bi ti bilo vseeno, kje se ta nahaja in kakšni so njeni obiskovalci. Spletno mesto mora seveda biti sposobno pridobivanja kontaktov, hkrati pa tiste obiskovalce, ki pridejo iz različnih virov, pričakati s pravimi informacijami na pravem mestu. Cilj je seveda čim večja prodaja.

Če pa že ni prodaja, pa je seveda neprecenljivo, da obiskovalce, ki so se zanimali za produkt, vendar ga niso naročili, vseeno povprašate po njihovih kontaktnih podatkih. Če vam jih bodo zaupali, bodo s tem pokazali interes za vaš produkt, vi pa jih boste na eleganten način s kakovostnim e-mail marketingom ali remarketingom preko Google Adwords oglaševanja, vedno ponovno vračali na spletno stran.

Nadgradnja spletnega ekosistema je seveda, da vzpostavimo transparentno merjenje in A/B testiranje oglasnih kampanj, akcij in spletne strani, saj s tem lahko dejansko izvemo:

– odkod prihajajo obiskovalci, ki so pripravljeni naročiti vaš produkt,
– kaj je tisto, kar na spletni strani nekoga prej prepriča v nakup,
– kateri viri obiska so najcenejši in
– kam investirati denar, da se bo investicija povrnila kar najhitreje!

 

Če bi želeli takšen spletni ekosistem vzpostaviti tudi za vaše podjetje, nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca, telefona 080 33 39 ali preko e-maila info@spletnik.si

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*