Home » Google oglaševanje » Pisanje Google AdWords oglasa: vsaka beseda šteje

Pisanje Google AdWords oglasa: vsaka beseda šteje

Vsebina tekstovnega oglasa je zelo pomemben del Google AdWords oglasnih kampanj. Vsebinska ustreznost oglasa na klik vpliva na končno uspešnost oglasne kampanje, saj je vsebinsko ustrezen oglas bolj relevanten, tesno povezan z nastavljenimi ključnimi besedami in zna pritegniti pozornost. Primerno napisan oglas na klik, bo imel višjo stopnjo klikov (CTR), kar blagodejno vpliva tudi na oceno kakovosti (QS). Da pa proces oglaševanja na klik še dodatno zakompliciramo :), pa velja poudariti da višja ocena kakovosti vpliva na samo umestitev oglasa v iskalniku: višja ocena kakovosti je eden izmed dejavnikov, ki pripomore k višji umestitvi oglasa.

Ko oglase na klik poženemo v tek, želimo izmeriti čim več podatkov z namenom povečanja učinkovitosti. Vrednotenje uspešnosti na nivoju oglasov opravimo tako, da za vsako oglasno skupino pripravimo več oglasov, ki se med seboj malenkostno razlikujejo. Na ta način merimo katere spremembe so tiste, ki vplivajo na uspešnost oglasov. Lahko testiramo razlike v naslovu oglasa, v prikaznem URL naslovu ali razlike v samem besedilu oglasa. Pomembno je, da imamo testirane vsebine pod nadzorom in da v eni testni skupini ne testiramo več različnih parametrov.

Počakamo, da med oglaševanjem preteče toliko dni, da imamo na razpolago nekaj statistike in pripravljeni smo, da opravimo primerjavo uspešnosti oglasov. Osredotočimo se na tiste kazalce, ki so ciljem primerni. Če je cilj oglasne kampanje pridobivanje konverzij, bomo pozorni, na tiste oglase, ki so sprožili večje število konverzij. V primerih, ko je cilj kampanje večje število klikov, pa se bomo osredotočili na pregled kazalcev kot so CTR in število klikov in na podlagi teh izločali manj uspešne oglase.

Čeprav je vsak oglas oz oglasna kampanja specifična, obstaja nekaj splošnih pravil “igre”, s pomočjo katerih oglasi bolje delujejo oz. so bolj učinkoviti. Priporočljivo je, da v oglasni tekst vključimo primerne ključne besede, saj na ta način oglas postane bolj relevanten za iskalce. Naslov oglasa naj bo kratek in jedrnat. Poudarimo posebno ponudbo ali korist, ki jo oglašujemo. Obstaja nekaj pozivov k dejanju(call to action), ki jih lahko dodamo na konec oglasnega besedila, ki oglas napravijo bolj učinkovit. S tem, ko oglas pozove k dejanju, iskalca spodbudi k želenemu dejanju saj predstavlja dodano vrednost. Izrazi kot so “preveri”, “pokliči” ali “brezplačen” so lahko tisti sklepni del oglasa, ki pretehta ali bo obiskovalec kliknil na oglas ali ne bo. Pomembno je, da oglasna sporočila in izraze v njem izbiramo premišljeno, in ciljem prilagojeno. Predvsem pa je pomembno, da z drobnimi spremembami testiramo učinkovitost posameznega oglasa. Na tak način lahko skozi čas dobimo občutek o tem, katero sporočilo je za določeno kampanjo najbolj primerno in uspešno.

Pri Povečajobisk.si vaše kampanje pripravlja in opitmizira več kvalificiranih Google strokovnjakov, ki konstantno spremljajo trende in najboljše oglaševalske prakse. Naročite vašo kampanjo pri nas na brezplačni številki 080 3339 ali stopite v stik z Google strokovnjakom preko kontaktnega obrazca tukaj!.

Za vas sem pisal

Damjan Avsec

 

E-priročnik: Google AdWords za začetnike