Home » Google oglaševanje » Remarketing trik s katerim boste dosegli še več občinstva

Remarketing trik s katerim boste dosegli še več občinstva

Poznate Google remarketing (ponovno trženje)? Zelo uporaben način ciljnega nagovarjanja specifičnih segmentov uporabnikov, ki so vašo spletno stran v preteklosti že obiskali. Tiste, ki funkcionalnosti še ne poznate vabim , da si ogledate video, ki smo ga posneli na temo remarketinga, posebej za vas!

Google remarketing trik

Na kratko: Google remarketing vam omogoča, da nagovorite tiste obiskovalce, ki so vaše spletno mesto v preteklosti že obiskali. To pomeni, da oglašujete tistemu segmentu, ki je v preteklosti za vašo storitev ali proizvod že izkazalo zanimanje! Cilj vsakega prodornega prodajalca bi moral med drugim tudi biti iskanje načinov s katerimi bo na svoja spletna mesta pritegnil še več relevantnega obiska.

Funkcionalnost “Podobno občinstvo”, v vašem AdWords vmesniku, ponuja način s katerim lahko najdete nove, potencialne obiskovalce, ki imajo zelo podobne lastnosti, kot obstoječi obiskovalci vaših spletnih mest. S tem, ko v vašo oglasno skupino dodate “podobna občinstva”, boste lahko oglase prikazovali tistim segmentom, ki imajo podoben interes kot segment obiskovalcev, ki so na vaši spletni strani že pregledovali vaše proizvode.

Kako deluje?

AdWords poišče potencialne stranke na podlagi analize njihovih interesov. Bolj ko so interesi podobni uporabnikom iz vašega remarketing seznama, večja verjetnost obstaja, da bo funkcionalnost “podobno občinstvo” bolj zanesljivo delovala. AdWords pregleduje uporabniške aktivnosti iskanja, na straneh prikaznega omrežja, v zadnjih 30 dneh. Ob tovrstnem “pregledu” in s pomočjo kontekstualnega orodja lažje “povzame” interese in lastnosti oseb v vašem remarketing seznamu.

In če opis funkcionalnosti poizkusim poenostaviti: vaši remarketing oglasi se bodo prikazovali tudi tistim uporabnikom, ki so obiskali enaka spletna mesta, kot uporabniki na vašem remarketing seznamu. Vaš seznam relevantnega občinstva se na tak način širi. Funkcionalnost uvaja dodaten poligon za utrjevanje prisotnosti vaše blagovne znamke oz “branding”.

Seznam podobnega občinstva nastane iz obstoječih remarketing seznamov. Google samodejno preveri iz katerega obstoječega remarketing seznama lahko nastane nov seznam, podobnega občinstva. Dejavniki ki vplivajo na nastanek novega seznama podobnega občinstva so obseg (število obiskovalcev) obstoječega remarketing seznama in različni tipi strani, ki jih obiskovalci remarketing seznama obiskujejo. Google seznam podobnega občinstva samodejno razvija in posodablja skupaj z razvojem vašega remarketing seznama. V kolikor se iskalne aktivnosti uporabnikov na vašemu remarketing seznamu pričnejo spreminjati, se bo spremenil tudi seznam podobnega občinstva tako, da bo zajel tiste uporabnike, ki se obnašajo po novih iskalnih “trendih” vašega remarketing seznama.

Prednosti

S pomočjo seznama podobnega občinstva lahko vaša remarketing kampanja  doseže še večjo primerno publiko in na vašo spletno mesto usmeri nove uporabnike, za katere je bolj verjetno, da se zanimajo za vaš proizvod. Tudi če se ti ne odločijo za takojšni nakup, jih lahko ciljno nagovarjate s pomočjo remarketinga. Ne skrbite. V trenutku, ko se  zabeležijo v vaš remarketing seznam, se izbrišejo iz seznama podobnega občinstva.

Google s svojimi novostmi neprestano skrbi, da nam oglaševalcem ni dolgčas. Specializirani oglaševalci imamo čas in voljo 🙂 da spremljamo in izpopolnjujemo veščine oglaševanja na klik. Prihranite dragoceni čas in prepustite nam, da vaše oglasne kampanje izvedemo tako, da bodo kar najbolj učinkovite. Naročite svojo kampanjo še danes.

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

 

 

E-priročnik: Google AdWords za začetnike