Home » Izdelava spletnih strani » Mini napake na spletni strani, ki vas lahko stanejo veliko

Mini napake na spletni strani, ki vas lahko stanejo veliko

Poletje je čas, ko lahko na svoji spletni stran popravite vse tiste delčke, ki vam jih med letom ne uspe. Tako, kot je poletje čas, da prebarvate ograjo, zamenjate blazine na stolih…Delo mini popravila so še lažja, če imate urejevalnik, ki vam omogoča hitro in enostavno urejanje. Mogoče niste zadovoljni s trenutnim urejevalnikom? Brezplačno preizkusite našega!

mini napake na spletni straniZa začetek si naredite spisek napak oziroma pomanjkljivosti, ki bi jih radi odpravili. Potem pa se lotite eno za drugo, korak za korakom. Tako se vam bo gora popravkov hitreje zdela nižja in delo lažje.

Jaz pa vas želim spomniti na tiste najbolj pogoste, ki jih največkrat opazim na spletni straneh. In mogoče je katera od njih tudi del vašega seznama.

1.     Klic k akciji

Nikjer na spletni stran ni nobenega klica k akciji, nikjer nobene motivacije! Dejstvo je, da potrošniki potrebujemo motivacijo, »brco v rit«, da se odločimo za nakup. Ali da pošljemo povpraševanje. Sploh za tiste stvari, ki jih ne potrebujemo nujno. Zato poskrbite, da bo potrošnik na večih korakih dobil motivacijo z vaše strani. To je lahko velik gumb za oddajo povpraševanja, brezplačen klic, prijava na e-novice, naročilo izdelka… Poskrbite, da bodo stopili v stik z vami, saj je to namen prodajno naravnane spletne strani.

2.     Naslov strani nima jasnega sporočila

Če na spletni stran močno izpostavite naslov strani, potem naj bo ta jasen. Sporoča naj bistvo vaše dejavnosti, da bo obiskovalcu takoj jasno, s čim se ukvarjate. Sporočilo lahko zapakirate tako, da bo duhovito, da bo vključevalo vprašanje ali ključne besede. Naj bo vidno in sporočilno – temu je tudi namenjeno!

3.     Kontaktni podatki niso vidni

Glede na to, da so kontaktni podatki pot do vas, jih ne skrivajte. Postavite jih na prvo stran. V vidno polje, kjer bodo vedno na voljo. To naj bo vaš kontaktni email, vaša telefonska in če vam urejevalnik dopušča, tudi kontaktni obrazec. Ni hujšega kot to, da ko želim poklicati za več informacij o ponudbi, pa ne najdem telefonske. Ali ko želim pozno zvečer rezervirati termin za masažo, ni nikjer obrazca, saj je prepozno, da bi poklicala v salon, ki se je zaprl ob 20 uri in imam premalo energije, da bom info email naslov kopirala v svoj Gmail ter spisala sporočilo.

4.     Brezplačno v zameno za email naslov

V najbolj ključen del na strani bi uvrstila tiste brezplačne »stvari«, ki bi jih dobijo obiskovalci v zameno za njihov email naslov. No ja, če ste pozabili, zakaj je dobro zbirati e mail naslove, potem skočite na članek in našli boste prave odgovore.

Vse kar delate na strani, naj izhaja iz dejstva, da spletno stran delate za potrošnika. On je namreč tisti, ki bo spletno stran obiskal in si s pomočjo določenih elementov ustvaril vtis, vas poklical ali celo izdelek naročil. Spletna stran naj bo čim bolj uporabniku prijazna, njena vsebina pa čim bolj kakovostna in zanimiva. Prav tako slikovni material.
Bi radi zvedeli več? Potrebujete pomoč pri urejanju spletne strani? Kontaktirajte nas!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*