Home » Izdelava spletnih trgovin » Zakaj spletni trgovci izgubijo tudi do 60% posla

Zakaj spletni trgovci izgubijo tudi do 60% posla

Če v spletni trgovini izgubljate potencialna naročila potem izgubljate denar. Opustitev nakupovalne košarice v spletnih trgovinah, je razmeroma pogost pojav, ki pa je za spletne trgovce lahko boleč. Sodeč po raziskavah inštituta Baymard, je stopnja opustitve nakupovalne košarice okoli 67%. Številka je zelo visoka in namiguje na velik izpad potencialnega zaslužka.

Zakaj spletni nakupovalci ne zaključijo nakupa?
Zagotovo obstaja veliko več razlogov za to, kot jih bom v nadaljevanju naštel, vendar se mi ti zdijo na prvi pogled najbolj očitni:

Nastanek nepričakovanih stroškov.

Če pogosto kupujete preko spleta, se vam je verjetno že zgodilo to, da ste v zaključni fazi nakupa naleteli na dodatne stroške, ki so bili pogojeni z nakup izdelka in ki na začetku niso bili jasno navedeni. Posledica tega je bila ta, da se vam nakup ni več zdel tako privlačen, kot na začetku.

Neodzivnost spletne trgovine.

Prepričan sem, da v letu 2013 odzivnost spletnega mesta ne bi smela več predstavljati problema. Pa se še vedno dogaja. Lastniki spletnih trgovin, ki iz takšnega ali drugačnega razloga gostijo spletna mesta na slabo delujočih strežnikih, kar jim v končni fazi povzroča neznatno škodo: spletne trgovine delujejo počasno in se tudi sesujejo.

Cene niso navedene v valuti trga na katerem prodajate.

To je zelo pomembno če prodirate na tuje trge in je tudi velika prednost spletnega (globalnega) trga. Omogočiti morate možnost prikaza cene v valuti trga na katerem nastopate oz. prodajate. Kupovanje na Angleških spletnih trgovinah mi vsakič povzroča preglavice, saj moram znova in znova pretvarjati cene v evre.

Obstaja nekaj preventivnih ukrepov oziroma splošnih smernic, s pomočjo katerih lahko zajezite predčasni izpad nakupov v vaši spletni trgovini.

Varnost nakupov je eden izmed poglavitnih dejavnikov (če odmislimo uporabnost produkta ali storitve za stranko), ki vpliva na odločitev o nakupu. Podatki, ki jih uporabniki podajamo preko spleta so izredno občutljive narave in če občutek varnega nakupa ni zagotovljen, potem se za nakup ne bomo odločili. Za prenos podatkov morate uporabljati šifrirane kanale, na spletna mesta pa ne pozabite umestiti logotipov, ki so pečat varnih e-transakcij ali varnega spletnega nakupovanja.

Vaša spletna košarica naj bo enostavna za urejati. Nakupovalci imamo radi možnost naknadnega urejanja podatkov in vračanja nazaj na predhodne strani, če se zaradi kakršnegakoli razloga kasneje premislimo in želimo kak podatek spremeniti. Ne nas “zakleniti” na blagajni!

Ponudite več razširjenih plačilnih metod. Včasih me prav čudi kako nefleksibilni so lahko trgovci pri ponujanju plačilnih možnosti. Mogoče v Sloveniji še ne kupujemo preko spleta tako množično kot v nekaterih drugih državah, bi pa glede na število spletnih trgovin, ki bliskovito narašča tudi pri nas, pričakoval malo več možnosti plačila kot zgolj plačilo ob prevzemu in po predračunu.

Zelo bom(o) vesel(i), ko se bodo spletni trgovci odločili, da nakup izdelka ne bo več pogojen z registracijo. Zastopim, da je registriranemu uporabniku mogoče poslati več dodatnih ponudb in poosebljenih nagovorov, je pa tudi res, da nam registracija vzame nekaj dragocenega časa (ki ga je vedno premalo) in če bi sešteli ves čas, ki smo ga uporabili za registracijo na ta ali tisti portal, bi verjetno prišli do konkretne vsote časa, ki ga uporabimo za registracije. V vsakem primeru, moramo (običajno) ob nakupu vnesti svoje podatke ponovno tako, da za registracijo v spletni trgovini ne vidim tehtnega razloga.

V vsakem primeru svetujem, da za izdelavo spletne trgovine izberete preverjenega partnerja, ki ima za sabo na tem področju veliko “kilometrine” oz. izkušenj. Pri podjetju Spletnik smo v sklopu naše storitve Shop123.si izdelali že veliko spletnih trgovin tako, da smo najboljše prakse izdelave spletne trgovine tako rekoč posvojili. Kontaktirajte naše strokovnjake še danes in si zagotovite ugodno ceno in vrhunsko izdelavo!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*