Home » Google oglaševanje » Kakšen naj bo Google oglas?

Kakšen naj bo Google oglas?

Če ste kdaj koli sodelovali z nami, potem ste sigurno slišali poudarek na tem, da mora biti Google oglas prodajno naravnan. Prav tako, kot mora biti prodajno naravnana spletna stran, da si lahko preko nje obetamo posel.

oglaševanje na Googlu - povecajobisk.siDobre oglase lahko hitro ločite od slabih, po čemer boste lahko ločili tudi dobre izvajalce Google oglaševanja od slabših. Ker vemo, da ni vsak, ki dela Google oglaševanje, dober v tem, je prav, da znate tudi, kot nestrokovnjak, ločiti med dobrimi in slabimi. Pomagate si torej lahko s tem, da pogledate oglase na prvi strani.

Google oglas je sestavljen iz 4 delov in vsak del ima svoje zakonitosti:

1.     Headline/naslov

Naslov oglasa mora vsebovati ključno besedo, saj je tako sam rezultat iskanja še bolj relevanten iskanju. Sam naslov ima omejitev znakov, zato je potrebno katero od ključnih besed spustiti in uporabiti tiso krajšo.

2.    Description line 1 in 2/ Opis oglasa

Sam opis oglasa je bistven za njegovo uspešnost, saj le ta vključuje glavne elemente sporočila. In ravno ta del oglasa je tisti, ki se najbolj razlikuje od tistih, ki vedo kako se oglasi pišejo in tistimi, ki Google oglaševanje delajo z “levo roko”. Mi za naročnika vedno pripravimo oglase, ki vključujejo klice k akcijam, tudi če gre zgolj za branding podjetja.

3.    Display URL/ Prikazni URL

To je URL naslov, ki je v oglasu viden. Mi ga največkrat opremimo s ključno besedo in domeno, ki jo oglašujemo. Bolj kot je ta URL relevanten, boljše možnosti za prikazovanje bo imel.

4.    Destination URL/Ciljni URL

Gre za URL naslov, ki v samem oglasu ni viden, a je najbolj pomemben. Gre za povezavo do podstrani/pristajalne strani, kjer se oglaševana vsebine nahaja. Tudi tu je potrebno oglas ciljati čim bolj usmerjeno, da je sam rezultat iskanja čim bolj tesno povezan z iskalnim pojmom.

Vedno pa se zgodi, da ima naročnik svoje želje in zahteve, ki jih kar najbolj poskušamo upoštevati. Zato so oglasi, ki jih od nas dobi naročnik vedno v različnih verzijah, tako, da lahko upoštevamo njegove in naše predloge, ter lažje testiramo kateri oglasi so bolj uspešni, boljši.

Bi radi tudi vi imeli profesionalno Google kampanjo, za katero skrbijo strokovnjaki? Bi radi, da vam Google oglase pripravi podjetje, ki ima v svojih vrstah Google trenerja? Potem smo mi pravi naslov za vas!

Lahko nam pišete preko kontaktnega obrazca ali pa nas pokličete na brezplačno telefonsko 080 33 39.

 

Andreja Ogrinc

 

E-priročnik: Google AdWords za začetnike