Home » Google oglaševanje » Tudi vi sami delate Google oglaševanje?

Tudi vi sami delate Google oglaševanje?

Ste med tistimi, ki ste radi sam svoj mojster? Ali med tistimi, ki ne zdržite, da ne bi česa poizkusili sami? Mnogo med nami je takih, ki lahko Google oglaševanje delamo sami. A saj veste, sami lahko položimo tudi ploščice v kopalnici! V realnosti ni vse tako, kot se na prvi pogled zdi. Google sicer skrbi za to, da bi čim več ljudi delalo oglaševanje samo, a ko na koncu potegnemo črto, ugotovimo, da je le peščica takih, ki vedo kako se zadevi streže. In Google oglaševanje delajo tako, da pije vodo.

In ker vemo, da je med nami vedno več takih, ki se sami lotevate Google oglaševanja, v mesecu septembru že drugič prirejamo napredno izobraževanje na to temo.

PovečajObisk Google IzobraževanjeV mesecu juniju smo prvič izvedli tak načini naprednega Google izobraževanja in odziv je bila tako velik, da smo se odločili, da bomo priložnost za tako izobraževanje ponudili tudi ostalim, ki so ostali pred vrati. Dejstvo je, da na spletu lahko najdete ogromno konkretne literature (tako tekstovnih, kot video vsebin), a vedno je dobro imeti tudi praktično znanje. Ravno zato naša izobraževanja temeljijo na praktičnih primerih naših zadovoljnih strank. In ravno zato naša predavanje izstopajo od drugih.

Kaj so glavne teme, ki se jih bomo dotaknili?

1. Kako načrtovati uspešno Google Adwords oglasno kampanjo?

Kaj je pomembno, da upoštevate v fazi načrtovanja, na kaj morate biti v samem začetku pozorni, česa ne smete pozabiti in kaj je tisto, kar v sami začetni fazi sploh ni pomembno. Od dobrih temeljev bo odvisna sama uspešnost vaše Google kampanje!

2. Kaj narediti, da bo cena na klik čim nižja?

Večno vprašanje, za katerega dejansko obstajajo konkretni odgovori.

3. Kako optimizirati kampanjo, da bo strošek na kontakt čim manjši?

Kaj sploh je optimizacija, kako se izvaja in zakaj je potrebna.

4. Kaj spremeniti na spletni strani, da bo ta pridobila čim več kontaktov?

Dobrih rezultatov ne gre pričakovati, če spletna stran ne bo prodajno naravnana.

5. Kako ugotoviti ali se Google oglaševanje izplača?

Na kaj se moramo kot izvajalec osredotočiti, da se nam bo vložena investicija povrnila. Koliko nas pravzaprav stane kupec?

Vse to in še več, je tudi tokrat za vas pripravil Uroš Bogdanović.

Kdaj: 26.09.2013

Kje: Dunajska cesta 116, 1000 Ljubljana

Rok za prijavo: Čim prej, saj je število mest omejeno!

Cena: Za naše aktivne naročnike posebna cena 60€!  Za naše bodo naročnike pa 199€ – obe ceni vključujeta DDV!

Poleg tega pa vas bomo na koncu nagradili z bonom za 60€ za vašo naslednjo Google kampanjo in potrdilom, da ste napredno izobraževanje opravili.

Če verjamete ali ne, z veseljem bi se tudi jaz udeležila tega izobraževanja!

Prijavite se, še danes!

Se vidimo!

Andreja Ogrinc

E-priročnik: Google AdWords za začetnike