Home » Google oglaševanje » 10 AdWords zapovedi

10 AdWords zapovedi

Morda se bo kateremu od vam zdelo rahlo pridigarsko, ampak strokovnjaki na področju Google oglaševanja na trenutke zares že malo pridigamo in “žugamo” z nasveti, najboljšimi praksami in opozorili. Pripravili smo 10 Google zapovedi. Držite se jih in vaša kampanja vam bo hvaležna.

10 adwords zapovedi1.   Ključne besede so največje bogastvo

Razumevanje iskalnih poizvedb, ki jih ljudje uporabijo za iskanje vaše storitve ali proizvoda je glavno “orožje” učinkovite kampanje. Pomembno je, da ste sposobni podatke oz. ključne besede pravilno organizirati, jih razvrstiti po pomembnosti in prioritetah. Izdelava premišljenega in dobro raziskanega seznama ključnih besed je temelj za uspešno kampanjo.

2.  Raziskava ključnih besede mora biti narejena po meri vašega posla in vaših spletnih mest

Težava tipičnih orodji za raziskavo ključnih besed je običajno ta, da vam predlagajo ključne besede, ki niso povsem ciljane , izražuni predvidenega prometa pa so velikokrat netočni. Zakaj je to problematično? Dosledna raziskava ključnih besed mora podajati natančne podatke o ključnih besedah, ki za vaš posel generirajo promet.

3.  Organizacija vašega AdWords računa je prava pot do dolgoročnega uspeha

Pomembno je, da so kampanje in oglasne skupine primerno strukturirane. Prav tako, morajo biti vstopne strani narejene po meri AdWords.

4.   Oglaševanje na klik se mora izvajati neprekinjeno

Med najbolj uspešnimi kampanjami so tiste, ki se izvajajo neprekinjeno. Seveda, si boste mislili: to je zagotovo v interesu Googla. Štos je v tem, da vsakič, ko kampanjo damo na čakanje in jo kasneje ponovno zaženemo, se mora Googlov algoritem “osvežiti” in prilagoditi novim razmeram na oglaševalskem trgu, kar pomeni, da traja nekaj časa, da kampanja ponovno doseže optimum.

5.   Raba negativnih ključnih besed je pomembna za uspeh kampanj na klik

Razkritje tistih besed, ki vaši kampanji škodijo oz na katere ne bi smeli oglaševati ima blagodejen učinek na kampanje in na njene stroške. S tem, ko se izognete nepotrebnim klikom, tudi zvišate vašo stopnjo odzivnosti oglasa in oceno kakovosti.

6.   Integracija z Google Analytics zagotavlja uspeh

Google Analytics razkriva dragocene podatke o tem, kako se uporabniki obnašajo na vaši spletni strani. Glede na to, da nam AdWords statistika prikazuje zgolj tiste podatke, ki se beležijo ob kliku na oglas, je kombinacija podatkov obeh programov odlična analitična popotnica.

7.   Vaš izsledki iz oglaševanja na klik vam bodo v pomoč pri organski optimizaciji

Dragocene podatke pridobite ob vzporedni analizi kampanj na klik in SEO podatkov. Če boste vaše oglasne kampanje na klik bolje izvajali, boste tudi imeli bolj konkretne podatka, ki bodo pomoč pri izvajanju SEO.

8. Izobražujte se neprestano

Google svoj AdWords vmesnik in pravila igre neprestano spreminja in dopolnjuje. Kot nalašč, da imamo občutek da ful dogaja. In dejansko res dogaja, saj se trudijo, da uporabniško oz. oglaševalsko izkušnjo vsakič dvignejo na višji nivo. Če želite biti zares dober, morate biti na tekočem.

9.   Naloge si določite prednostno

Optimizacijo in izboljšavo kampanj bi lahko počeli cel dan. In naslednji dan tudi. In še naslednji…In tako bi cele dneve počeli optimizacijo. Pomembno je, da ste sposobni ustvariti tak delovni proces, ki bo vašim kampanjam najbolj koristil oz ki bo doprinesel k donosni kampanji.

10.   Delo z oglasi na klik potrebuje načrtovanje in koordinacijo

Efektivno izvajanje kampanj na klik zahteva medsebojno usklajevanje med vpletenimi v projektu. Vsi vpleteni (razvijalci, tekstopisci, marketing) v projekt se morajo zavedati ciljev.

S pridiganjem smo prišli do konca. Ne glede na to, kako se boste lotili postaviti vaše kampanje, je pomembno, da se zavedate teh nasvetov. Pri Povečajobisk.si se teh nasvetov ne samo zavedamo ampak se jih tudi držimo. Načrtujte vaše oglasno kampanjo z nami! Stopite v stik z našimi strokovnjaki še danes.

Za vas sem pisal

Damjan Avsec