Home » Izdelava spletnih trgovin » Kdaj se v spletni trgovini začne nabirati prah?

Kdaj se v spletni trgovini začne nabirati prah?

Spletna trgovina je živa stvar, vsaj v praksi bi moralo biti tako. Dejstvo je, da se vam lahko kaj hitro zgodi, da se bo na vaših spletnih policah začel nabirati prah, kar pa bo še bolj odvrnilo obiskovalce spletne, da bi nakup opravili. Kar predstavljate si zapuščeno trgovino v katero že mesece ni stopila živa duša. Dvomim, da bi se kljub super ponudbi odločili za nakup.

1. Oglaševanje na več kanalih

kdaj se v spletni trgovini nabira prahČe ste med tistimi, ki strogo prisegate le na obisk iz naravnih rezultatov, potem vas je sigurno lansko leto presenetila sprememba Google algoritma. In ste pozicije mogoče tudi izgubili? Res je, da so naravne pozicije brezplačen vir, a če vas ne bo na prvi strani, je to slaba odločite. Možnosti za pridobivanje obiska je več, sami pa morate presoditi katera je tista, ki prinaša nakup. Izbirate lahko med storitvami: – optimizacija strani – Google oglaševanje- Facebook oglaševanje- Banner oglaševanje … in še bi lahko naštevala.

2. Produkti so ves čas enaki

Kakšna trgovina pa ste, da imate vedno ene in iste izdelke? odgovor bi bil – dolgočasna! Tudi če prodajate takšne reči, da se ne menjajo glede na kolekcijo, letni čas ali glede na modo, vseeno poskrbite, da se bo na vaših policah pojavilo kaj novega. Pa tudi če dodate le en majhen del vaše celotne ponudbe.

3. Vedno ista vsebina

Enako kot z izdelki, je tudi z vsebino v spletni trgovini. Nič ni bolj zanimivega, za tistega, ki trgovino obiskuje večkrat, kot to, da vedno lahko najde kakšno novost, kaj nove vsebine. Zato se le potrudite in vsaj enkrat mesečno (če ne večkrat), da bo trgovina dobila novo vsebino. Pa kakšen nov banner ali pa novo naslovno slikico. Nekaj, da bo popestrilo.

4. Pozabljate na tablice in pametne telefone

Je že res, da v Sloveniji nimajo še vsi pametnih telefonov, in če ste med njimi, potem najbrž ne pomislite kako je kupovati pri vas preko spleta? Le upoštevajte to dejstvo, sploh pri pripravi dizajna. Upoštevajte tako tablice kot pametne telefon.

5. Konkurence ne pogledate

O pa bi blilo dobro, če bi vsake toliko pogledali v njeno izložbo. Zakaj? Zato, da vidite kako se stvari lotevajo oni (sploh če mislite, da so bolj uspešni kot vi) in da dobite tudi sami kakšno novo idejo za vašo trgovino. Sploh pa biti dober s konkurenco je lahko prednost!

Razmišljate o lastnem spletnem poslu? Pri Shop123.si vam postavimo profesionalno spletno trgovino ki prodaja, po zelo ugodni ceni. Vzpostavite stik z našim strokovnjakom in si zagotoviti brezplačno svetovanje.

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*