Home » Google oglaševanje » AdWords: zakaj bi plačevali več, kot je potrebno

AdWords: zakaj bi plačevali več, kot je potrebno

Če ste že oglaševali z Google AdWords, potem ste zagotovo že dobili občutek, da lahko zapravite kar veliko oglaševalskega denarja, berz posebnega napora. Če se odločite povečati domet obiska (klikov na oglas) se lahko hitro znajdete med tistimi zapravljivci oglaševalske proračuna. Običajno boste več klikova na oglas morali žrtvovati za manj relevanten obisk: veliko tistih, ki bodo na oglas kliknili, tudi ne bodo končni kupci.  Primeren cilj je zagotovo ta, da poizkusite oglaševalske kampanje nastaviti tako, da bodo privabljale kar najbolj relevanten obisk.

V nadaljevanju predstavljam nekaj odličnih izhodišč oz . funkcionalnost s pomočjo katerih, bodo vaše oglasne kampanje privabljale le relevanten obisk.

1.    Negativne ključne besede

Negativne ključne besede so primeren način za filtriranje neželenih in neprimernih klikov na AdWords oglas. Negativna ključna besede bo zajezila proženje oglasa. Če prodajate kolesa in vnesete negativno ključno besedo “izposoja”, se v praksi vaš oglas ne bo prikazal nekomu, ki bo vnesel poizvedbo “izposoja kolesa”. Pametno zastavljen seznam ključnih besed vam privarčeval kar nekaj dragocenega oglaševalskega denarja, ki ga boste lahko porabili za bolj relevantne klike. Neprimerni kliki nikoli niso ustvarili dodatnega posla. Nasvet: funkcija negativnih ključnih besed obstaja za to, da jo uporabljate.

2.     Modifikator za široko ujemanje

Dodatna možnost filtriranja neželenih prikazov in klikov je tip ujemanja, katerega ne omenjamo pogosto. Gre okleščeno različico širokega ujemanja. Široko ujemanje je privzeta nastavitev ključnih besed, ki jih vnesete v AdWords oglasno skupino in kot taka zajema precej široko področje izbrane ključne besede. Če oglašujete na ključno besedo “športno kolo”, obstaja velika verjetnost, da bo oglas prikazal tudi takrat, ko bo potencialni kupec v iskalnik vnesel “mestno kolo”. Ni ravno prijazno od Google? Obstaja elegantna rešitev oz. funkcija, ki privzeto nastavljeno ujemanje ključnih besed nekoliko zajezi: modifikator za široko ujemanje.

Funkcijo aktivirate tako, da pred ključno besedo vnesete plus znak. To pomeni, da bo ključna beseda s plusom morala biti del poizvedbe: +gorsko +kolo bo prikazalo vaš oglas samo pri tistih poizvedbah, ki bodo vsebovale “gorsko” in “kolo”. Mednje sodijo: “vzdržljivo gorsko kolo”, “gorsko kolo v akciji” itd..

3.    Specifično ciljanje publike

A ne bi bilo fino, da bi lahko oglase prikazovali ob pravem času, na pravem mestu? Izboljšane oglaševalske akcije vam omogočajo prilagoditi ponujene cene na klik glede na naslednje dejavnike:

  • Lokacijo uporabnika: Ste lastnik restavracij? Nastavite prikaze oglasov v bližini vaših restavracij.
  • Čas iskanja: Prikaz oglasov lahko enostavno prekinite po vašem delovniku. Če med vikendi ne pričakujete veliko iskanja, ponudite manjšo ceno na klik.
  • Naprave: Vaše ponudbe cene na klik lahko popolnoma prilagodite mobilnim napravam. So vam bolj dragoceni obiski iz tabličnih računalnikov? Ponudite več na klike, ki uporabnikov tabličnih računalnikov.

Tako fino prilagajanje prikazov oglasov privabi bolj relevantno publiko na vašo spletno stran in popolni nadzor nad vašim proračunom. Zakaj bi ponujali enako ceno na klik na tistih lokacijah in v času, ko ne pričakujete navala potencialnih kupcev? Tudi jaz ne najdem pravega razloga.

Vas zanima oglaševanje na Googlu in se ne želite sami lotevati kampanj? Zaupajte nam! Poskrbeli bomo, da bo vaša naložba na koncu kar najbolj dobičkonosna za vaš posel. Stopite z nami v stik.

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

E-priročnik: Google AdWords za začetnike