Home » Google oglaševanje » Google AdWords: Izognite se začetnim spodrsljajem

Google AdWords: Izognite se začetnim spodrsljajem

Na naših Google AdWords izobraževanjih tudi mi dobimo veliko povratnih informacij o tem, kako se interesenti lotevajo Google kampanj. Tako jim najlažje delimo specifične nasvete in rešitve, ki delovanje kampanj izboljšajo. Na ta način tudi mi spoznavamo kako “začetniki” pristopijo k oglaševanju na Googlu. Začetne ovire s katerimi se srečujejo novopečeni oglaševalci, se med sabo ne razlikujejo pretirano. Ker so cilji v večini enaki, nivo znanja pa tudi, se pojavljajo podobne napake in težave na začetku oglaševanja. Zbral sem nekaj pogostih napak, do katerih prihaja na začetku vodenja kampanj. Ob pripravi naslednje kampanje jih ne zanemarite, če želite rezultate vaše kampanje izboljšati.

Google AdWords: Izognite se začetnim spodrsljajev1.     Zanemarjanje kampanje

Eno od prvih vprašanj, ki jih postavim sogovorcu je kako pogosto se ukvarja s kampanjo. Na moje presenečenje ugotovim, da absolutno premalokrat. Verjamem, da niso vsi tako “navlečeni” na upravljanje z AdWords računom, kot sem jaz, saj se mi na trenutki zdi, da smatram AdWords za nekakšen marketing Tetris, pa vseeno. Preglejte zgodovino sprememb na AdWords računu, tam so zabeležene vse spremembe. Prijava v račun 1x tedensko je absolutno premalo, za doseganje resnih rezultatov. Google svoj AdWords algoritem posodablja dnevno, glede na preteklo stanje oglaševanja. AdWords račun bo deloval vam v prid samo, če ga boste redno negovali. Predlagam, da pripravite optimizacijski načrt in se ga držite. Prihranili boste čas in denar.

2.     Optimizirajte za oceno kakovosti (quality score)

Ocene kakovosti zares ne gre zanemarjati. Povprečna ocena kakovosti je zelo dober pokazatelj stanja vaše kampanje. Ocena kakovosti vpliva na ceno na klik in na umestitev oglasov, zato bi morala biti v središču pozornosti. Naj bo vaš izhodiščni cilj ocena kakovosti 6 ali več!

3.     Ne spreglejte optimizacije za mobilne naprave

Zadnja resnejša posodobitev AdWords sistema je prinesla zelo enostavno vodenje kampanj na mobilnih napravah. Ob porastu rabe mobilnih naprav in tablic, me čudi to, da veliko upraviteljev misli, da je iskanje namiznih računalnikih bolj uspešno kot iskanje na mobilnih napravah. Zagotovo je tudi odvisno od vrste posla, vendar če sodim po sebi in po svojih vrstnikih, je iskanje na mobilnih napravah (tudi od doma) naš primarni vir informiranja o produktih. V kampanjah ne spreglejte nastavitev za mobilne naprave. Uporabljajte jih sebi v prid.

4.     Posvetite se izboru ključnih besed

Tehnično in vsebinsko pomanjkljiv seznam ključnih besed je pogosti razlog za slabo (nedonosno) kampanjo. Pridobivanje klikov ni prav nobena umetnost. Pridobivanje relevantnega obiska, ki se dejansko zanima za proizvod, pa zahteva malo več poglabljanja in raziskovanja. Dve generalni težavi, ki ju srečujem sta izbor preširokih ključnih besed in pretirana raba “širokega ujemanja” ključnih besed. Hkrati pa opažam premalo poudarka na negativne ključne besede. Saj prodajate mar ne? Zakaj bi potem dopustili možnost, da vaš oglas kliknejo preko poizvedbe, ki vsebuje ključno besedo “brezplačno”?
Napake površnega ali laičnega ciljanja so pogosti vzrok za preplačane oglaševalske kampanje.

5.     Ne spreglejte pomembnosti dobro strukturirane vstopne strani

Vstopne strani so prav tako pomemben dejavnik, ki vpliva na uspešnost kampanje. Če ta, “zadnji” korak ni primeren, bo ocena kakovosti zagotovo šepala, vi pa boste po nepotrebnem izgubljali oglaševalski promet in plačevali bistveno več, kot je potrebno. Pomembno je, da oglasne skupine ciljajo na različne, produktno poosebljene vstopne strani. Usmerjenje oglaševalskega prometa na eno samo stran ali na domačo stran, je v večini primerov nesmiselno. Vzpostavite vstopne strani, ki bodo imele en cilj: usmerjanje kupca k želenem dejanju (prijava na demo, posredovanje kontakta, nakup).

Nasveti, ki sem jih napisal zgoraj naj služijo kot neke vrste oporne točke pri vaših kampanjah. Lahko ga tudi uporabljate kot kontrolni seznam in zagotovo se vam (vaši kampanji) bo obrestovalo.

Oglaševanje na Googlu je odličen način, da vaš izdelek izpostavite ciljnim potrošnikom na internetu. Pri Povečajobisk.si imamo neprecenljive izkušnje z upravljanjem Google kampanj, ki so prodajno naravnane. Stopite v stik z našimi strokovnjaki in zahtevajte ponudbo!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

 

E-priročnik: Google AdWords za začetnike