Home » Email marketing » 4 znaki neuspešnega email marketinga

4 znaki neuspešnega email marketinga

Če že redno pošiljate e-novičke vašim naročnikom, ste na pravi poti, da to priročno orodje izkoristite bodisi za krepitev vezi z vašimi kupci, motiviranje kupcev za ponovni nakup ali preprosto za širjenje vaše najnovejše ponudbe. Izkušeni marketing strokovnjak bo lahko natančno izmeril uspeh pošiljanja e-novičk, glede na zastavljene cilje. 4 znaki neuspešnega email marketingaZa tisti, ki ste se pred kratkim podali v email marketing “vode” in se šele srečavate z vsemi možnostmi, ki jih marketing proces ponuja, sem pripravil nekaj prelomnic, na katere je potrebno biti pozoren takrat, ko postanejo stalnica, saj so znak, da vaši e-poštni nagovori “šepajo”. Če se soočate s katerimkoli izmed teh težav daljši čas, je potrebno email marketing strategijo prevetriti, morda celo opustiti ali prepustiti drugim.

1.     Prejemate premalo prijav ali preveliko odjav od vašega newsletter sistema?

Če seznam prejemnikov e-pošte stagnira imate težavo. Ne glede na cilje, ki ste si jih zastavili v izhodišču, mora vaša baza kontaktov rasti iz meseca v mesec. Večji email seznam predstavlja več priložnosti za doseg zastavljenih ciljev. Če vaš seznam ne raste oz. se celo krči že dalj časa, je potrebno ovrednotiti ali sploh nadaljevat z e-poštnim pošiljanjem.  Če se niti pod razno ne mislite otresti pošiljanja e-novic (pravilna odločitev), ponovno premislite kako bi lahko postavili enostavnejši proces prijavljanja na e-novice.

2.     Odpiranje vaših e-novic strmo pada

Kot opozorilo morate smatrati tudi to, da se vaša e-pošta ne odpira. Ves trud, ki ste ga vložili v oblikovanje e-novice je v takem primeru zaman. Razlogov za to je lahko več: naročniki ne prepoznajo pošiljatelja, vaš naslov ne pritegne pozornosti ali pa enostavno naročnik še ni “prebavil” vašega predhodnega e-maila, ki mu je pustil slab priokus 🙂 Če se niste pripravljeni odreči pošiljanju e-novic boste morali testirati. Za začetek poizkusite uporabiti različne, zanimive naslove ali pošiljatelje e-novic. Pazite da vsebina e-pošte ne bo nezanimiva in predolga za branje. Saj veste, niste edini ki nagovarja naročnike s pomočjo email marketinga.

3.     Naročniki se ne odzivajo na vaše klice k akciji

Dobro zastavljene e-poštne novice imajo enega ali več klicev k akciji, ki vodijo naročnika k želenemu cilju (prenos e-priročnika, prijava na demo itd…). Če opazite upad ali nezanimanje za vaše klice k akciji, se krepko oddaljujete od vašega glavnega cilja. Ste prepričani da je naročnikom jasno kaj vi želite od njih? Morda sploh ne opazijo klica k akciji. Poigrajte se z primernimi barvami, s tipografijo in oblikovanjem. Klic k akciji mora “sekati ven” od ostale vsebine. Morda klic k akciji zasenči preveč ostale vsebine. Znebite se nepotrebne vsebine in pomagajte naročnikom, da se osredotočijo na vaše cilje.

4.     Vas obravnavajo za spamerja?

Če kupujete email sezname, potem ni nič čudnega. Če ste do vašega seznama prišli na naraven način, pa verjamem, da je zoprno gledati, kako uporabniki vašo e-pošto označujejo za “spam”. Stari e-poštni seznami, ki vsebujejo veliko nedelujočih e-poštnih naslovov so zagotovo bolj podvrženi “spam” stigmi. E-poštni seznam je potrebno na vsake toliko prevetriti in ohraniti le “kvalitetne” kontakte.

Pošiljanje e-novic je lahko super orodje za spodbujanje dodatnega povpraševanja. Pošiljanja se je potrebno lotiti načrtovano, hkrati pa pozorno spremljat učinke poslanih novic. V kolikor se dalj časa pojavlja katera izmed zgoraj naštetih nevšečnosti, je potrebno določene parametre stestirati in na ta način izboljšati rezultate.

Naj vas ti nasveti motivirajo k kvalitetnemu pošiljanju e-novic: preizkusite naš sistem za pošiljanje e-novic brezplačno! Prijavite se na newsletter.si.

Za vas sem pisal

Damjan Avsec

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*