Home » Email marketing » Uspešen email marketing se začne z učinkovitim naslovom

Uspešen email marketing se začne z učinkovitim naslovom

Si želite, da bi vaše poslane e-novice odprlo več ljudi? Potem berite naprej. Samo pošiljanje e novic na prvi pogled zgleda zelo enostavno. Kar je sicer res, ko enkrat poznate samo psihologijo pošiljanja in bralcev na drugi strani. Obstaja nekaj trikov, kako lahko povečate odstotek tistih, ki bodo vašo e pošto odprli. V povprečju ste lahko zadovoljni, če bo 20% prejemnikov e novic odprlo ravno vaše e novice.

uspešene email marketing se začne z učinkovitim naslovom1.     (Učinkovite) ključne besede v naslov

Kot je pomemben prvi vtis, je pomemben tudi sam naslov vaši e novic. Svetujem, da vključite naslednje elemente, ki bodo povečali efektivnost odpiranja:

– skrivnosti do uspeha

– triki in nasveti

– kako deluje? kako do več kupcev? …

– vprašanja

Kot pomemben element naslova pa je lahko tudi ključna beseda. Sploh tista, ki ste jo preko Google oglaševanja spoznali za najbolj učinkovita. To je tista ključna beseda, ki vam je prinesla konverzijo (oddano povpraševanje, opravljen nakup, prijava na e novice…)

2.     Ključne besede, ki so prepovedane

Glede na to, da sedaj poznam besede, ki so učinkovite v naslovu je pametno, da pogledamo tudi tiste, ki jih nikakor ne smemo uporabiti. Predvsem so to besede, ki nas že ob pogledu spomnijo na “neželeno” sporočilo:

– brezplačno, neverjetno, zaslužite, garantirano, čestitamo

– celoten naslov napisan z veliki črkami

– prekomerna ločila v naslovu (vejice, klicaji, vprašaji in pike v enem naslovu).

Držite se pravila manj je več, bodite čim bolj iskreni ter kratki in jedrnati.

3.     Nejasen naslov

Ljudje nimamo časa, da bi med prebiranjem pošte ugotavljali kaj je bistvo sporočila. Zato skrivnostni naslovi v smislu “tega ne želite spregledati”, “pomembno – preberi zdaj” ali pa “odpri preden bo prepozno” ne pijejo vode. naslov mora že sam po sebi povedati bistvo, vsebovati mora glavno sporočilo celotne vsebine. Le tako bodo tisti, ki jih res zanima, brali naprej. Kaj hitro se vam lahko zgodi, da bodo zavajajoči naslovi na dolgi rok krajšali vašo listo prejemnikov.

4.     Naslov napove vsebino

Sploh si ne predstavljam kaj bi mi rojilo po glavi, če se naslov in vsebina e novic ne bi ujemala. Najbrž bi se takoj odjavila od e pošte, najbrž pa tudi napisala sporočilo, da naj ne zavajajo bralcev.

Vsebina naj bo tesno povezana z naslovom, tako, da lahko točno vemo kaj lahko pričakujemo, ko bomo e novice odprli. In to je tisto, kar bo procent odprte pošte še povečalo.

Za več informacij o strategiji pošiljanja e novic, pa se nam pridružite na našem naslednjem email marketing izobraževanju ali preglejte veliko koristnih email marketing informacij, ki jih ponujamo na naši strani newsletter.si!

Andreja Ogrinc

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*