Home » Google oglaševanje » Spremembe “Ad Rank” algoritma ki razvršča oglase

Spremembe “Ad Rank” algoritma ki razvršča oglase

Zakaj se nekateri oglasi pojavljajo na višjih oglasnih mestih, kot ostali? Algoritem, ki je skrbel za razvrščanje oglasov v oglasni prostor (Ad Rank) je bil dobro poznan: boljša ocena kakovosti (QS) in višja ponudba na klik sta bila dejavnika, ki sta določala pozicijo oglasa. Oglaševalec, ki je imel najvišji zmnožek ocene kakovosti in ponujene cene na klik je zasidral oglas na najvišje mesto v oglasnem prostoru. Zakaj mu je bilo tega treba? Vrhnje pozicije oglasov so v teoriji (in v veliki meri tudi v praksi) najbolj vidne.

sprememba ad rank algoritmaPostopek razvrščanja oglasov pa se je pred kratkim in potihem spremenil oz. “nadgradil”. Če sem bolj natančen, se je spremenilo delovanje algoritma, ki je deloval po ustaljenem kopitu že kako desetletje. Google je zgoraj opisani formuli pristavil dodatni dejavnik, ki vpliva na razvrščanje iskalnih oglasov: razširitve oglasov. Natančneje zapisano, se bo upošteval predviden vpliv vaših razširitev in oblike oglasov. Google pravi: v primeru, da boste dva tekmujoča oglasa imela enako oceno kakovosti in ponudbo na klik, se bo višje umestil tisti oglas, za katerega se bo pričakovalo, da bodo razširitve oglasov imele bolj kakovostni učinek.

Pri ugotavljanju vpliva razširitev, se bodo upoštevali dejavniki kot so CTR, relevantnost vsebine oglasa in poudarek, ki ga vaš oglas daje razširitvam. Če pomislimo, da je v algoritem sedaj vključen tudi dejavnik razširitev, se bodo v praksi zagotovo povečale ponujene cene na klik pri oglaševalcih, ki bodo tekmovali za prva oglasna mesta. Tako je. Vsaka sprememba nekaj stane.

Kako se bodo oglasi razvrščali v praksi bo potrebno še testirati. Če pomislimo, da je Slovenija “ohromljena” za kar nekaj razširitev, ki so na našem območju onemogočene, bomo morali delati s temi, ki jih imamo na razpolago. Zagotovo pa je to način s katerim je Google tiste oglaševalce, ki razširitev še niso uporabljali, v rabo le teh: če želijo, da njihovi oglasi zasedajo višje pozicije.

O razširitvah oglasov smo že veliko pisali in so postale del vsakdanje prakse pri nas. Želite oglaševati na Googlu? Pri Povečajobisk.si vaše kampanje pripravlja in opitmizira več kvalificiranih Google strokovnjakov, ki konstantno spremljajo trende in najboljše oglaševalske prakse. Naročite vašo kampanjo pri nas na brezplačni številki 080 3339 ali stopite v stik z Google strokovnjakom preko kontaktnega obrazca tukaj!

Za vas sem pisal

Damjan Avsec

 

 

 

 

E-priročnik: Google AdWords za začetnike