Home » Izdelava spletnih strani » Spremembe dizajna spletnih strani v letu 2014

Spremembe dizajna spletnih strani v letu 2014

Evo, pa je leto zopet naokoli. Zato sem malo pogledala čez ramo, v leto 2014 in našla kar nekaj zanimivosti, ki se bodo zgodile na področju dizajna. Predvsem bo nekaj glavnih značilnosti, ki ste jih do sedaj opazili na spletni strani, izginilo.

spremembe dizajna spletnih strani v letu 20141. Velik premikajoč se banner na prvi strani

Problem je predvsem v tem, da zasedejo preveč prostora in veliko fokusa obiskovalca. Načeloma so slike sporočilne, a če želimo na strani prodajati, moramo izpostaviti našo ponudbo, ki je podprta s klici k akcijam. V letu 2014 bo tak tip dizajna nadomestilo stran, ki je dolga, a se z vsakim korakom, ki ga naredite nižje na spletni strani, odpre nova “podstran”.

2. Dolg obrazec za naročilo

O ja, tudi dnevi dolgih obrazcev, ki se razprostirajo čez celo stran, so mimo. Pa ne zato, ker ne sedejo v dizajn, ampak zato, ker imamo ljudje vedno manj časa, da bi vse to izpolnjevali. Če imam vprašanje, ki je daljše od enega stavka, jih skoraj zagotovo pokličem. V najboljšem primeru se zgodi, da me po tem, ko oddam povpraševanje tudi pokličejo. Kar mi še najbolj paše. zato naj bo obrazec kratek in jedrnat, v njem pa zahtevajte le najbolj nujno. Ime, priimek, email naslov telefonsko in pustite prostor za sporočilo. Vse ostalo je odveč.

3. Okrogli logotipi

Če ste bili vsaj malo pozorni, ste lahko opazil enak trend pri logotipih. Vsi so v krogu in se nahajajo na levi strani vidnega polja strani. In ker smo se podobnih logotipov že naveličali, komaj čakamo, da se ta trend obrne v drugo stran. A upam, da ne bo le druga oblika, ampak malo več kreativnosti.

4. Preveč različnih fontov

če je bilo leto 2013 leto različnih fontov, se bo to v novem letu spremenilo. Najbrž se je zgodilo to, da so ljudje pretiravali in je na koncu spletna stran ravno zaradi različnih fontov kričala in ni bila prodajna. Niti estetska. še vedno se je treba držati načela “manj je več” pa bo vedno ok.

5. KISS

Keep it simple stupid. Stran mora biti enostavna, pregledna in uporabniku prijazna. Več kot bo “krame” na njej, manj časa bo obiskovalec preživel na njej. Zaradi prenatrpanosti se lahko zgodi tudi, da obiskovalec ne bo našel želene informacije, vaše telefonske ali cenika. Vse to ga bo odvrnilo od vaše strani in bo raje stopil do konkurence. Tega pa nočete, kaj ne?

Nimate časa slediti spletnim trendom, bi pa vseeno prenovili ali izdelali novo spletno stran? Kontaktirajte naše strokovnjake in postanite del več kot 1500 zadovoljnih naročnikov, ki smo jim postavili spletno stran ki prodaja. Oddajte neobvezujoče povpraševanje še danes!
Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*