Home » Izdelava spletnih strani » Google Analytics » Google Analytics: da ali ne

Google Analytics: da ali ne

Google Analytics je brezplačen servis, ki nam poda veliko količno statističnih podatkov o prometu na spletnih straneh, o virih prometa in o konverzijah. Dejstvo je, da je še zmeraj eno izmed najbolj uporabljenih orodji za spremljanje tovrstnih podatkov. google-analytics-da-neŠe eno dejstvo pa je, da se Google umika od prikazovanja ključnih besed, preko katerih obiskovalci hodijo na vašo spletno stran. To je bil za mnoge skrbnike in oglaševalce spletnih mest pomemben podatek, ki je razkril iskalne navade obiskovalcev spletnih strani. Google pravi, da je razlog varovanje osebnih podatkov uporabnikov. Seveda, se osebni podatki uporabnikov niso nikoli pobirali mimo njihove lastne volje. Če želite izvedeti katere poizvedbe so uporabniki vnesli, da so prišli na vašo spletno mesto, se boste morali zateči k rabi Google AdWords. Varovanje osebnih podatkov pa je tudi “krivec” za spremembo, ki se je zgodila v začetku poletja: EU zakonodaja je odločila, da mora vsako spletno mesto, ki uporablja sledilne piškotke, o tem obvestiti obiskovalce in jim zagotoviti možnost privolitve v to. V praksi pomeni, da se v Google Analytics (če predpostavimo da servis uporabljate) ne bodo beleželi obiski tistih obiskovalcev, ki se s sledenjem ne strinjajo. Tako smo prikrajšani še za dodatnih nekaj podatkov.

Ob vseh teh “ovirah” nas je zagotovo prešinila misel o tem ali je smotrno uporabljati Google Analytics, saj podatki verjetno ne bodo več tako popolni, kot so bili včasih. Preveč črnogledo? Verjetno res. Ne glede na to, da po vsej verjetnosti Google Analytics ne bo zajel vseh podatkov, se lahko zanesemo na vzorec. Saj veste kako se v znanosti delajo raziskave: vzamemo določen odstotek ciljne publike in izzide preslikamo na populacijo. Na tak način nam Google Analytics še vedno postreže z nepogrešljivimo podatki: katere spletne strani so najbolj obiskane, kje izgubljamo promet, kolikšen odstotek ljudi spletno mesto zapusti takoj…s pomočjo analize lahko spletna mesta optimiziramo tako, da izboljšamo “luknje” na njih. Prav tako, je Google Analytics odlično orodje za nastavljanje ciljev oz merjenja konverzij.

In kako pogosto naj bi spremljali podatke? Večini lastnikov spletnih mest bi zadoščalo analizirati podatke na tedenski ravni (spletne strani z manjšim do zmernim prometom). Lahko si tudi nastavite tedensko poročanje priljubljenih podatkov na vašo e-pošto.

Če potegnemo črto, je Google Analytics še vedno polno uporabnih podatkov, ki jih lahko porabite v korist vašega poslovanja na spletu. Orodja nikakor ne gre zanemarjati. V kombinaciji z AdWords kampanjami, pa bo vaša spletna analiza še bolj popolna.

Želite oglaševati na Googlu? Povečajobisk.si ima ekipo strokovnjakov, ki so specializirani za Google oglaševanje. Stopite z nami v stik in načrtujete svojo Google kampanjo še danes!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec