Home » Izdelava spletnih trgovin » Pregled leta 2013

Pregled leta 2013

Zadnji dnevi v letu nas vedno “prislijo”, da pogledamo nazaj in potegnemo črto. Tako sem jaz pobrskala po svojih člnakih iz leta 2013 in našla tiste, ki so najbolj zaznamovali leto, ki odhaja. 

Paypal gumb

pregled leta 2013 na spletuPaypal gumb na spletni strani vam omogoča, da lahko obiskovalci kupijo izdelek, kjub temu, da nimate spletne trgovine. Tak način plačevanja je izredno varen in enostaven za uporabo. Vse kar potrebujete je kreditna kartica in paypal račun in že lahko začnete. Več preberite v izvirnem članku.

Spletna stran v Flashu

Glavni probem oziroma glavna pomankljivost spletne strani v flashu je ta, da je iskalnikom neprijazna. Spletni pajki berejo namreč samo HTML kode, tako, da flash kode sploh ne zaznajo. Poleg tega se lahko počasneje odpira in ima omejene uporabnosti spletne strani. In tudi v letu 2014 bo tako. Flash počasi umira, zato si le preberite še več razlogov zakaj je tako.

Klic k akciji

Če obiskovalca ne boste motivirali, vam ne bo pustil tudi kontaktih podatkov. Kaj šele izpolnil obrazec za povpraševanje in opravil nakup. Klic k akciji je element, ki na strani omogoča ravno to – motivacija obiskovalca. Kakšen naj klic k akcijo bo in kaj naj vsebuje pa v članku.

Kontaktni obrazec

Če vprašate mene, je kontaktni obrazec del dobre, prodajno naravnane spletne strani. Večkrat sem že slišala, da naročniki ne vidijo smisla v tem, da bi ga tudi oni imel na spletni strani, a to zato, ker izhajajo iz sebe. Če oni ne izpolnjujejo le teh, potem mislijo, da jih nihče ne bo. Pa ni čisto tako. V praksi se je izkazalo, da 9 od 10 ljudi na strani izpolni obrazec. Sploh če brskajo po spletu izven delovnega časa podjetja. Za več argumentov ZA pa preberite članek. Če pa kontaktni obrazec že imate, si preberite kako ga optimizirati, da bo še večkrat izpolnjen.

Optimizirana vsebina na spletni strani

Vsebina je kralj, a zgolj vsebina na strani ni dovolj. Dobra je namreč tista vsebina, ki je optimizirana. In to je vsebina, ki vključuje top ključne besede, ki so pomembne za vaš posel. In kako do njih? Več pa v članku.

Napake v spletni trgovini

Da spletna stran živi, je potrebnih kaj nekaj elementov, ki jo bodo ohranjali pri življenju. V članku sem izpostavila nekaj takih stvari, na katere bodite pozorni v vaši trgovini, saj lahko bistveno vpliva na prodajno moč trgovine. Več pa na povezavi Orodje za pošiljanje e novic

E novice so iz dneva v dan bolj popularne in tudi berljive. Veliko podjetij je že ugotovilo, da lahko s pomočjo e novic ostanejo v stiku s svojimi obstoječimi in pa tudi potencialnimi kupci. Ki se vračajo – tako z obiskom spletne strani kot z novimi nakupi. Predvsem pa je pomembno, da lahko učinkovitost e novic merite in ravno to je en izmed razlogov zakaj orodje potrebujete. Preberite več

Tudi v letu 2014 vas bom poskusila čim  bolj izobraziti in vas seznaniti z novostmi, ki jih ne smete spregledati.

Vedno pa nas lahko tudi kontaktirate!

Andreja Ogrinc

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*