Home » Google oglaševanje » 8 zaobljub za učinkovit spletni marketing v letu 2014!

8 zaobljub za učinkovit spletni marketing v letu 2014!

Novoletna zaobljuba, je nekakšna prisega samemu sebi ali cilj, ki naj bi ga izpolnili v bližnji prihodnosti (letošnjem letu) in ki zadeva vas same ali recimo vaše podjetje, vaš posel. Z uresničitvijo takšnih zaobljub naj bi izboljšali kakovost svojega življenja in posredno tudi življenja drugih. Kako uspešni ste bili pri izpolnjevanju lanskih novoletnih zaobljub? Vam je kaj od tega uspelo? Ne? Zakaj vam ni uspelo? Kaj boste storili, da vam bo morebiti uspelo letos? Ste si zadali kakšen nov cilj?

Poglejte si za začetek 5 napak, ki jih ljudje delamo, ko si postavljamo nerealna pričakovanja, cilje in se “zaobljubljamo”.

napaka 1 – Nerealna zaobljuba
Raje si postavljajte bolj realne cilje, ki se jim lahko določi datum, kot pa 1 cilj za celotno leto.
Recimo pri tistih, ki si zaobljubijo, da bodo nehali kaditi … Ali se prenehanje kajenja nanaša na prve dni v mesecu ali na zadnji teden v letu? 🙂
Če postavljate cilje, jim določite rok čim prej. Tako boste večkrat poskusili izpolniti vaš cilj in ta bopostajal vse bolj realen.

napaka 2 – Prevelika odgovornost
Včasih je odgovornost tista, ki vam je pri doseganju ciljev lahko tudi v breme, še posebej, če so ti cilji nastavljeni abstraktno, kot je primer zgoraj, torej “nedoločeno”. Zaobljub in ciljev na zadržujte samo zase, saj boste pri doseganju le teh morda potrebovali pomoč in podporo. Delček odgovornosti lahko zato  prenesete tudi na vaše bližnje, sodelavce ali poslovne partnerje. Seveda nikakor z namenom, da bi z vašimi cilji obremenjevali njih, temveč zato, da vas tudi oni spomnijo na vaše zaobljube, ki ste jim jih zaupali ob kozarčku šampanjca. Morda si jih zapišete na kakšno vidno mesto.

napaka 3 – Zaobljube, samo na novo leto
Zaobljube oz. postavljanje ciljev za prihodnost naj bi ljudi pomirjalo, osrečevalo in jih delalo bolj zadovoljne. Če že ne zaradi izpolnjevanja le teh, pa jih torej lahko postavimo že samo zaradi doze zgoraj omenjenega. V vsakem primeru predlagam, da cilje postavljate večkrat na leto in ne samo zgolj za novo leto, ki naj bi bila v človeški podzavesti prelomnica za “na bolje”. Če si cilje postavite vsak mesec bo že dovolj in četudi jih ne izpolnite, si postavite nove. Pomembno je, da vas neizpolnjeni mesečni ali tedenski cilji ne napolnijo s pesimizmom, saj te lahko presežete že naslednji mesec. In to petkrat! Za majhne uspehe na poti doseganja velikega cilja se nagrajujte. To vas bo dodatno motiviralo.

napaka 4 – Zaobljube “brez nadzora”
Delajte zaobljube in si postavljajte cilje, nad katerimi lahko imate nadzor in vpliv.
Marsikdo si postavi cilj, ki pa ni odvisen samo od njega samega. Če si nekdo namreč zaobljubi povečanje plače, mora to seveda biti v skladu s finančnim stanjem podjetja, ker preko trupel pa pač spet ne gre.
Raje naj bo zaobljuba torej, da se bo delalo bolj učinkovito, da bo delo še bolj optimizirano, kajti to naj bi potem ponavadi posledično prineslo tudi večjo plačo.
Če imate namen povečati prodajo preko interneta, to seveda ni odvisno zgolj od minimalnega povečanja investicije v določen vir obiskovalcev, ampak tudi od dejanskega stanja na trgu, ki bo morda čez 3 mesece popolnoma drugačno.

napaka 5 – Če imaš voljo lahko uresničiš vsako zaobljubo
To je seveda zmotno razmišljanje. Samokontrola človeka ima tudi neko svojo zgornjo mejo, ne glede na količino volje. Vsekakor je večinoma vse odvisno od tega, kako visoko si z zastavitvijo določenega cilja “postavimo letvico”. Zna se zgoditi, da je ta, glede na to da samokontrola pri človeku ni neomejena, pač kdaj tudi previsoko in se tega sploh ne zavedamo. Nič ni narobe s postavljanjem izzivov, vendar postavljanje ciljev, ki jih je res težko dosegati, lahko povzroči tudi negativen efekt. Če ni znanja in samozavesti, tudi ena tona volje in delovne vneme ne pomaga.

Katere pa so zaobljube za vašo učinkovito prodajo preko interneta v letu 2014?

Ob vseh možnih metodah spletnega marketinga za odpiranje kanalov, po katerih bodo na spletno stran prihajali potencialni kupci, je za vas kot podjetnike zelo pomembno, da veste katere izmed njih so ravno tiste “ki jih morate nujno imeti”. Vsaka izmed uporabljenih metod za pridobivanje kupcev mora biti načrtovana in, glede na zgornja razmišljanja, tudi datumsko zabetonirana. Če želite doseči zastavljeni cilj in biti pri tem efektivni seveda.

Tukaj je nekaj zaobljub, ki si jih enostavno morate zastaviti za letošnje leto 2014!

  1. Kupce bom začel pridobivati tudi preko videa!
    52% internetnih uporabnikov, ki pridejo na spletno stran, se imajo pri svojem iskanju informacij o produktu možnost srečati z videom. Še več bi se jih raje odločilo za nakup ali oddajo povpraševanja. če bi si lahko prej ogledali video o produktu. Skratka v letu 2014 in letih, ki še pridejo, si ne smete privoščiti biti brez videa na vaši spletni strani.
  2. Kupce bom začel učinkoviteje pridobivati preko družabnih omrežij.
    Večina podjetnikov se zaveda dejstva, da “morajo biti prisotni” tudi na družabnih omrežjih. A spet večina teh tudi misli, da so zgolj z vzpostavitvijo profila in nekaj slikami na Facebooku že naredili vse. Družabna omrežja morajo biti integrirana z analitičnimi orodji, saj je potrebno vedeti, koliko časa in denarja se splača investirati. Spremljati je potrebno konkurenco, saj tudi oni nagovarajajo vaše potencialne kupce. Facebook kot družabno omrežje pa vam ponuja tudi možnost, da vaše potencialne kupce nagovarjate ciljano, in sicer z nagradnimi igrami, kuponi s popusti, plačano promocijo, kvizi itd..
  3. Izdelal si bom spletno stran, ki bo prilagojena mobilnim napravam.
    Že skoraj 40% uporabnikov do interneta dostopa preko svojih mobilnih naprav. Takšnih nas bo vedno več, kar pomeni, da “mobilna spletna stran” ni več samo šminkeraj, temveč ta že postaja “higienski minimum”. Hočeš nočeš, treba jo bo imeti.
  4. Ustvaril bom ekskluzivno vsebino za lojalne stranke in poslovne partnerje.
    Vašim obstoječim strankam ali posebnemu ciljnemu občinstvu namenite nekaj posebnega. Nekaj česar bodo deležni samo oni zaradi njihove lojalnosti.
    Vsebina je lahko video, poseben popust ali kupon, e-priročnik, brezplačno izobraževanje itd..
  5. Optimiziral bom spletno stran za iskalnike
    Nekaj česar seveda ne moremo zaobiti je prilagoditev spletne strani iskalnikom in pridobivanje kakovostnih povratnih povezav. 70% ljudi, ki na Googlu išče informacije preko iskalnika, klikne na enega od prvih organskih rezultatov. Če seveda želite zajeti čimveč potencialnih kupcev, oziroma biti “na mapi”, določite ključne besede, ki so za vaš posel najbolj relevantne in pričnite z optimizacijo strani za iskalnike.
  6. Začel bom zakupovati ključne besede na iskalniku Google.
    Dejstvo je, da obstajajo ključne besede, po katerih potencialne stranke v iskalniku Google iščejo vašo ponudbo, a zaradi takšnih in drugačnih razlogov se spletna stran tam ne uvršča ravno visoko. Če bi se, bi bilo na strani najverjetneje še več takšnih obiskovalcev, ki se resnično zanimajo za produkt. To se seveda da nadomestiti z zakupom ključnih besed. Pri tem odsvetujemo pakete “na število klikov” in vam v nasprotju s tem svetujemo, da se s pomočjo orodja Google Analytics osredotočite na učinek oglasne kampanje na Googlu in ne zgolj na število obiskovalcev. Ker niso vse ključne besede ravno “prodajno nadarjene”, je vaša velika prednost, če veste katere so to.
  7. Začel bom meriti, kaj počno obiskovalci na strani in odkod prihaja največ kupcev.
    Google Analytics je brezplačno orodje, s katerim si lahko odgovorite na katerokoli vprašanje, ki se vam porodi v zvezi s tem, kar se dogaja na vaši spletni strani. Kot “nadzorna soba”, z milijon zasloni. Zagotovo vas zanima iz katerega vira na vašo spletno stran pride največ takšnih obiskovalcev,ki oddajo svoj kontakt ali naročilo? In zagotovo vas zanima, kateri vir obiska ali prodajni kanal, vam prinaša največjo povrnitev vaše investicije?
    Napišite si 10 stvari, ki vas zanimajo, nastavite “nadzorno ploščo”, ki vam bo podajala te odgovore in bodite na tekočem! Podjetja, katerih stategija temelji na analitičnih podatkih in ne zgolj “po instinktu”, so seveda veliko uspešnejša.
  8. Pričel bom s pošiljanjem profesionalnih e-novic.
    Potrebno je ugotoviti kdaj so prejemniki vaše e-pošte najbolj dovzetni za pošiljanje tedenskih, 14-dnevnih ali mesečnih e-novic, kje in legalno na kakšen način pridobiti seznam prejemnikov e-novic ter kakšna naj bo vsebina e-novic. Vaše stranke od vas pričakujejo, da jih “obveščate” o ponudbi in novostih iz vaše industrije preko e-maila. S pošiljanjem e-novic se gradi na zaupanju in odnosu z vašimi strankami. Rezultat je seveda, motivacija za nakup.

 

Če boste vsaj malo upoštevali te nasvete, bo zagotovo kmalu prišel tudi rezultat.

Če želite, vam lahko svetujemo, kako doseči zadane zaobljube.
Kontaktirajte nas za več vprašanj!

Pišite nam preko kontaktnega obrazca, e-maila info@spletnik.si ali telefona 080 33 39.

Pomembno je, da si ne zadate ciljev, ki jih ne morete doseči. Zaobljube gor ali dol, važno je, da nismo pod stresom, ker zdravje je še vseeno na prvem mestu.

Naj bo vaše leto 2014, kar se tiče vaših ciljev, plodno kar se da!

Veliko uspeha!

Lep pozdrav,

Uroš Bogdanović

p.s.
še nekaj prostih dejstev, ki sem jih izbrskal na strani viva.si …

Kako se uspešno držati novoletnih zaobljub

  • Imejte pripravljene načrte, ki vam bodo pomagali, kadar se bodo pri izpolnjevanju obljub pojavile težave.
  • Sledite svojemu napredku. Bolj ko se boste “spremljali” in več povratnih informacij ko boste dobili, bolje za vas.
  • Ne razmišljajte o zaobljubah zadnji trenutek, prav na silvestrovo oziroma v prazničnem obdobju, ampak jih načrtujte prej ali pa kasneje večkrat.
  • Nikoli se ne omejujte s prisegami, kot je “od prvega januarja ne bom nikoli več storil tega in tega”.

Dejstva o novoletnih zaobljubah

  • Približno 63 odstotkov ljudi se drži novoletnih zaobljub še dva meseca po tem, ko so jih sklenili.
  • Manj kot 10 odstotkov ljudi, ki si zastavijo novoletne zaobljube, jih v resnici izpelje do konca.
  • Kar 67 odstotkov ljudi sklene tri ali več zaobljub.
  • Štiri najpogostejše novoletne zaobljube so: več telovadbe oziroma gibanja, večja “zagnanost” v službi ali šoli, boljše prehranjevalne navade in opustitev zdravju nevarnih razvad (kajenje, pitje, drogiranje …).
  • Več ljudi si kot novoletno zaobljubo zastavi novo navado kot opustitev stare.
E-priročnik: Google AdWords za začetnike

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*