Home » Email marketing » Kako se bodo kupci vračali na vašo spletno stran

Kako se bodo kupci vračali na vašo spletno stran

Do obiska na spletni strani lahko pridete relativno hitro. Tako kot lahko zelo hitro dobimo obiskovalca v fizično trgovino. A če ne kupi v istem trenutku, ko je pri nas, si želimo, da bi se spet vrnil. In na tej točki (ki se jo največkrat pozabi), se moramo vprašati kako obiskovalca motivirati, da se bo vrnil. Če ne zaradi nakupa pa zaradi tega, ker je pri nas našel nekaj kar ga zanima. Nekaj kar ga je prepričalo, da se je vrnil.

Da ne boste več tavali v temi, sem našla nekaj glavnih prijemov, ki bodo poskrbeli, da se bodo ljudje še vračali.

kako pridobimo ponoven obisk na spletni strani1. Vsebina

Vsebina na strani mora biti zanimiva in predvsem berljiva. Super je, da pišete o stvareh, ki so del vaše ponudbe/panoge, še posebej je priporočljivo, če pišete o aktualnih temah in trendih. Tako bo obiskovalec dobil občutek, da veste o čem govorite, da ste kredibilni na svojem področju in tako gradite ugled.

2. Blog

Dodajanje in osveževanje vsebino je tesno povezano z bloganjem. Blog je pomemben element vaše spletne strani, h kateremu se vaši obiskovalci vračajo. Blog je prostor, da poveste še več! O novostih akcijah, storitvah, trendih, zanimivostih, torej o vsem, kar je povezano z vašim poslom. Blog je dober kanal preko katerega lahko tudi pelje vaše e novice, socialne medije. Zato le pogumno, vsak dan je lahko nov začetek!

3. Email marketing

Redno pošiljanje e-novic je odličen marketing kanal za nagovarjanje strank in jih motivirati za to, da se na vašo spletno stran vrnejo in tudi opravijo nakup. Prednosti tovrstnega komuniciranja je zagotovo kar nekaj: lahko pošiljate poosebljena sporočila, na enkrat lahko zajamete veliko število kontaktov in tudi poskrbite, da tisto kar želite sporočiti, pride do vaših kontaktov takoj. Že poznate naš email marketing sistem? Odprite brezplačni račun tukaj.

4. Remarketing

Ste že slišali za remarketing oz ponovni obisk? O tem smo smo posneli tudi video, ki si ga lahko ogledate tukaj. Remarketing je način Google AdWords oglaševanja, s pomočjo katerega boste lahko s specifičnimi oglasi ciljali kupce, ki so na vaši spletni strani že bili. Ko vašo spletno stran zapustijo, jim lahko v oglasu sporočate poosebljena sporočila, ki bodo nagovarjala samo njih, in jih na ta način motivirala, da se na vašo spletno stran tudi vrnejo. Seveda morate dobro pomisliti, kaj je tisto, kar boste uporabili v sporočilu, ki jih bo pritegnilo nazaj na vašo spletno stran.

Torej, poleg kvalitetnega obiska je ključen tudi obisk, ki se vrača. Zato ne pometite tega članka pod preprogo! Poskušajte uporabiti vsaj delček tega kar smo danes našteli in videli boste, da se bo stanje hitro spremenilo.

Usmerjanje obiska na vašo spletno stran je zahteven postopek, ki vam vzame veliko časa. Brez skrbi, na pomoč lahko stopimo tudi mi! Kontaktirajte naše strokovnjake in z našo pomočjo pridobite kvaliteten obisk na vašo spletno stran.

Andreja Ogrinc

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*