Home » Google oglaševanje » Z neprekinjeno AdWords kampanjo do maksimalnega rezultata

Z neprekinjeno AdWords kampanjo do maksimalnega rezultata

Že nekajkrat sem se srečal z dejstvom, da vsak oglaševalec ne želi nadaljevati kampanje skozi, neprekinjeno. Kampanjo za nekaj časa pusti na strani in z njo nadaljuje kasneje. Razlogov za dajanja oglasne kampanje na pavzo je več: izdelek je sezonski, prišel je čas počitnic in tako ali tako ne bo nihče iskal produkta..velikokrat pa so faktor tudi finance. Ali je 100€ za kvalitetno oglaševanje veliko takrat, ko se znajde oglaševalec v “mrtvi sezoni” in se mu zdi, da ne rabi oglaševati? Jaz menim, da ni.

prednosti neprekinjene adwords kampanjeKaj je pravzaprav prednost neprekinjene kampanje? Vsaka prekinitev kampanje “zmede” Googlov algoritem, ki neprestano skrbi za to, da vaši oglasi in ključne besede konkurirajo z ostalimi oglaševalci, ki vstopajo in izstopajo iz oglaševalskega trga. Kadar kampanjo prekinete in pozneje ponovno vstopite na oglaševalski trg, se mora algoritem ponovno nakalibrirati oz. uravnati, da prilagodi ponudbo ostalim oglaševalcem. Lahko povem iz izkušenj, da kampanja, ki je bila vmes na pavzi ob ponovnem zagonu ne bo optimalna in ne bo dosegala optimalne cene na klik. Kampanja postane optimalna takrat, ko jo nekaj časa, neprekinjeno optimiziramo.

Kar zadeva sezonskosti, ne smemo pozabiti, da pri Google AdWords oglaševanju plačujemo samo na klik. To pomeni, da če oglas tisti trenutek ne bo relevanten, potencialni kupec ne bo nanj kliknil. Oglas pa se bo še zmeraj prikazal. To vas nič ne stane. Ali spletno stran “zaprete” tudi v času izven sezone?

Mogoče bo lažje, če karikiram: vaše produkte iščejo potencialni kupci skozi celo leto in tudi ob nenavadni poznih ali zgodnjih urah. Zakaj se tudi takrat nebi pojavljali? Če pomislimo drugače: z letaki pridete na parkirišče s 100 avti in se odločite, z dovoljenjem :), da boste letake razdelili na avtomobile. Seveda se vam zdi, da vseh lastnikov avtomobilov ponudba ne bo “omamila” in da bo od teh samo 10 dejanskih kupcev. Ali imate več možnosti, da zajamete s ponudbo teh 10 potencialnih kupcev tako, da letake pustite na vseh avtomobilih ali da se odločite, da boste letake pustili na 30 avtomobilih? Odgovor je na dlani. Pri oglaševanju na Googlu je podobno: več potencialnih kupcev, zajetih z oglaševanjem, vam bo prineslo več prodaje.

Ne zagovarjam ideje, da bi morali vsi oglaševalci oglaševati na polno skozi celo leto. Prepričan pa sem, da bi se takrat, ko vedo, da produkt ne bo šel najbolje v promet, ne rabijo umakniti iz oglaševalskega trga. To je čas, ko oglaševanje umirimo, ohranimo pa našo prisotnost. Dobili boste dodatna povpraševanja, vaša kampanja pa bo zagotovo bolj optimalna.

Pri Povečajobisk.si imamo največje število certificiranih Google oglaševalcev v Sloveniji. Skrbimo, da so vaše kampanje optimalne in da z njihovo pomočjo prodate čim več. Stopite z nami v stik in načrtujte kampanjo z našimi strokovnjaki.

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec