Home » Izdelava spletnih strani » Lotimo se A-B testiranja

Lotimo se A-B testiranja

Svoj posel neprestano izboljšujete. Delovne procese optimizirate, razvijate nove produkte, izobražujete kader in tako dalje. Ste si kdaj reli, da ste prejeli dovolj kontaktov za nadaljnjo obdelavo (konverzij) od potencialnih kupcev? Mislim, da ne . kako se lotimo a-b testiranjaZaradi tega, je dobro tudi spletno prisotnost stalno izboljševati. Saj želite izboljšati konverzije na spletu?
A-B testiranje je verjetno najbolj verodostojen način za izboljšavo vaših spletnih ciljev (konverzij). Gre za preizkus enega elementa, v dveh različnih verzijah. Oba prikazujete dvema različnima skupinama (približno enakega obsega), na koncu pa ugotovite katera različica elementa v testiranju doprinese boljše rezultate. Več o A-B testiranju si lahko preberete v enemu od prejšnjih prispevkov.
Vas zanima kako poteka proces klasičnega načrtovanja in izvajanja A-B testiranja? Ne prenehajte z branjem.

1.    Določite kaj želite testirati

Pomembno je, da se spravite testirati element ( na spletni strani, vstopni strani, lahko tudi v e-novicah) v samo dveh različicah. Kljub taki »omejitvi«, lahko testirate zelo majhne spremembe, kot sta dve različni barvi vašega elementa s klice k akciji, ali večje spremembe, kot je postavitev elementov na vstopni strani.

2.    Določite cilje in kako boste do njih prišli

Pomislite kateri aspekt želite izboljšati s spremembo, ki jo imate namen testirati. Ko se enkrat lotite testiranja načrtno, boste ugotovili, da obstaja kar nekaj možnih kombinacij, ki jih lahko izmerite, ko potegnete “rdečo črto”.

3.    Vzpostavite kontrolni in testni element

Vas spominja na srednjo šolo? Kontrolni element je tisti, ki ga uporabljate v obstoječi spletni strukturi, testni pa druga verzija/sprememba, zaradi katere ste se sploh spravili testirati. Ta vsebuje spremembo, ki jo boste testirali.

4.    Pričnite s testiranjem

Testni sistem je sedaj pripravljen. A/B test boste morali izvesti z ustreznim marketing orodjem, ki to omogoča. Orodji je veliko, in vsako ima svojo proceduro za izvajanje A/B testov: sprehodite se po Googlu in poiščite različna orodja.

5.    Promovirajte test, zberite zadostno število podatkov

Čas je da čim več obiskovalcev prejme kontrolno in testno vsebino. Zbrati morate zadostno število obiskovalcev, ki so videli vaš vzorec, da boste lahko z večjo gotovostjo prišli do bolj verodostojnih rezultatov o tem, katera verzija funkcionira bolje.

6.    Ponovite test z drugačnimi spremenljivkami

Ne ustavite se ko pri prvem poizkusu. Vzemite boljšo verzijo in testirajte dalje. Če ste na primer ugotovili, da se na oranžno barvo gumba odzove več obiskovalcev, je čas da potestirate še sporočilo – naredite dve različici sporočila in A-B test ponovno zaženite.

Tako izgleda cikel osnovnega A/B testiranja. Pa veselo eksperimentiranje!

Bi želeli izboljšati vašo prodajo na spletu? Naši strokovnjaki vam pomagajo pri načrtovanju povečanje spletne prodaje. Stopite z njimi v stik še danes!

Za vas sem pisal

Damjan Avsec