Home » Marketing in prodaja » Oglasi ki temeljijo na dejavnosti

Oglasi ki temeljijo na dejavnosti

Se vam je zgodilo, da ste prišli na spletno mesto, na katerem je kar na lepem osrednje mesto na ekranu zavzel video oglas? Morda ste pritisnili na oglas, za katerega ste mislili, da bo običajen slikovni oglas v prikaznem omrežju lahko pa, da ste izbrali oglas pomotoma. Kakor koli, na osrednjem mestu se je pojavilo veliko okno, oglas pa se je pričel predvajati tako, da ga zares niste mogli spregledati. Velika verjetnost je, da ste bili podvrženi oglasu, ki temelji na dejavnosti (Engagement ads).

Tovrstni oglasi so napravljeni tako, da pritegnejo pozornost s pomočjo izvirnih sporočil in bogate vsebine. Oglasi so zasnovani tako, da poizkusijo obiskovalca vplesti, za razliko od ostalih tipov oglasov, ki so naravnani tako, da ustvarijo čim več klikov in konverzij. Oglasi ki temeljijo na dejavnosti vam pomagajo doseči tiste potrošnike, ki jih sporočilo vaše blagovne znamke dejansko zanima.

Potrošniki so podvrženi takšnimi oglasi v tistih trenutkih, ki bodo dejansko imeli večji učinek na njih. Oglasi so umeščeni v običajne enote prikaznega omrežja in se kasneje razširijo tako, da zavzamejo osrednje mesto na vašem zaslonu. Tovrstno oglaševanje izboljšuje razpoznavnost blagovne znamke (branding) v digitalnem svetu, hkrati pa učinkovito izrabijo prostor na prikaznem omrežju. Strategija ciljanja potencialnih kupcev je tako fleksibilna, kot pri oglaševanju na prikaznem omrežju ali na YouTube. Podrobneje smo o oglaševanju na prikaznem omrežju pisali v predhodnem prispevku. Take kampanje se povežejo s potencialnimi kupci na domiselen način:

Oglasi tipa “light box” omogočijo pompozen prikaz video posnetkov, katalogov ali igric na osrednjem delu ekrana, tik pred nosom uporabnikov. Oglas zagotovo ne spregledaš.

Oglas tipa “standard expandable” se razširijo takrat, ko z miško zdrsnemo čez oglasni prostor – miškin drsnik mora biti nad oglasnim prostorom okoli 2 sekundi, da se oglas razširi. Oglas se lahko razširi v katerokoli smer.

Oglasi tipa “hover to play” ustvarimo z Googlovim orodjem za ustvarjanje oglasov. Ta tip oglasa pripelje čar videa na standardni, kvadratni kanvas oglasov prikaznega omrežja.

Vas zanima kako vse skupaj izgleda v živo? Video spodaj, bo oglase prikazal nekoliko bolj nazorno:

YouTube Preview Image

Oglaševanje na Googlu je izvirno, zanimivo in dobičkonosno! Kampanje so izvirne in učinkovite, če le poznate vse možnosti, ki jih ponujajo. Mi smo zmeraj na tekočem, naši strokovnjaki pa kampanje obvladajo. Stopite v stik z nami še danes in pripeljali vam bomo na spletno stran samo kvalificirane kupce. Oddaj neobvezujoče povpraševanje.

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

E-priročnik: Google AdWords za začetnike