Home » Email marketing » Nasveti za rabo e-mail marketinga v zabavni industriji

Nasveti za rabo e-mail marketinga v zabavni industriji

Kako pogosto zbrišete e-novice, ki jih prejmete v svoj poštni predal, ko vas vabijo na te ali one dogodke? Res je, 7 od 10 jih konča v košu, kar je seveda slaba napoved za tistega, ki vas je hotel povabiti na koncert, nastop, predstavo ali promocijo. Vsak peti prejemnik ga odpre in tudi prebere. E-novice so sicer nepogrešljivo orodje pri prodaji izdelkov kot so majice, cd-ji, ter ostalih rekvizitov na vaši spletni strani ali fun page-u, vendar kot vsako glasbilo, je potrebno tudi tega znati uporabljati.

Nekaj nasvetov, ki vam bodo pri pisanju e-novic v pomoč:

Vsebina:

e-mail marketing v zabavni industrijiAli berete članke , ki so dolgočasni? To kar velja za vas do poslušalcev ali gledalcev velja tudi pri članku. Ni dovolj, da je vizualno privlačna temveč, da pritegne bralčevo pozornost. Ne bojte se močnih vsebin in pišite relevantne vsebine. Pomislite kaj bi vaše bralce zanimalo. Vzpodbudite osebni interes. Mogoče z vtisi iz zadnjega nastopa. Verjemite da ga bo bralec, ki je bil prisoten prebral do konca.

Povezave:

Bili bi začudeni, če bi izvedeli resnico o tem kolikokrat oblikovalci pozabljajo na tako pomembno stvar kot je povezava. Če pišete e-novice na temo svoje spletne strani, vključite povezavo do strani, ki jo želite izpostaviti.

Interes:

Spodbudite radovednost in interes bralca na vsakem koraku. Samo tako ga lahko pripeljete do želenega cilja. Povabite jih, da na vaši spletni strani pomagajo pri odločitvi o naslovu naslednje pesmi ali o lokaciji nastopa! Ali pa jim le ponudite vstopnice po promocijskih cenah. Če je ponudbe preveč, hitro lahko dosežemo kontra učinek s tipko “koš”.

Dražila:

Pišite nagajive odstavke ali verze pesmi, ki se preko spletne povezave nadaljujejo na vaši spletni strani. Na ta način iz bralcev naredite obiskovalce, kar je cilj skoraj vsakega pošiljatelja e-novic.

Bodite vljudni:

Vključite pozdravne besede v nagovoru: ”Dragi prijatelji”. Prav tako velja pri zaključku, ko se poslavljamo z ”Lep pozdrav, Hvala, SKUPINA XX” če to vključuje kontekst drugače, pa ime glasbenika ali nastopajočega. Internet je lahko zelo nevljudno mesto, zato vljudnost zagotovo izstopa.

PS : Posebno sporočilo na spodnjem delu resnično preberejo 😉 Zato naj bo vsebina čim bolj sporočilna.

PS: Ne veste kako bi v svoji panogi nagovorili svoje bralce e-novic? Ste že poizkusili naše orodje za profesionalni e-mail marketing, newsletter.si? Ne odlašajte: odprite si brezplačni račun in pričnite nagovarjati vaše oboževalke in oboževalce! Brezplačni račun odprite tukaj in pričnite pošiljati e-maile takoj!

 

Daniel Feldin

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*