Home » Izdelava spletnih strani » Google Analytics » Google Analytics = Števec za vašo prodajo in marketing

Google Analytics = Števec za vašo prodajo in marketing

Google Analytics je tako obsežno orodje, da lahko zelo hitro izgubimo fokus oz. rdečo nit, med goro podatki, ki so nam na voljo. Da vse skupaj ne izpade preveč zmedeno, si lahko pomagamo tako, da nastavimo tako imenovane nadzorne plošče, ki služijo kot hitri vpogled v tiste podatke, ki nas najbolj zanimajo. Tako se izognemo besnemu iskanju znotraj Analytics orodja in brskanju po različnih delih navigacijskega menija. Nadzorne plošče so učinkovit način za spremljanje uspešnosti ključnih komponent spletnih mest in aplikacij. Nadzorne plošče lahko gradite okoli raznih tematskih sklopov, odvisno od potreb tistega, ki jih ima namen uporabljati. Marketing manager bo zagotovo želel spremljati drugačne podatke, kot jih bo želel spremljati programer v produkcijskem oddelku (vsaj pri nas je tako 🙂 ). Zasnova nadzornih plošč glede na različne vloge, ki obstajajo znotraj podjetja, so dobra osnova za strukturiranje le teh. Community manager bo želel imeti hitri pregled nad podatki, ki se zapisujejo v Google Analytics iz različnih družabnih omrežji, kot so Facebook, Twitter, Google Plus itd…S tem bo dobil recimo, natančno sliko o vlogi, ki jo družabna omrežja doprinesejo nakupnemu procesu na spletni strani.


Gradniki Nadzornih plošč

 

 

Vsaka nadzorna plošča je sestavljena iz gradnikov – to so podatkovni sklopi vzeti  iz Google Analytics, ki jih prikažemo znotraj nadzorne plošče. Katere gradnike bomo prikazali je odvisno od trenda, ki mu sledimo.

nadzorne plošče v Google Analytics

 

V polju “naslov gradnika”, tega ustrezno poimenujemo. Nato, iz slikovnega seznama izberemo ustrezni tip gradnika za mere, ki jih želimo prikazati.

Tipi gradnikov

Mere: ta gradnik uporabimo takrat, ko želimo prikazati en podatek. Pojavi se v obliki linijskega grafa.

Časovnica: gradnik je podrobnejši linijski graf, ki prikazuje trende po dnevih. Gradnik omogoča prikaz ene mere ali dveh mer.

Geomapa: gradnik omogoča prikaz zemljevida. Idealen za prikaz lokacijskih podatkov, kot naprimer od kod prihajajo vaši potencialni kupci.

Tabele: gradnik prikazuje tabele, ki lahko vsebujejo kombinacijo podatkov.

Pita: gradnik, ki podatke prikazuje v vizualno bolj dojemljivi in privlačni obliki.

Stolpci: uporabljajo se pri primerjavah.

Ko izberete ustrezni gradnik, je potrebno tudi izbrati podatke (mera) za prikaz. Izberite mero iz podatka ki ga želite prikazati, iz spustnega seznama, “prikaži mero”.

Pri gradniku lahko uporabite tudi filter. S pomočjo filtra lahko prikaz podatkov še bolje definirate. V primeru da bi želeli prikazati število konverzij (cilj), ki se je zgodilo neposredno, iz naslova AdWords oglaševanja, bi izbrali mero ki prikazuje cilje. Filter pa bi določili, da prikaže samo tiste cilje, ki so se zgodili iz naslova AdWords oglaševanja.

Nastavite lahko tudi, da se podatki iz nadzornih plošč avtomatsko pošiljajo na vaš e-poštni račun v želenem časovnem intervalu – za hitri pregled vam tako ni potrebno odpirati Google Analytics, ampak pregledate poročilo kar v vaši e-pošti.

Google Analytics, v kombinaciji z Google AdWords kampanjo, je pravzaprav zelo učinkovit sistem za merjenje učinka vaših oglaševalskih kampanj. Poskrbite za to, da obe orodji uporabljate za  interpretacijo podatkov. Pri povečajobisk.si je tak način dela že stalna praksa, da lahko našim naročnikom zagotovimo najboljši rezultat, za vloženi oglaševalski denar.

Če želite, da tudi vam nastavimo “vaš števec za prodajo in marketing” nas vsekakor kontaktirajte.

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec