Home » Izdelava spletnih trgovin » Optimizacija nakupne poti v e-trgovini – 2. del

Optimizacija nakupne poti v e-trgovini – 2. del

Kako pomembni sta nakupna košarica in blagajna v e-trgovini? Morda še bolj kot v fizični trgovini, ker se tam vdamo v “usodo” čakalne vrste in ker nas to, da imamo produkt, ki ga želimo kupiti veliko bolj žene k nakupu (motivira), kot e-nakupovanje, kjer produkt samo opazujemo na ekranu. Z optimizacijo nakupnega procesa (košarice in blagajne) zagotovimo čima manj moteč nakupni proces in poizkusimo doseči od kupca to, da nakup spelje do konca. Zares pa smo zmagali takrat, ko kupec kupi več artiklov.

Prispevek je nadaljevanje prejšnjega, v katerem sem podal predloge za izboljšanje in optimizacijo e-košarice. Če ste članek zamudili, ga tukaj ne spreglejte. Sicer nadaljuje

nakupna pot 2. del

mo kar tam, kjer smo ostali.

Sedaj, ko smo košarico strukturirali tako, da je njena vsebina izrazita in jasno navedena, se moramo lotiti vizualne hierarhije. Eden izmed bolj pomembnih elemntov pri tem je gumb “nadaljuj na blagajno“. Priporočam izvajanje A-B testiranja različnih CTAjev (klicev k akcij), pri tem pa tudi sam mislim, da je vredno poizkusiti test z različnimi barvami, kasneje morda še s sporočili, čeprav prostora za izvirnost tukaj ne vidim – seveda so tudi izjeme. Gumbov, ki usmerjajo proti blagajni je lahko več. Menim, da je eden premalo. Eden je lahko bolj n avrhu strani, drugi pa na spodnjem delu – kupec se ne sme ustavljati, nakupna pot mora biti čim bolj intuitivna in naravna.

Na poti do blagajne spomnite kupca na prijetnejše reči, povezane z nakupom: kdaj bodo prejeli izdelek? Je dostava brezplačna? Bo plačilo varno? To so stvari, ki jih v tem koraku (korakih) zagotovo izpostavite.

Vozički ki vztrajajo: imate veliko takih (skoraj) strank, ki pustijo produkt v košarici in nadaljuejo z brskanjem drugod  namesto, da bi zaključili nakup? Pritegnite jih nazaj v e-trgovino s pomočjo remarketinga ali poosebljenih e-sporočil.

Blagajna – plačilo?

Ta korak naj bo zares zadnji za izpolniti. Info o dostavi pridobite pred tem korakom. Pot do zadnjega koraka naj se stpnjuje. Pričnite z zajemom enostavnješih podatkov (ime, naslov itd…). Ko kupec prične izponjevati te podatke, je zelo verjetno, da bo postopek izpeljal do konca. Številka kreditne kartice je podatek, ki ga težko izdamo, zato naj bo ta eden izmed zadnjih, če ne prav zadnji.

Polja za vnos podatkov o plačilu morajo izgledati varna oz. morajo dajati tak vtis. Varnost nakupa je pomemben vidik za vsakega kupca. to, da boste pri obdelavi plačila uporabili SSL šifriranje je samoumevno, nič pa vas ne ustavi od tega, da to dejstvo poudarite ob nakupu.

Kaj si mislite o temu, da bi podatke o kartici shranili in jih kupcu ne bi bilo potrebno več vnašati v ob prihodnjih nakupih? Stalni upci so najboljša stranka, naredite jim uslugo in jim omogočite bliskovit nakup. Si predstavljate da lahko kupijo z enim samim klikom 🙂

Ne pretiravajte z različnimi možnostmi, čeprav je izbira dobrodošla. Generalno gledano, najraje plačujemo s kreditnimi karticami. Ebay ponuja čudovito možnost nakupa v dveh korakih (samo eden za plačilo!) tako, da avtomatsko poveže Paypal račun s trgovino. Po drugi strani pa so provizije Paypala pri poslovanju nekoliko višje. Razmišljanje in odločanje kupcev je raznoliko: uberite kompromis.

Ustavimo se tukaj. V naslednjem, zadnjem delu serije, se bomo ukvarjali s perečim vprašanjem: ali omogočiti nakup brez registracije? Spremljajte naš blog in zaključite poučni trojček o optimizaciji nakupnega procesa!

Vas zanima še več? Prenesite si e-priročnik na spodnji povezavi in vašo e-trgovino optimizirajte še bolje! Če pa želite pomoč pri postavitvi nove spletne trgovine, pa stopite v stik z našimi strokovnjaki preko obrazca tukaj. Oddajte povpraševanje brez obveze!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

spletnik-blog-izdelava-spletnih-trgovin

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*