Home » Izdelava spletnih strani » Učinkovita uporaba vsebine na spletni strani

Učinkovita uporaba vsebine na spletni strani

Nič ni narobe, če je vsebine na spletni strani veliko. Z vidika optimizacije je to celo priporočljivo (za višje uvrstitve med naravnimi rezultati). A problem nastane takrat, ko je vsebina nepregledna, ko je obiskovalec sploh ne zazna. In temu lahko rečemo sizifovo delo.

Zato moramo poskrbeti, da bo vsebina, ki ji boste objavili na vaši spletni strani čim bolj učinkovita in uporabniku prijazna. Ker dobra vsebina, ki bo prepričala obiskovalca spletne strani je vsebina, ki bo obiskovalce pripeljala nazaj na vašo spletno stran ali pa bo celo tako dobra, da jo bodo obiskovalci delili naprej. In tega si vsi želimo. Pri pisanju in objavi nove vsebine imejte pred seboj 5 glavnih ciljev:

1. Uporabniku prijazna vsebina

Spletna stran mora imeti že sama po sebi strukturo, ki je uporabniku prijazna. In pika na i je nato še vsebina na spletni strani. K prijazni vsebini štejemo tudi samo tipografijo, presledke in barve, ki se v tekstu uporabljajo. Držati se je treba načela, da je vse čim bolj pregledno in enostavno. Da je možno že v nekaj sekundah preleteti bistvene elemente teksta, ki se nam odpre. Vsebina naj bo čim bolj enostavna, kljub temu, da pišete o strokovni temi. Za tiste, ki bodo pa želeli bolj podrobno vsebino, jim namenite kotiček »preberi več« ali pa za njih pripravite brezplačen »napredni« priročnik o vašem izdelku/storitvi. A zavedajte se, da dolgi teksti niso voda na vaš mlin, saj uporabnik interneta v povprečju prebere le 28% vsebina na spletni strani.

2. Kratko in jedrnato

Kot smo lahko prebrali že zgoraj je dejstvo, da dolgih člankov ne bere skoraj nihče. Zato tudi kratko in jedrnato, ko pišete nove tekste za vašo spletno stran. Prav tako naj ne bodo predlogi stavki, odstavki… Pomagate si lahko z naslednjimi triki: – Kakor hitro je možno, preidite k bistvu teksta – Izpustite nepotrebne informacije – Uporabite enostavne in kratke besede ter besedne zveze – Izogibajte se dolgih stavkov in odstavkov.

3. Uporabite naslove in podnaslove, da razbijete dolg tekst

Tu je trik preprost, ki vam ga pokažem kar v sliki (ki pove več kot 1000 besed)

4. Pomagajte bralcu, da bo hitro preletel tekst na strani

Učinkovita spletna stran je tista, ki bo obiskovalcu omogočila, da bo v nekaj sekundah zaznal čemu je namenjena – kakšna je vaša ponudba, kaj je tisto, kar sporočate. Pomagate si lahko z naslednjimi triki: – Prvi dve besedi na strani naj povzameta bistvo – pomagajte si s ključnimi besedami, ki so bistvene za vaš posel! – Uporabite sistem piramide pri nanizanju informacij. Največji poudarek pripišite ključnim informacijam, malo manj teksta namenite »sekundarnim« informacijam, najmanjši del pa naj zapolnijo informacije, ki so najmanj pomembne.

5. Tekst naredite čim bolj razgiban

Če želite, da bo tekst privlačen že na prvi pogled, potem ga najprej razdelite v krajše odstavke, vsakemu od odstavkov dodajte naslov, podnaslov… Če je možno namesto stavkov uporabite alineje ali katere druge tehnike za označevanje. Uporabite lahko tudi številke ali katere druge znake.

Preden boste pisali nov tekst za spletno stran, premislite kašno bo imel strukturo in kako ga boste naredili čim bolj berljivega. Seveda morate najprej imeti spletno stran, katere struktura vam bo to tudi omogočala. In če take strani še nimate, potem vam nekaj prišepnem na uho – prijavite se na 1. slovenski PimpMySite, kjer vam bomo izdelali spletno stran, ki bo hkrati tudi prodajna mašina za vaš posel!

Želim se prijaviti na PimpMySite >>

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*