Home » Google oglaševanje » 4 najpopularnejši web marketing trendi 2014

4 najpopularnejši web marketing trendi 2014

Tako kot vsako leto, se tudi v letu 2014 pričakuje razvoj, prodor in okrepitev določenih trendov v digitalnem marketingu. Opisani trendi se niso razvili “čez noč” in jih verjetno tudi že poznate. Tisti, ki se ukvarjamo s spletnim marketingom jih moramo ohraniti v mislih, ko posel spravljamo na splet.

1. Iskanje na Googlu

top marketing trendi 2014

Predstavniki Google so nam razkrili, da v povprečju napravijo 2 spremembi Google algoritma na dan. Od teh imajo redke spremembe zelo občuten vpliv na spletni marketing. Google je napravil približno 25 posodobitev algoritma Panda od leta 2011 dalje. Ta algoritem se nanaša na preverjanje kvalitete vsebine spletnih strani. Nekatere druge algoritemske spremembe so se nanašale na postavitev spletni mest in na večje razvrednotenje generičnih ključnih besed, ki se uporabljajo v domenah (Exact match domain) in ki imajo na spletni strani slabo vsebino. V letu 2013 je bil google nekoliko manj usmiljen do tistih spletnih mest, ki so se lotevale grajenja povezav (link building) z namenom na hitro prelisičiti algoritem. Tako se je pojavil novi algoritem imenovan Penguin, ki je ločen od glavnega Google algoritma.

Vse te spremembe so zagotovo številčne in morda za marsikoga konfuzne, ponujajo pa možnost, da spletni oglaševalci spletna mesta naredijo bolj konkurenčna nasproti tistimi, ki imajo to prednost, da so prisotna dalj časa, hkrati pa ne objavljajo kvalitetne vsebine. Tisti, ki si lahko stroškovno in časovno privoščijo, imajo možnost svoj posel pozicionirati visoko s tem, da imajo boljšo spletno stran, z boljšo uporabniško izkušnjo. V letu 2014 se osredotočite na optimizacijo vsebine, fotografij in video vsebine na vaših spletnih mestih.

2. Optimizacija za multi screen in pametne naprave

Uporaba pametnih naprav za brskanje po spletu se je razbohotila, in je še zmeraj v vzponu. Raziskava podjetja Mangento je pokazala, da več kot 50% tistih potrošnikov, ki kupujejo redno na spletu, uporabljajo pametno m0bilno napravo.  V letu 2014 si enostavno ne smete privoščiti, da nimate spletnega mesta, ki je prilagojen mobilnim napravam. Pošiljate e-novice? So te optimizirane za mobilne naprave? Potrošniki dostopamo do e-pošte v večini kar preko pametnih moblinih naprav. Če e-pošta ni prilagojena temu, se ne bomo pretirano obremenjevali z branjem. Google predlaga, da je optimalen odziven dizajn (responsive design). O njem smo pred kratkim pisali v članku tukaj. Odziven dizajn odstrani potrebo po gostovanju različnih strani na različnih lokacijah. Prav tako omogoča, da se uporabnik preusmeri na stran, ki je optimizirana za njegovo napravo.

3. Uveljavljanje posla v lokalnem okolišu tudi na iskalnikih

Google navaja, da je 20% vseh iskanj povezanih z lokacijo. Več kot polovico uporabnikov mobilnih naprav išče lokacijsko, kar dviguje pomembnost lokalnih in manjših podjetji, da se umestijo kot lokalna na spletu. Google navaja, da je okoli 25,000 na mesec, ki se usidrajo na Google mapo lokalnih podjetji. V letu 2014 se morate zasidrati kot lokalno podjetje na večjih iskalnikih. Zakaj? Ker je tudi iskanje prilagojeno na način, da tistemu, ki išče določen produkt ali storitev, prikaže tudi lokacijsko najbližje ponudnike. Kar zadeva iskalnika Google, je vnos podjetja kot lokalno podjetje povezan tudi z izdelavo Google+ profila. Prenesite spodnji priročnik in spoznajte Google plus!

4. HTML 5

Število HTML5 kompatibilnih okolji je že v letu 2013 prehitelo število Flash kompatibilnih okolji. Tako kot Flash, tudi HTML5 omogoča objavo bogatih, dinamičnih in interaktivnih  vsebin in je kompatibilen na vseh brskalnikih, napravah in ekranih. Stroški razvoja se s tako združitvijo znižujejo. HTML5 bo kmalu združljiv z vsakim brskalnikom, na vsaki napravi.

Kako dobro je vaša spletna predstavitev pripravljena na marketing  trende v letošnjem letu? No, mi smo v celoti oboroženi in vašemu poslu zagotovo lahko pomagamo zacveteti tudi na spletu. Stopite z našimi strokovnjaki v stik in si zagotovite vrhunsko podobo na spletu. Pokličite ali pišite še danes!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

E-priročnik: Google AdWords za začetnike