Home » Email marketing » E-mail marketing – statistika iz leta 2013, ki vam bo prišla prav tudi v letu 2014

E-mail marketing – statistika iz leta 2013, ki vam bo prišla prav tudi v letu 2014

Če vas je kdo hotel zbadati z neslano šalo, da je e-mail marketing mrtev, mu sedaj lahko pokažete tale članek. E-mail marketing je namreč zavzel konkreten del v marketinški strategiji, zato je resnica daleč od neslane šale. Trditev, da je e-mail marketing še kako živ, bom tokrat podkrepila z nekaj statističnimi podatki. e-mail marketing statistika 2013Če pa mi še vedno ne verjamete, začnite s pošiljanjem vaših e-novic danes!

1. 91% prejemnikov pošte pregleda svoj poštni predal najmanj 1x na dan, zato ni bojazni, da vašega e-mail sporočila ne bi videli.

2. 56% podjetij je odločenih, da bodo začeli s pošiljanje e-novic v letu 2014.

3. Le 8% podjetij ima v svojem timu ekipo, ki skrbi za pisanje in pošiljanje e-novic. Največkrat to počne marketing oddelek.

Iz teh razlogov je pametno, da v svoj marketinški plan letos vključite tudi pošiljanje e-novic, saj je to trendi, ki raste iz dneva v dan.

Kaj pa mobilne naprave v povezavi z e-novicami?

1. Branje in pisanje e-mail sporočil je najbolj uporabljeno prav preko pametnih mobilnih naprav. In scier med ljudmi starimi od 18 do 44 let. Je med njimi vaša ciljna publika?

2. 64% takih, ki so v podjetju določevalci, bere e-mail sporočila ravno preko mobilnih naprav.

3. 32% podjetij nima strategije za prilagoditev e-novic na mobilnih napravah.

Poleg tega, da vam priporočam, da naredite plan za pošiljanje e-novic, vam svetujem, da ne pozabite tudi na uporabnike pametnih telefon. E-mail predloga naj bo taka, da bo vaše e-sporočilo nemoteno brati tudi na naših pametnih telefonih.

Kako pa se je s prodajo, ki se zgodi na podlagi prebranih e-novic?

1. 66% strank, ki prebere e-novice, se odloči za nakup.

2. Več kot 70% mobilnih nakupov se zgodi zaradi vpliva prebranih, marketinško naravnanih e-mail sporočil podjetij.

3. Skoraj polovica podjetij, ki uporablja e-mail marketing v namene promocije in trženja, beleži 10% celotne prodaje preko e-novic.

Dejstvo je, da se statistike nanašajo na ameriška podjetja, a z lahkoto lahko vse podate prenesemo tudi na naš slovenski trg. Mogoče so številke malo manjše, ker je manj podjetij in manj uporabnikov interneta, a dejstvo je, da so trendi, ki so del marketinga tudi pri nas.

Zato ne odlašajte, pričnite s pošiljanje e-novic že danes! Mi jih pošiljamo že od leta 2008 in nam ni žal!

Andreja Ogrinc

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*