Home » Google oglaševanje » Pripravimo AdWords oglase na pomlad

Pripravimo AdWords oglase na pomlad

Napočili so toplejši, spomladanski dnevi in kot kaže sta se mraz in sneg, za nekaj časa poslovila. Športno opremo za zimske radosti ste verjetno že pospravili v klet, tople obleke, pa tudi počasi pospravljate za naslednjo hladno sezono, medtem ko v ospredje omar zlagate pomladno-poletna, lahko oblačila.

Napočil je tudi čas, da vaše AdWords račun pripravite na “toplejši” del oglaševalske sezone. Za nekatere storitvene dejavnosti in produkte, se ne spremeni kaj dosti in oglaševanje ostaja več ali manj enako. Za druga podjetja, ki prodajajo sezonsko navezane proizvode in storitve, pa je potrebno nekaj prevetritve.

Pospravimo izdelke, ki grejejo

spomladansko adwords oglaševanjeTisti, ki prodajate obleke ste pozimi oglaševali toplejšo kolekcijo: puloverje, bunde, rokavice in šale. Čas je, da oglaševanje teh izdelkov potisnete nekoliko v ozadje (razen če se morate nujno znebiti stare kolekcije: zdaj je še zadnji vlak, da se s pomočjo ugodne ponudbe znebite zimske kolekcije) in se osredotočite na oglaševanje spomladanske in poletne kolekcije. Poskrbite, da bo večino oglaševalske denarja in energije usmerjenega v izdelke, ki jih potrebujemo ta trenutek.

Misli svetlo

Na katere barve pomislite, ko pomislite na pomlad: dolgočasne ali barvite, svetle? Zagotovo se te barve razlikujejo od zimskih ali jesenskih barv. Slednje so rjavkaste, oranžne, rdečkaste…Barve poletja in pomladi so drugačne, običajno bolj pisane in raznolike. Svetujem, da predvsem tisti, ki oglašujete na prikaznem omrežju s pasicami, pasice prilagodite pomladnim in poletnim barvam: potencialne stranke se bodo na ta način bolj poistovetile, ko bodo opazili vaš oglas.

Posodobite vsebine tekstovnih oglasov

Če ste na pasicah pazili, da z barvami pričarati pomladno-poletno vzdušje, potem v vaših tekstovnih oglasi uporabite izraze, ki bodo prijali na tople, poletne dni: sveže, živahno, svetlo, itd…

Spomladansko čiščenje

Znebite se tistih kampanj, oglasnih skupin in ključnih besed, ki delujejo pod povprečjem. Včasih lahko izboljšamo delovanje oglasne skupine že tako, da odstranimo tiste ključne besede, ki imajo malo prikazov, izredno malo klikov ali nič konverzij. To opravilo je dobro opravljati redno in ni vezano na sezono, pa vseeno: če že nimate časa izvajati redno, poskrbite na te dopolnitve pred vsako sezono.

Prehiti konkurenco

Se vam zdi prezgodaj, da že aprila pričnete AdWords račun pripravljati na poletje? Ne pozabiti, da smo ljudje nagnjeni k temu, da kupujemo oz. smo na “preži” za sezonske artikle že pred začetkom sezone. Sončna očala in kopalke se prodajajo že pred poletjem. Bodite korak pred konkurenco in ujemite prve kupce!

Upoštevajte teh 5 predlogov in vaš AdWords oglaševalski račun bo pripravljen na aktualno sezono. Nimata časa, da se ukvarjate z vodenjem in optimizacijo vaše oglasne kampanje? Ne skrbite, mi ga imamo. Prav tako imamo tudi vso potrebno znanje, da vaše kampanjo zastavimo in speljemo tako, kot se za gre oz. še boljše. Stopite v stik z našimi strokovnjaki in izberite želeni oglaševalski paket še danes!