Home » Google oglaševanje » Ekskluzivni povzetek AdWords novosti

Ekskluzivni povzetek AdWords novosti

Nekaj dni nazaj je Google razkril prihodnje spremembe na AdWords platformi. Večjih sprememb nismo bili priča že kar nekaj časa tako, da je bilo samo še vprašanje časa 😉 “uradno” predavanje ali konferenco sem spremljal na spletu, za vas pa ekskluzivni povzetek: adwords novosti 2014Za razliko od lani, se ohranjajo vse stare lastnosti, nove pa  ne bodo tako “vsiljene” kot so bile tiste lanskega leta (enhanced campaigns). Spremembe oz. novosti bodo implementirali postopoma, skozi nadaljnje mesece.

1. AdWords pripravlja orodja za podjetja

Orodja za podjetja bodo na voljo vsem oglaševalcem in se ne bodo omejevala na obseg podjetja in na podjetja, ki potrošijo določeno količino oglaševalskega denarja na Googlu.

pravljali ote lahko z novimi funkcijami, ne glede na to, koliko kampanj imate v “paci”:

  • Obsežna opravila – dobili bomo sklop novih opravil, ki jih bomo dodajali več skupinam hkrati: lokacijsko ciljanje, rotiranje oglasov.
  • Avtomatska ponudba – oglaševalci bomo lahko v kratkem nastavili avtomatske ponudbe (automated bidding) s ciljem povečanja konverzij ali povečanje prihodka.
  • Okrepljena poročila – pričakujemo lahko vizualizacijska orodja in pivot tabele, podobno kot v Excelu. Google stremi k temu, da bi čim manj podatkov izvažali in jih obdelovali drugje. Poročila bomo lahko ustvarjali s podatki v živo.
  • Lasten laboratorij – spremembe boste tukaj izvajali kot osnutke in ne kot žive spremembe. Posledice sprememb bose lahko videli še preden spremembe dejansko objavite. Na dolgi rok bodo naše odločitve zagotovo bolje temeljile na obstoječe podatke.

Ne morem se znebiti občutka, da se velik del teh sprememb nanaša na segmente, ki so jih izvajali drugi ponudniki preko lastnih platform.

2. Oglaševanje mobilnih aplikacij

Ker število aplikacij iz meseca v mesec narašča, je gneča v trgovini z aplikacijami že malce neznosna. Podjetja vneto iščejo možnosti za promoviranje razvitih aplikacij.

Googlova AdMob mreža je pri tem odigrala del promocijske vloge. Korak v smeri boljše promocije aplikacij so naredili tudi z uvedbo ustreznega oglasnega formata, posebej za promocijo aplikacij. Po novem, bo širjenje aplikacij še bolj enostavno:

Lažje ciljanje

Oglaševalci bodo ciljali občinstvo glede na njihove obstoječe navade pri rabi aplikacij. Uporabniki bomo tako videvali oglase aplikacij, ki so sorodne ali dopolnilne tem, ki jih že imamo nalože. Prikazovale se nam bodo aplikacije, glede na našo zgodovino prenos aplikacij, glede na pogostost rabe različnih aplikacij in tako dalje…

Večje število prikazov

Povečano promocijo aplikacij boste opazili na YouTubu do katerega boste dostopali preko mobilnih napravah.

Promocija že naloženih aplikacij

Pri Googlu bodo tudi poskrbeli, da nas bodo s pomočjo oglaševanja spominjali na že naložene aplikacije, ki jih ne uporabljamo pogosto ali skoraj nikoli – njihova raziskava je pokazala, da se približno 80% naloženih aplikacij, ne dotaknemo več po tem, ko jih prenesemo. Pričakujemo lahko iskalne oglase, ki bodo ciljali kar v aplikacije, katere imamo že naložene.

Merjenje analitike

Pričakujete lahko merjenje celotne konverzijske poti aplikacij: od prenosa, do ponovne rabe in do nakupov, ki prihajajo znotraj aplikacij (in app purchase).

3. Spremljanje konverzij

Na Googlu so prav tako poudaril, da bodo nadaljevali vlaganje v funkcijo, ki predvideva koliko konverzij bo kampanja dosegla (estimated total conversions). Podrobnosti o nadgradnji funkcije so izpustili.

Če se spominjam sprememb iz leta 2013, se te, ki so jih predstavniki Googla napovedali pred kratkim zdijo manj pompozne. Čaka nas nekaj zanimivih funkcij.

Povzel sem nekaj novosti, ki nas čakajo in na katere se pri podjetju Povečaj Obisk pridno pripravljamo, zaradi tega, da bomo znali novosti maksimalno izkoristiti v prid vašim kampanjam. Še ne načrtujete kampanje z nami? Pridružite se preko 1500 zadovoljnim naročnikom še danes in naročite svojo kampanjo!

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec