Home » Google oglaševanje » Strategije ključnih besed – 2. del

Strategije ključnih besed – 2. del

Nadaljujemo z najboljšimi praksami in strategijami ključnih besed. Serija prispevkov vas bo do dobra izobrazila o ključnih besedah in njihovih strategijah. Zakaj so ključne besede tako pomembne in kako se sploh lotimo raziskave ključnih besed, ki jih bomo uporabili v oglasni kampanji si preberite v prejšnjem prispevku, tukaj. Priporočam, da te osnove pregledate, preden nadaljujete z branjem.

Upravljanje tipov  ujemanja

2. delKljučne besede so tiste, ki sprožijo prikaz vaših oglasov. Tipi ujemanja so funkcije, s katerimi si pomagate kontrolirati logiko delovanja ključnih besed na prikaze oglasov. Dobro poznavanje različnih tipov ujemanja je torej ključno, za uspešno delovanje ključnih besed. Glavna razlika med različnimi tipi ujemanja je na eni strani pomen uporabnikovega iskanja, na drugi pa zaporedje vnesenih besed in njihovo ujemanje z dejanskimi izrazi. O tipih ujemanja smo že pisali in najbolje bo, da si več o tem preberite  tukaj.

Ključne besede uporabite na sledeče načine: kazalec za široko ujemanje obstaja zato, da z vneseno ključno  besedo poveže čim širše število (relevantnih) poizvedb. Ostale kazalce ujemanja  uporabite v primerih, ko želite “poloviti” točne poizvedbe.

Nad vašo ponudbo na klik in ključnimi besedami boste imeli več nadzora, če boste ciljali ključe besede s pomočjo ožjih tipov ujemanja. Ciljanje z ožjimi tipi ujemanja (frazno in točno ujemanje) naj ne bo prevladujoča strategija celotnega AdWords računa. Ob taki strategiji se lahko zgodi, da boste ob dragocene obiskovalce, ki vaš produkt iščejo preko besed z širšim ujemanjem. Ožje tipe ujemanja nastavite na tiste ključne besede, za katere smatrate, da za vaš posel predstavljajo visoko vrednost in ki so bolj obsežno iskane. Ob tem boste imeli več stroškovnega nadzora in nadzora nad ključnimi besedami.

Ugotovite kako različni tipi ujemanja delujejo znotraj vaše kampanje. Tako boste lažje določili izhodiščno vrednost na klik, novih ključnih besed in tako boste lažje upravljali s ključnimi besedami. Znotraj kampanje se dajte osredotočiti na tiste relevantne ključne besede, ki imajo največ iskanj ali najbolje konvertirajo. Pri teh lahko uporabite različne tipe ujemanja. S tem, ko nabor ključnih besed širite, ustvarjate možnost nadaljnje segmentacije: sortirajte tiste ključne besede, ki so najbolj sorodne in jih prenesite v nove oglasne skupine, oglasi pa naj bodo prilagojeni tem ključnim besedam.

Ne izgubljajte čas s tem, da vnašate ključne besede v vseh različicah – naj namesto vas to naredi funkcija “close variation keywords”. Vklopite funkcijo in oglas  se bo prikazal tudi v primeru, da vnesena ključna beseda ne bo povsem pravilno napisana, bo v množini, v kratici ali kot akronim.

Razširi tipe ujemanja

Imate premalo iskalnega obsega? Morda je preveliko ključnih besed preozko ciljanih. Spremenite tipe ujemanja iz fraznega ali točnega v širokega in povečali boste iskalni obseg. Pri tem si pomagajte s spreminjevalcem za široko ujemanje, da se vaši oglasi ne bodo prikazovali za poizvedbe, ki niso povezane z vašim poslom. Nasprotno, če boste nastavljali ujemanja bolj ciljano, iz širokega v frazno ali natančno ujemanje, boste poskrbeli za to, da zajamete tiste kupce, ki so globje v nakupnem lijaku.

Bolj ko boste širili seznam in delovanje ključnih besed, bolj boste morali paziti, da kampanja še vedno ohranja uspešno delovanje. Več kot je ključnih besed, težje boste to dosegli, zato si morate pomagati z vnosom negativnih ključnih besed. Poskrbite, da bo seznam negativnih ključnih besed znova in znova posodobljen. Za voljo ohranitve zdravega delovanja kampanje, nastavite avtomatsko določanje cene na klik za tiste ključne besede, ki so manj ciljane, se pravi imajo široki tip ujemanja.

Ostanite z mano: naslednji prispevek na temo strategije ključnih besed, bo zaključni v tej seriji. Pripravljeni boste na celovito upravljanje s ključnimi besedami.

Za vas sem pisal,

Damjan Avsec

E-priročnik: Google AdWords za začetnike